Περνάνε οι μέρες γρήγορα,
και θέλω να γράψω για το υπέροχο Σαββατοκύριακο που περάσαμε με τον Κώστα και
την Γεωργία στην Λαμία, να βάλω φωτογραφίες που πήραμε στον Γοργοπόταμο στην
Αγία Μαρίνα και τις Θερμοπύλες… αλλά ούτε στιγμή δεν έχει μείνει ούτε γι αυτό
μέχρι τώρα… Και Τρίτη πρωί γυρνάμε στο χωριό μας.
Αλλά αυτό το
γρήγορο δεν μπορούσα να μην το γράψω πριν αρχίσω τα τρεχάματα πάλι:
Παιδική μου φίλη,
ζει στο εξωτερικό 30 χρόνια, παγκόσμια ιθύνουσα γνώμη για σημαντικά μέρη μιας
επιστήμης που είναι στην καρδιά μου και την φιλοσοφία μου, Δόκτωρ, γνωστό όνομα
διεθνώς. Το επώνυμό της αρχίζει από «Κ» και μια ζωή είναι γνωστό Λατινικά με “C” και στο τέλος τελειώνει με “is”, όχι με το Ελληνικό θηλυκό «η» (γενική
κλίση για γυναίκα που …ανήκει σε άντρα…
Το καινούργιο Ελληνικό
διαβατήριο που πρέπει να βγάλει γιατί έληξε το παλιό δεν δέχονται πλέον να
αρχίζει με “C” και να
τελειώνει με “is”. ¨όχι! Όχι!
μα να χτυπιέται κανείς κάτω οι ανεγκέφαλοι ξέρουν καλύτερα πώς να λέμε τα
ονόματά μας με λατινικούς χαρακτήρες. Αυτό βέβαια θα δώσει σημαντικά προβλήματα
με όλα της τα χαρτιά έξω, μια που 30 χρόνια το όνομά της ήταν με “C” και “is” και όχι “K” και “i”.
Τριάντα χρόνια
δεν έπαιρνε υπηκοότητα εκεί που έχει διαπρέψει για να είναι Ελληνίδα. Τώρα αναγκάστηκε
να κάνει αίτηση υπηκοότητας για να κρατήσει το όνομά της και το Ελληνικό
διαβατήριο δεν το χρειάζεται πιά.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ,
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ.