κλικ εδώ για μεγάλη εικόνα High Definition
τρείς φωτογραφίες ενωμένες σε μία, Nikon D300, φακός 18 mm (12-24, 1:1.5)
Η σκεπή της εκκλησίας, που βρίσκεται πίσω αριστερά από την αριστερή γωνία του κυρίως κτηρίου,
η οποία φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία, δεν φαίνεται εδώ γιατί
είναι κρυμένη πίσω από το κτήριο λόγω της θέσεως και γωνίας της φωτογραφίας.
Στο ισόγειο και τον πρώτο όροφο, είναι σαν να βλέπουμε τα παράθυρα της άλλης άκρης του κτηρίου.
Αυτό είναι αλήθεία για το ισόγειο, αλλά, στον πρώτο όροφο βλέπετε τις αντανακλάσεις των παραθύρων στους καθρέπτες.
Η "Αίθουσα του Κρυστάλλου" είναι εκεί, στον πρώτο όροφο, από την μία άκρη του κυρίως κτηρίου ως την άλλη.
τρείς φωτογραφίες ενωμένες σε μία, Nikon D300, φακός 18 mm (12-24, 1:1.5)
Η σκεπή της εκκλησίας, που βρίσκεται πίσω αριστερά από την αριστερή γωνία του κυρίως κτηρίου,
η οποία φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία, δεν φαίνεται εδώ γιατί
είναι κρυμένη πίσω από το κτήριο λόγω της θέσεως και γωνίας της φωτογραφίας.
Στο ισόγειο και τον πρώτο όροφο, είναι σαν να βλέπουμε τα παράθυρα της άλλης άκρης του κτηρίου.
Αυτό είναι αλήθεία για το ισόγειο, αλλά, στον πρώτο όροφο βλέπετε τις αντανακλάσεις των παραθύρων στους καθρέπτες.
Η "Αίθουσα του Κρυστάλλου" είναι εκεί, στον πρώτο όροφο, από την μία άκρη του κυρίως κτηρίου ως την άλλη.
Οι Βερσαλλίες (Βικιπαίδεια),
που ξεκίνησαν σαν κυνηγετικό κατάλυμα για τους βασιλείς της Γαλλίας, έξω από το
Παρίσι, και από όπου πήραν οι επαναστάτες τον Λουδοβίκο XVI και την Μαρία Αντουανέτα, είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου. Το ανάκτορο, αλλά και οι υπέροχοι
κήποι. Το θαύμα του ανακτόρου είναι η αίθουσα του κρύσταλλου, με τους καθρέπτες
από την μία μεριά και τα παράθυρα προς τους κήπους από την άλλη.
Οι κήποι, με την μεγάλη λίμνη όπου μπορεί κανείς να νοικιάσει βάρκα με κουπί, ήταν στολισμένοι με πολλά αγάλματα, κόπιες των οποίων στέκονται σήμερα στην θέση των αρχέτυπων τους.
Οι κήποι, με την μεγάλη λίμνη όπου μπορεί κανείς να νοικιάσει βάρκα με κουπί, ήταν στολισμένοι με πολλά αγάλματα, κόπιες των οποίων στέκονται σήμερα στην θέση των αρχέτυπων τους.
Η σημερινή
ανάρτηση δεν πρόκειται να εξετάσει την ιστορία και την τέχνη αυτού του αριστουργήματος
του 17ου και 18ου αιώνα, ούτε να δώσει εικόνες αντιπροσωπευτικές του μεγαλείου
του. Απλά ήθελα να δείξω μερικά από τα αγάλματα που βλέπει κανείς καθώς περπατά
με τις ώρες στους κήπους, χωρίς λόγια.
τέρψη οφθαλμών η σημερινή ανάρτηση δημήτρη. πραγματικά με ξεκούρασε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη σε ευχαριστώ θερμά για τις ωραιότατες φωτογραφίες σου! Το Παρίσι είναι μια από τις αγαπημένες μου πόλεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλές ωραίες φωτογραφίες. Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποια θα έβαζα την πρώτη. Είναι εντυπωσιακή υπερ-ευρυγώνια φωτογραφία.
