Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

Εφορία!









Είμαι πολύπλοκη περίπτωση. Και όπως ξέρουμε όλοι, οι πολύπλοκες περιπτώσεις δεν φέρνουν κέρδος. Γιατί να ασχοληθεί φοροτεχνικός επαγγελματίας μαζί μου αν πρόκειται, 1) να πρέπει να βγάλει τον σκασμό για περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα ώστε να αναγκαστεί να ακούσει και να κατανοήσει την περίπτωση του πελάτη, και, 2) να παρουσιάσει φορολογική κατάσταση αρκετά περίπλοκη που να χρειαστεί, ίσως να την υπερασπιστεί και να την εξηγήσει στην κυβέρνηση της ελπίδας και της αξιοπρέπειας;

Μου είπε ότι δεν θέλει να φανεί το γραφείο να σχετίζεται με εμένα, μου έδωσε την δήλωση του 2013 να την πάω εγώ στην εφορία και πρόσθεσε χρήματα στο εισόδημά μου που δεν υπήρξαν ποτέ, γιατί δεν πίστευε ότι λέω την αλήθεια. Κράτησε τα €50 της προκαταβολής. Την δήλωση που έφτιαξε την πέταξα όταν έφτασα σπίτι γιατί δεν μπορώ να υπογράψω κάτι που είναι αναληθές.

Κάνω δηλώσεις στην εφορία της Ελλάδας και των ΗΠΑ 30 χρόνια, και στις ΗΠΑ εκτός από οικογενειακή έκανα και για τις δύο μου corporations. Αλλά στην Ελλάδα, Έλληνας πολίτης που είναι και πολίτης των ΗΠΑ και ζει μόνιμα στην Ιταλία, δεν εργάζεται στην Ευρώπη και έχει περιουσία και εισόδημα από ενοίκια στην Αθήνα πρέπει να πάει να πνιγεί. Γιατί κανείς, της κυβέρνησης συμπεριλαμβανομένης, δεν ξέρει πως να τον κατατάξει και πως να δηλώσει τους φόρους.

Τώρα πρέπει να βρω φοροτεχνικό και δικηγόρο τούρμπο.

Επίσης, σας προειδοποιώ ότι: Αν κληρονομήσατε αυτοκίνητο 1000 κυβικών και 15 ετών από την μαμά σας το οποίο το δώσατε σε Βούλγαρο να το πάει στην Βουλγαρία και να βάλει δικές του πινακίδες εκεί, και αν φέρατε 13 ετών αυτοκίνητο 4000 κυβικών από τις ΗΠΑ, το οποίο η Ελληνική κυβέρνηση το θεώρησε καινούργιο παρά τα 13 του χρόνια, το κρατήσατε με πινακίδες Ελληνικού Τελωνείου πέντε χρόνια και μετά του βγάλατε Ιταλικές πινακίδες και πληρώνετε φόρο στην Ιταλία δύο χρόνια τώρα, την βάψατε! Διότι, ενώ οι Ευρωπαϊκοί νόμοι και οδηγίες λένε ότι την παλιά πινακίδα την παίρνει το κράτος που εκδίδει την νέα πινακίδα, και την στέλνει στην Ελλάδα στο Υπουργείο Μεταφορών, και αν και η Βουλγαρική και η Ιταλική κυβέρνηση έχουν πράξει τα δέοντα, μεταξύ του Ελληνικού Υπουργείου μεταφορών και της Ελληνικής Εφορίας, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι! Μπορεί τα αυτοκίνητα με τους αριθμούς πλαισίου τους να βρίσκονται νόμιμα στην Βουλγαρία και στην Ιταλία, και να πληρώνουν ήδη φόρους εκεί, αλλά η Ελληνική εφορία πέρα βρέχει και πιστεύει ότι τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν ακόμα στην Ελλάδα γιατί δεν έμαθε τίποτα για τις πινακίδες και δεν τις κατέθεσες εσύ (και άσε τους Ευρωπαϊκούς νόμους και τις άλλες κυβερνήσεις). Α! και, by the way, μια που κυκλοφορείς δύο αυτοκίνητα στην Ελλάδα σημαίνει ότι είσαι πλούσιος, λες ψέματα, και πρέπει να πληρώσεις κάπου 20.000 πρόστιμο.

