Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024

Επιλογές

 


Ο Αμερικανικός λαός των πενήντα ξεχωριστών Κρατών επέλεξε τον Ντόναλντ Τραμπ ως Πρόεδρο και ηγέτη του Εκτελεστικού κλάδου του Ομοσπονδιακού κράτους με σαφή και αναμφισβήτητη προτίμηση από και σε κάθε άποψη και κριτήρια.

Η προσωπική μου εντύπωση είναι ότι παγκόσμια, και στην Αμερική όπου δεν το περίμενα, οι όροι που χωρίζουν πολιτικά τις κοινωνίες δεν είναι πλέον «Αριστεροί» και «Δεξιοί» αλλά «Σκεπτόμενοι Άνθρωποι» και «Ακόλουθοι». Και, οι «Σκεπτόμενοι Άνθρωποι» βρίσκονται πλέον σε μειοψηφία. Οι ιδεολογίες, οικονομικές θεωρίες και πολιτική τριβή που αποτελούσαν τις ταυτότητες της «Αριστεράς» και της «Δεξιάς» βρίσκονται πλέον στο παρελθόν. Τις βρίσκουμε πλέον στην Ιστορία. Τώρα, οι πολίτες του Δυτικού Κόσμου, της Ευρώπης και της Αμερικής, λόγω της επιταχυνόμενης και πλατύτερης παντελούς έλλειψης μόρφωσης, ενεργούν όλο και περισσότερο σαν ακόλουθοι δυνατών ανδρών. Και, αδιαφορούν για τις έννοιες της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και την Προόδου, επειδή, από την μια μεριά τις παίρνουν ως δεδομένες, και από την άλλη αδιαφορούν για την έννοια και ουσία τους.

Λέμε ότι ο Δυτικός Κόσμος πηγαίνει όλο και περισσότερο προς τα «Δεξιά». Προτείνω ότι είναι περισσότερο ακριβές, σήμερα, να πούμε ότι γίνονται, όλο και περισσότερο, ακόλουθοι, υπηρετώντας τους επιτηδείους.

Στο τελευταίο και σημαντικότερο παράδειγμα, τα Ενωμένα Κράτη, ο Ντόναλντ Τραμπ είναι ένας αγράμματος, ηλίθιος απατεώνας, καταδικασμένος για οικονομικά εγκλήματα, καταδικασμένος για σεξουαλικές παρενοχλήσεις, μισογύνης, ρατσιστής, ονομασμένος από στρατηγούς και πολιτικούς και βοηθούς ως φασίστας. Και εκλέχθηκε αναμφίβολα από πολίτες όλων των δημογραφικών κατηγοριών. Πήγε καλύτερα στην δεύτερη εκλογή ου το 2024 από όσο είχε πάει στην πρώτη του εκλογή το 2016.

Η κεντρική θέση του, που επηρέασε περισσότερους από εκείνους που τον ψήφισαν, ήταν το μίσος κατά των μεταναστών.

Τι λέει αυτό για τις κοινωνίες του Δυτικού Κόσμου;

 

Αποτελέσματα Εκλογών:

2024
% Εκλέκτορες
Ψήφισαν 147.013.419
Trump 74.303.389 50,54 312
Harris 70.373.209 47,87 226
Green 685.550 0,47 0
R. Kennedy - Independent 664.797 0,45 0
Libertarian 601.938 0,41 0
Άλλοι 384.536 0,26
Διαφορά 1ου - 2ου 3.930.180
 
2020
% Εκλέκτορες
Ψήφισαν 157.651.334
Biden 81.268.867 51,55 306
Trump 74.216.747 47,08 232
Libertarian 1.865.720 1,18 0
Διαφορά 1ου - 2ου 7.052.120
 