ΑπάντησηΔιαγραφήria, χαίρομαι, και σ' ευχαριστώ! θα προσπαθήσω να αναρτήσω κι άλλες τέτοιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήEpanechnikov, εγώ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Έχω πάει στις Βερσαλλίες κάμποσες φορές, και ενώ το Παρίσι είναι στην καρδιά μου από τις ταινίες του Truffaut και του Lelouch, οι Βερσαλλίες είναι γιατί τις είχα μελετήσει για εκείνο το περίφημο Sorbonne 2, όταν ήμουν 16 χρονών. Είναι ένας χώρος ξεχωριστός και ιδιαίτερος...
ManBlogg, σ' ευχαριστώ! Με ενέπνευσες και επανεπεξεργάστηκα την ευρυγώνια του παλατιού. Αυτή που έχω τώρα επάνω είναι καινούργια με καλύτερες ευθείες. Όπως μάλιστα εξηγώ, είναι τρείς φωτογραφίες ενωμένες προσεκτικά στο Photoshop. Από εκείνο το σημείο η κάθε φωτογραφία χρειαζόταν 12μμμ (18 σε 1:1)! Γι αυτό και το αποτέλεσμα είναι υποσυνείδητα οπτικά εντυπωσιακό.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! Και τα αξιοθέατα και οι φωτογραφίες σου. Μένω άναυδος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ καλή δουλειά στο stitching Δημήτρη. Στην ανάλυση που την έχεις εδώ, δεν μπορώ να διακρίνω το παραμικρό artefact. Και είναι χάρμα οφθαλμών η μηδενική γεωμετρική παραμόρφωση. Ήθελα να σε ρωτήσω μήπως χρησιμοποιείς T&S φακό αλλά υπάρχουν τόσο καλά εργαλεία με το PS που η ανάγκη για τέτοιους φακούς δεν είναι τόσο απαραίτητη όσο παλιότερα υποθέτω. Οι γεωμετρικές παραμορφώσεις των ευρυγώνιων και υπερευρυγώνιων φακών,με αποκορύφωμα αυτές των fish, σε εξαιρετικά λίγες περιπτώσεις μου αρέσουν αισθητικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποφάσισα πριν 1μιση χρόνο να αλλάξω σύστημα και από Sony crop να πάω σε Nikon FF. Αν η κλίμακα ενθουσιασμένος-απογοητευμένος είναι από 10-0 αντίστοιχα , κατατάσω τον εαυτό μου στο 100 :) με τις δυνατότητες και προοπτικές του συστήματος. Η D300 που χρησιμοποιείς είναι εξαιρετική μηχανή στην κορυφή των crop φωτογραφικών μηχανών.
Τελευταίε, σ' ευχαριστώ! Οι φωτογραφίες έχουν σημασία μόνο όταν ευχαριστούν όσους τις βλέπουν, και όχι τον φωτογράφο!
ΑπάντησηΔιαγραφήManBlogg, χρησιμοποιώ μόνο Photoshop, και μόνο για ότι θα μπορούσα να είχα κάνει (με πολύ μεγαλύτερη δυσκολία και περισσότερο χρόνο) σε εμφανιστήριο. Τώρα έχω CS3.
Πάντως η φωτογραφία αυτή χρειάστηκε σχετικά λίγη και απλή δουλειά. Το κυριότερο, ότι οι δύο ακριανές φωτογραφίες των δύο πτερύγων του ανακτόρου εκατέρωθεν του κεντρικού κτηρίου, χρειαζόντουσαν να γυρίσουν λίγο, η αριστερή clockwise και η δεξιά anticlockwise για να ισιώσουν. Το perspective ήταν σωστό από την λήψη: όπως ξέρεις ένας υπερευρυγώνιος πρέπει ως επί το πλείστον να χρησιμοποιείται με την μηχανή εντελώς ίσια, οριζοντίως και καθέτως, και μετά η φωτογραφία κόβεται για να μην είναι το αντικείμενο στη μέση. Εδώ όμως η φωτογραφία επιμηκύνθηκε με τις δύο ακριανές, οπότε ελάχιστο κόψιμο χρειάστηκε πάνω και κάτω.
Εφ' όσον σου άρεσε αυτή, περίμενε στην επόμενη ανάρτηση μια φωτογραφία του forum της αρχαίας Ρώμης που αποτελείται από 5 φωτογραφίες :-)
Πολύ καλό το αποτέλεσμα της συρραφής των 3 φωτογραφιών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρό PC τό έκανα με κόψιμο των φωτογραφιών στο άλμπουμ!
