Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Εποχές





Alro Guthrie/ City of New Orleans





Alro Guthrie/ Hobbo's lullaby





Arlo Guthrie & Pete Seeger/ If I Had A Hammer





Pete Seeger - If I Had A Hammer... (1956)





Arlo Guthrie & Pete Seeger/ This Land Is Your Land





Woody Guthrie/This Land Is Your Land (1945)





Pete Seeger/ Where Have All The Flowers Gone





Woody Guthrie/ All You Fascists Bound To Lose





Woody Guthrie/ Dust Bowl Blues





Woody Guthrie/ House of the rising sun





Alro Guthrie/ Alice's Restaurant (1996 full 22 minutes
5 minutes longer than the original 1967 version)



Δεν είμαι σίγουρος, αλλά σε αυτήν την ηχογράφηση του 1995 πιθανόν να ακούγομαι κι εγώ στα γέλια και τα χειροκροτήματα μια και έχω την εντύπωση ότι ηχογραφήθηκε ζωντανό την ημέρα που ήμουνα κι εγώ στο ακροατήριο...














4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Δημήτρη και πάντα υγιής και ευτυχισμένος με εκείνους που αγαπάς.

    (Sorry για τις ετεροχρονισμένες ευχές, αλλά είναι μέσα από την καρδιά μου)

    Να περνάτε καλά εκεί πάνω, γιορτές και μη γιορτές ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι' εγώ απ' την καρδιά μου σ' ευχαριστώ αγαπητή μου Scarlett! Νά 'σαι καλά πάντα, κι ευτυχισμένη.
      Εδώ κάθε μέρα είναι γιορτή :-)

      Διαγραφή
  2. Ετεροχρονισμένος κι εγώ, αλλά οι ευχές κρατάνε 40 μέρες λέμε εδώ.
    Λοιπόν πριν πιάσουμε Χριστούγεννα, σου εύχομαι Χρόνια Πολλά για την ονομαστική σου γιορτή, υγιής και ευδιάθετος.

    Λένε ότι του Αη Δημήτρη πιάνουν τα πρώτα κρύα, φέτος και μετά από χρόνια, αυτό έγινε πράξη κι εδώ και είναι ωραία!

    It's a hammer of justice, it's a bell of freedom, it's a song about love, between my brothers and my sisters... πολύ όμορφα όταν ξεκινά έτσι η εβδομάδα.
    Το τραγούδι αυτό το έχω ακόμα σε κάποια κασέτα, κασετόφωνο δεν έχω πλέον, αλλά η κασέτα κάπου υπάρχει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ αγαπητέ μου νεαρέ Ιωάννη! (John-boy, right?) νά ΄σαι και συ καλά και μην ανησυχείς για την ώρα! όταν έγραψες ήταν ακόμα γιορτή μου στην Χαβάη και ανατολικό Ειρηνικό! Μόλίς που είχε κλείσει στο Σαν Φρανσίσκο... Βέβαια από Φρίσκο ο Ειρηνικός είναι δυτικά, αλλά είναι ανατολικός σε σχέση με... τέλος πάντων :-)

      Το μικρό καλοκαιράκι του Αγίου σας τά 'κανε θάλασσα φέτος απ' ότι διαβάζω... δεν φταίω εγώ! Εδώ πάντως ο αέρας μυρίζει σαν να πρόκειται να χιονίσει!

      O tempora, o mores... WHERE have all the flowers gone?
      Έχουμε κασετόφωνο στο στέρεο κι εδώ και στο Φάληρο: φέρε να την βάλουμε να παίξει :-)

      Διαγραφή

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.