2016
% Εκλέκτορες
Ψήφισαν 135.516.892
Trump 62.984.828 46,48 304
Cinton 65.853.514 48,59 227
Libertarian 4.489.341 3,31 0
Άλλοι 2.189.209 1,62 0
Διαφορά 1ου - 2ου -2.868.686





~~~




12 σχόλια:

  1. Οπισθοδρόμηση. Σε αξίες, ελευθερίες. Αντί να προοδεύουμε, πάμε κατά διαόλου.

    Και επί της ουσίας και από άποψη κυριολεκτική. Αυτη η επιλογή, απερίσκεπτων ανθρώπων, βάζει ταφόπλακα και στην ίδια τη γη, στον πλανήτη, καθώς αυτός ο τρελός αμφισβητεί την κλιματική αλλαγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Τραμπ είναι μια καρικατούρα, μια γελοιογραφία δικτάτορα, και αυτήν την καρικατούρα επέλεξαν. Για σχεδόν 51% του πληθυσμού των Ενωμένων Κρατών, η γελοιότητα και η αμάθεια δεν είναι πλέον περιθωριακά αλλά πλειοψηφικά. Όπως είναι και στον υπόλοιπο Δυτικό Κόσμο.

      Όσο για την κλιματική αλλαγή που προκαλέσαμε και επισπεύσαμε τα τελευταία 200 χρόνια, το θλιβερό είναι ότι χάσαμε πλέον και την ευκαιρία να κάνουμε κάτι. Η τελευταία ευκαιρία χάθηκε εδώ και 30 χρόνια περίπου. Ότι και να κάνουμε τώρα πια, το κλιματικό χάος έρχεται και οι συνθήκες της βιόσφαιρας του πλανήτη αλλάζουν πλέον εναντίων της δικής μας επιβίωσης είτε μας αρέσει είτε όχι.

      Διαγραφή
  2. Λυπάμαι φίλε μου, αλλά τα δικα σου νουμερα σε διαψεύδουν.
    Ο απατεώνας πήρε 74,2 εκ ψήφους το 2020 και 73,4 εκ το 2024.
    Δηλαδή _έπεσαν_ οι ψήφοι του μέσα σε 4 χρόνια.

    Πρέπει κάποτε να αποδεχτείτε (εσείς οι δημοκρατικοί) ότι δεν κέρδισε ο απατεώνας, αλλά _εχασε_ - και μάλιστα παταγωδέστατα - η δική σας πολιτική.

    Αν η Χάρις είχε πάρει τα 81 εκ ψήφους που πήρε ο Biden πριν 4 χρόνια, τώρα θα ανοίγατε τις σαμπάνιες με τα κιβώτια. Αλλά τα καταφέρατε να πάτε από τα 81,3 στα 69,0 ψήφους μεσα σε 4 μόνο χρόνια.

    Δεν δέχομαι τον συνολικό αριθμό των ψηφισάντων σαν επιχείρημα. Και αυτό επειδή στο αμερικάνικο εκλογικό σύστημα (που ξερεις καλύτερα) ο συνολικος αριθμος ψήφων μας δείχνει το αν ενας υποψήφιος εχει την δύναμη να σηκώσει τους ψηφοφορους απο τους καναπέδες τους.

    Ε, η Χαρις δεν μπόρεσε να στείλει 168 εκ ψηφοφορους στις καλπες. Ούτε καν επεισε αυτούς που ψήφισαν οτι της αξιζουν οι ιδιες ψήφοι που πηρε ο Biden - που δεν ήταν και κανενα αστερι, εδω που τα λεμε.

    Κακος και απαισιος και φρικαλεος ο πορτοκαλι απατεώνας - δεν διαφωνώ σε αυτό.
    Αλλά είναι πολύ φτηνη δικαιολογια να λεμε οτι οι αμερικανοι ψηφοφοροι ειναι ηλιθιοι επειδή ψήφισαν τον αχρειο.[ *]
    Τον ψήφισαν επειδή η αντιπαλος του το μονο που ειχε να προσφερει ηταν ελευθερες αμβλώσεις.

    Και οσο οι Δημοκρατικοι επιμενουν στην ιδια πολιτική, όσο οι αναλυσεις τους καταλγηγουν στο οτι ο αντιπαλος κερδισε εξ αιτίας μιας (υποτιθεμενης) βλακειας των ψηφοφορων, τοσο θα χανουν για τα επομενα 200 χρονια απο τους επιγονους του απατεωνα. Που αφθονουν - δες τον αντιπροεδρο του.

    Προσωπικα δεν συμπαθω τους Δημοκρατικους, μου ειναι αδιαφορο το θα ξαναβγαλουν προεδρο μεχρι να σβησει ο Ηλιος.
    Αλλά οι δικτατορισκοι της αλλης πλευρας εκμεταλλευομενοι τις μαλακιες των Δημοκρατικων θα ξεσκισουν τον πλανητη.

    [*] Είναι μεν ηλίθιοι, αλλά για αλλους λογους

    Υ.Γ. Δυστυχως, είναι ηδη πολυ αργα. Στο σημειο που εχει φτασει η αμερικανικη κοινωνια σημερα, ακομα και αν οι Δημοκρατικοι ξεκιναγαν μια σωστή πολιτική από σήμερα κιολας, θα χρειαζονταν 30-40 χρονια μεχρι να αλλαξει αυτο το κλιμα της μισαλλοδοξιας και του φανατισμου.

    Ο πολεμος κατα της Βλακειας τελειωσε. Χασαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ Jolly Roger!

      Σου έβαλα καινούργιους πίνακες στην ανάρτηση 😊 πρόσθεσα και το 2016, πρόσθεσα και τους άλλους που δεν πήραν εκλέκτορες, και διόρθωσα ψήφους όπως ισχύουν 12 το μεσημέρι ανατολική ώρα Αμερικής, σήμερα 9 Νοεμβρίου (δύο μέρες μετά την δημοσίευση της ανάρτησης καθώς μετριόντουσαν ακόμα).

      Αυτό που έχει σημασία δεν είναι πόσους ψήφους πήρε, αγαπητέ, αλλά τι ποσοστό εκείνων που ψήφισαν πήρε, σε συνδυασμό με το πόσοι ψήφισαν συνολικά.

      Το 2020 υπήρξε πρωτοφανής συμμετοχή, 157,6 εκατομμύρια ψηφοφόροι, 22 εκατομμύρια περισσότεροι από το 2016. Το 2024 ψήφισαν 10,5 εκατομμύρια λιγότεροι από το 2020 αλλά 11,5 εκατομμύρια περισσότεροι του 2016.

      Ο Τραμπ έλαβε 62,9 εκατομμύρια το 2016 (κέρδισε), 74,2 εκατομμύρια το 2020 (έχασε, και 74,3 εκατομμύρια το 2024 (κέρδισε) (σήμερα απομένουν λίγες μόνο χιλιάδες να μετρηθούν ακόμα για το 2024).
      Ο Τραμπ έλαβε 46,48% το 2016 (κέρδισε), 47,08% το 2020 (έχασε, και 50,5% το 2024 (κέρδισε). Ανέβηκε σε ποσοστά συνεχώς, χρόνο-μετά-από-χρόνο.

      Οι ψήφοι του Τραμπ δεν έπεσαν αλλά ανέβηκαν από 2016 σε 2020 και έμειναν ίδιοι από 2020 σε 2024. Έπεσαν οι ψήφοι των Δημοκρατικών από 2020 σε 2024.

      Ο σημαντικός δείκτης όμως είναι το ποσοστό. Ο Τραμπ κέρδισε επειδή δεν ψήφισαν πολλοί Δημοκρατικοί το 2024. Πολλοί Δημοκρατικοί σε όλα τα δημογραφικά σε όλα τα Κράτη. Αυτό επειδή οι ίδιοι οι Δημοκρατικοί δεν υποστήριξαν το κόμμα τους το 2024 με Κάμαλα Χάρις όσο το είχαν υποστηρίξει το 2020 με τον Τζο Μπάιντεν.