Αθεόφοβε, σ' ευχαριστώ! Ο ουρανός μου έτυχε τέλειος εκείνο το πρωί, στο δρόμο από το Λονδίνο στην Αθήνα, ο οποίος τελικά έφτασε μόνο μέχρι τα βουνά της Φλωρεντίας την επόμενη μέρα! Ήμουνα σε εκείνο το σημείο συγκεκριμένη ώρα για να βρίσκεται ο ήλιος εκεί που είναι, να "ξύνει" την πρόσοψη και να δώσει κάτι ανάγλυφο με τις σκιές. Για να την υπέγραφα ως σωστό πορτραίτο θα έπρεπε να είχα μια σκάλα 10-12 μέτρα ώστε ο φακός της μηχανής να έρθει στο ύψος της μέσης του πρώτου ορόφου. Έτσι θα φαινόταν η σκεπή της εκκλησίας πίσω αριστερά, και ο κήπος και τα νερά μπροστά θα φαινόντουσαν από ψηλότερη γωνία. Αλλά, αντί να ζητήσω σκάλα, ζήτησα μπριός, κρουασάν, ροκφόρ και καφέ στο εστιατόριο κοντά στην λίμνη. Τα οποία εξαφανίστηκαν από μπροστά μου πριν προλάβω να τα φωτογραφήσω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φωτογραφία με τη θέα προς τη λίμνη είναι καταπληκτική!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜμμμ θα μπορούσα να την "τσιμπήσω", να την μεγενθύνω και να την κολλήσω στο παράθυρο μου! Έτσι θα είχα και εγώ τη θέα ... χωρίς να χρειάζεται τουλάχιστον ποδήλατο για να μετακινηθώ από τη μια άκρη του σπιτιού στην άλλη!
Ωραία Δημήτρη, τώρα μου έδωσες το έναυσμα και μένα να κάτσω να επεξεργαστώ το υλικό που έχω από Ιταλία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω την επόμενη σύνθετη πανοραμική από Ρώμη. Είχα ένα συνάδελφο στην προηγούμενη δουλειά μου που - και αυτός με D300! - "ειδικευόταν" σε αυτού του είδους φωτογραφία. Είχε κατάληλη κεφαλή τρίποδου και έκανε συρραφή δεκάδες φωτογραφίες στο pp. Εντυπωσιακή και επίπονη δουλειά.
ESKARINA μου μπορώ να σου την στείλω 300 dpi, 4288x2848! Με κατάλληλο αυτόματο φωτισμό μπορεί να δίνει και τους χρωματισμούς από ανατολή έως ηλιοβασίλεμα! Η Μαρία Αντουανέτα πάντως χρησιμοποιούσε, νομίζω, πατίνι!
ΑπάντησηΔιαγραφήManBlogg, όλα κι όλα! εδώ στην thinkworks όλα είναι στο χέρι! Έχω καλό τρίποδο αλλά βαριέμαι να το κουβαλάω. Λέω, αν έπαιρνα θέατρο με Hasselblad στο χέρι στο 1/30 και 400 ASA, ο υπερευρυγώνιος με την Nikon γίνεται με το άλλο χέρι πίσω απ' την πλάτη! Και Photoshop δουλεύω καθημερινά από το '92!
Είναι το εντυπωσιακότερο και ακριβότερο παλάτι της ευρωπαϊκής ιστορίας, πρότυπο ακόμα και για τη Βιέννη, τη Γερμανία και τις αποικίες. Είναι τέλειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔήμο, πράγματι είναι η τελειότητα, το σύμβολο και ενσάρκωση της ανοδικής πορείας των αιώνων του. Είμαι εκεί για τουλάχιστον μια μέρα κάθε φορά που είμαι σ' εκείνη τη γειτονιά, και κάθε φορά ξεκινάω από τους κήπους το πρωί και μπαίνω μέσα το απόγευμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη σε ευχαριστώ πολύ!!! Μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις και εκείνη στις όχθες της λίμνης;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή(δεν θα βάλω πάντως τη θέα του παλατιού στο παράθυρο μου, κυρίως γιατί τρέμω στην ιδέα του δουλέματος που θα μου ρίξουν!!! σκέφτηκα όμως να βάλω και τις δύο σε κορνίζες)
ESKARINA, σου έστειλα μέηλ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι υπόχρεη! Και είναι καταπληκτικές με όλη τη σημασία της λέξεως! Σ' ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήESKARINA, είμαι ευτυχής που είσαι ευτυχής!
ΑπάντησηΔιαγραφή