Τέλος, αν έχετε λεφτά στο εξωτερικό που βγάλατε πριν χρόνια όταν εργαζόσασταν εκεί, και πληρώσατε φόρους εκεί, μην τα στείλετε στην Ελλάδα να πληρώσετε λογαριασμούς σας στην Ελλάδα, γιατί η Ελληνική Εφορία θα σας κατηγορήσει ότι τα λεφτά τα πήρατε μαύρα μέσα στην Ελλάδα (και ας ζείτε εφτά χρόνια στην Ιταλία με Ιταλική ταυτότητα) και θα ζητάνε και άλλο πρόστιμο.

Κυρίες και κύριοι, το κράτος σας είναι ένα τσίρκο με παλιάτσους. Αυτοδουλεύεστε όλοι αν ελπίζετε ότι κάποια μέρα κάτι μπορεί να λειτουργήσει σωστά δω'πέρα! Όσοι δεν έχετε ακόμα διαβατήριο, βγάλτε!








6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα ΗΠΑ, αλλά είμαι προκατειλημμένος :-)
      Υπάρχει και η Βρετανία: σε πέντε-δέκα χρόνια ούτε η Ελλάδα ούτε η Βρετανία θα είναι στην ΕΕ, αλλά μία από τις δύο θα έχει ακόμα οικονομία και χαμηλή ανεργία.
      Βέβαια θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί την Πολυνησία, και μιά μικρή μπίζνες με ένα τρίτο χέρι παλιό υδροπλάνο να πηγαίνει τουρίστες στα ατολς... και είναι και σχετικά κοντά στην Σουμάτρα :-)
      Οτιδήποτε θα είναι καλύτερο από το να πηγαίνουμε στην Βουλγαρία και την Αλβανία για μαύρη δουλειά, εσωτερικοί, να φροντίζουμε τους ηλικιωμένους στα σπίτια τους...

      Διαγραφή
  2. Εμένα η Σουμάτρα και η Πολυνησία μια χαρά μου ακούγονται. Να έρθω να μαγειρεύω στους τουρίστες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το υδροπλάνο, εσύ το μπαρ-ρεστωράν στον μώλο που θα δένει στο λαγκούν, η Μαργαρίτα αστυνόμευση στις ουρές των πελατών και ο ξάδερφος φωτογραφίες 10 δολάρια τη μία. Πότε φεύγουμε;

      Διαγραφή
  3. Τί είπες τώρα βρε φίλε. 10 χρόνια είνα προσωρινή άδεια οδήγησης μοτοσυκλέτας (κανονική της νόμιμη διάρκεια 1 μήνας), γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν μπορούσε να συννενοηθεί με την Εφορία. Η μηχανή είχε αγοραστεί μεταχειρισμένη από Δανό, στο Βέλγιο που κατοικούσα εκείνη την εποχή βλέπεις... Τελικά, αναγκάστηκα να δώσω "μαύρα" 10 χιλιάδες δραχμές σε παραγραφείο -έδρα του οποίου ήταν container πέριξ του Υπουργείου, για να μου τη τακτοποιήσει και να μπορέσω να τη μεταβιβάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέρμα! την επόμενη φορά, ποδήλατο, αγαπητέ spacefreak! Αγορασμένο στο θιβέτ από Κινέζο τουρίστα :-) Και όποτε περνάμε μπροστά από το υπουργείο, "Ωωωωωμ... Ωωωωωμ... Χάρε Κρίσνα..." στάση του Βούδα και τον σταυρό μας!

      Διαγραφή

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.