Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Καραγκιόζ






Η αβάσταχτη ελαφρότητα της ασυδοσίας του λεγόμενου «κράτους» των Γραικών ραγιάδων.




Γελοιογραφία #1


Έχω ένα λογαριασμό ταμιευτηρίου στην Εθνική όπου επί χρόνια είχα 0,00 Ευρώ.

Τον Νοέμβριο του 2018 το υπόλοιπο του λογαριασμού έγινε ξαφνικά αρνητικό, -3.333,01.

Μετά από 27 τηλεφωνήματα σε διάφορες υπηρεσίες έμαθα ότι επρόκειτο για 1.135,00 Ευρώ σύνταξη που το ΙΚΑ είχε βάλει στον λογαριασμό της μητέρας μου έντεκα χρόνια πριν, «τέλη Οκτωβρίου» του 2007, συν 2.198,01 Ευρώ πρόστιμο.

Τον λογαριασμό της μητέρας μου τον είχα κλείσει τον Σεπτέμβριο του 2007. Τα χρήματα αυτά ποτέ δεν τα είδα και επί έντεκα χρόνια κανείς από το «κράτος» δεν  μου είπε τίποτα.

Από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα το λεγόμενο «κράτος» δεν μπορεί να μου απαντήσει στις δύο απλές ερωτήσεις του 1) σε ποιον αριθμό λογαριασμού πιστεύουν ότι τα έβαλαν και 2) ποια συγκεκριμένη ημερομηνία.

Πρέπει κάπως να πείσω το «κράτος» να μου πει σε ποιο λογαριασμό τα κατέθεσαν ώστε να βρω από την Εθνική με διαδικασίες και έξοδά μου τι τα έκανε η Εθνική, ή, αν το «κράτος» δεν ξέρει που τα κατάθεσε, αν τα κατέθεσε, να πάνε να γαμηθούνε οι καραγκιόζηδες.



Γελοιογραφία #2


Κατέθεσα στο Ελληνικό Υπουργείο Συγκοινωνών έγγραφο της Ιταλικής κυβέρνησης με μετάφραση από τις μεταφράσεις του Ελληνικού Υπουργείου, που αποδείκνυε ότι τις Ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας του τζιπ μου τις κατέθεσα στην Ιταλία 16 Οκτωβρίου του 2013, και πήρα Ιταλικές πινακίδες για το αυτοκίνητο.

Εντελώς ανεξάρτητα, δηλώνω κάθε χρόνο και πληρώνω την φορολογία εισοδήματος από νοίκια στην Ελλάδα.

Το 2019, Μεγάλη Τετάρτη, το Ελληνικό λεγόμενο «κράτος» μου χρέωσε 12,800 Ευρώ φορολογία εισοδήματος για το έτος 2015, επί εισοδήματος 9,200 Ευρώ, με αιτιολογία ότι το τζιπ ήταν στην Ελλάδα με Ελληνικές πινακίδες όλο το 2014 και επειδή είναι 4,000 κυβικά αυτός ο κυβισμός είναι τεκμήριο αμύθητου πλούτου και ότι η δήλωσή μου του 2015 ήταν ψευδής.

Τώρα πρέπει να βρω στο Συγκοινωνιών τις αποδείξεις που ήδη έχουν από χρόνια, ότι το αυτοκίνητο δεν είχε Ελληνικές πινακίδες από το 2013 και ότι βρισκόταν στην Ιταλία με Ιταλικές πινακίδες από το 2013, και να πάω τα στοιχεία αυτά εγώ από το Συγκοινωνιών στην Εφορία.

Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάω τα στοιχεία αυτά εγώ προσωπικά από το Σεράι του Βεζύρη στην καλύβα του Καραγκιόζη, ή από την καλύβα του Καραγκιόζη στο Σεράι του Βεζύρη…



Εχω μια χαζή ερώτηση να κάνω... Είναι γεγονός ότι από την απότομη στροφή αρισερά και τα πολλά νταούλια που χτυπάνε για να χορεύει η Ευρώπη, ο Σύριζα ζαλίστηκε και στελνει ΨΕΥΔΗ στοιχεία στς Βρυξέλες ως προς το τι έχει λαμβάνειν από τους ραγιάδες τους Γραικούς, για να αυτοδουλεύεται η Ευρώπη στα νούμερα και να λέει ότι βγήκαμε τάχα από την λεγόμενη "κρίση". Και τα υπουργεία του Σύριζα απλά εφευρίσκουν ανυπαρκτα χρέη των πολιτών και τα παρουσιάζουν ως μελλοντικό εισόδημα της κυβέρνησης στα χαρτιά. ΑΥΤΟ το γνωρίζουν οι Γραικοί; κι' αν το γνωρίζουν, τι κάνουν περί αυτού;






Χρόνια Πολλά και Καλή Πρωτομαγιά.










2 σχόλια:

  1. Κατ'αρχήν Χρόνια πολλά!
    Δημήτρη, τι να σου πω ; Το λάθος σου, για το οποίο φυσικά δεν ευθύνεσαι, ήταν ότι δεν έκοψες όλες σου τις σχέσεις με την Ελλάδα, εφόσον είχες την ατυχία να γεννηθείς σ'αυτήν τη χώρα.
    Δυστυχώς δεν είσαι το μόνο άτομο που έχει να αφηγηθεί παρόμοιες ιστορίες.
    Στην Ελλάδα επιβιώνεις μόνο ως λαμόγιο. Σ'αυτήν μάλιστα την περίπτωση μπορεί να περάσεις και εξαιρετικά καλά.
    Όσο πιο έντιμος είσαι τόσο πιο ακριβά θα πληρώσεις για το ελάττωμά σου αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου ScarlettΧρόνια Πολλά και καλό Καλοκαίρι.

      Είναι αλήθεια ότι ώσπου να συνειδητοποιήσω που βρέθηκα το 2007-8 και να τα πουλήσω όλα να γυρίσω στην Αμερική, είχα αφ’ ενός συναντήσει την Μαργαρίτα που είναι το ωραιότερο που μπορεί να συμβεί στην ζωή, και αφ’ εταίρου, με το που ήρθε το 2010 και πέσαν όλες οι αξίες είχα πλέον εγκλωβιστεί, τουλάχιστον οικονομικά κι’ ας μην ζω εδώ.

      Έχω καλά νέα και κακά νέα.

      Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρωστάω πλέον τίποτα. Μετά από μια επίσκεψη στο συγκοινωνιών και μια επίσκεψη στην ΔΟΥ το χρέος διαγράφτηκε την Παρασκευή που πέρασε.

      Τα κακά νέα είναι ότι τα χρέη που εφευρίσκουν και φορτώνουν στους Γραικούς είναι τόσο γελοία που μπορεί να τα ακυρώσει ένας πολίτης σε μια μόνο μέρα με μια επίσκεψη στο συγκοινωνιών και μια επίσκεψη στην ΔΟΥ.

      Νά ‘σαι καλα!

      Διαγραφή

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.