      Η Κάμαλα έκανε το λάθος να είναι γυναίκα, το λάθος να μην είναι λευκή, και το λάθος να επιτεθεί στον Τραμπ αντί να είναι ξεκάθαρη και δυνατή στην δήλωση των προγραμμάτων και της πολιτικής της ξεχωρίζοντας τον εαυτό της από τις πολιτικές του Μπάιντεν. Επίσης οι Αμερικανοί το βρίσκουν δύσκολο να κατανοήσουν ότι η μόνη συνταγματική υποχρέωση ενός αντιπροέδρου όσο είναι αντιπρόεδρος είναι να έχει σφυγμό και να ακολουθεί την πολιτική του προέδρου.

      Η Αμερική δεν είναι ακόμα έτοιμη για γυναίκα πρόεδρο. Επίσης η μυθολογία για τα «λάθη» του Μπάιντεν βάρυνε το κόμμα, όποιος και να είχε αντικαταστήσει τον Μπάιντεν την τελευταία στιγμή.

      Καταλαβαίνω ότι αν ψήφιζες στα Ενωμένα Κράτη δεν θα ψήφιζες ούτε Δημοκρατικό κόμμα ούτε Τραμπ. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι το αν θα ψήφιζες Ρεπουμπλικάνους αν δεν επρόκειτο για Τραμπ, και, αν είχες ψηφίσει στην Αμερική τώρα, όπως είχαν οι επιλογές είτε μας άρεσε είτε όχι, αν όχι τους Ρεπουμπλικάνους, ποιους; Πράσινους ή Libertarian; Ψήφος ή για τους πράσινους ή για τους Libertarian θα ήταν φυσικά ψήφος εις όφελος του Τραμπ. Αποχή θα ήταν επίσης ψήφος για τον Τραμπ όπως και έγινε. Απλά δεν είναι ξεκάθαρο το τι θα είχες ψηφίσει αν ψήφιζες εκεί 😊

      Συμφωνώ ότι οι Δημοκρατικοί έκαναν το λάθος να πιστεύουν ότι οι Αμερικανοί ψηφοφόροι είναι κατά πλειοψηφία σκεπτόμενοι ενώ στην πραγματικότητα η πλειοψηφία τώρα πια είναι οι ακόλουθοι των μύθων και των κοινωνικών δικτυώσεων. Δεν θα έλεγα ότι η πλειοψηφία είναι πλέον ηλίθιοι, αλλά ίσως ναι. Είναι.

      Καλό σου Σαββατοκύριακο 😊

      Διαγραφή
  3. Είμαστε 2 γαϊδαροι που τσακωνονται σε ξενον αχυρώνα (σημερα το εχω με τις παροιμιες ;-) ).
    Γιε εσενα ο αχυρωνας δεν ειναι τοσο ξενος, αλλα you get the point.

    Μπορεις να μεινεις στις αναλυσεις που κανει το Δημοκρατικο κομμα. Στις επομενες εκλογες - αν δεν τις εχει καταργησει ο τραμπ, οπως ονειρευεται - θα ξανακερδισουν οι τραμπικοι. Και στις μεθεπομενες και στις μεθ-μεθ-επομενες.

    Η επομενη παροιμια λεει οτι ή στραβος ειναι ο γυαλος ( = οι ψηφοφοροι) ή στραβα αρμενιζουμε.
    Οι δημοκρατικοι επιμενουν να αναλυουν οτι ο γυαλος ειναι στραβος, αποκαλωντας τους ψηφοφορους βλακες (που ειναι, αλλα για αλλους λογους).
    Μετα την 10η επαναληψη της παταγωδους αποτυχιας - αν υπαρχει μεχρι τοτε αυτο που σημερα ξερουμε σαν ελευθερες εκλογες και δυτικο κοσμο - θα βαρεθουν να χανουν και θα καταλαβουν οτι αρμενιζουν στραβα. Θεοστραβα.

    Δεν τα λεω μονο εγω αυτα. Τους τα εχει πει, ακριβως ετσι ο κακομοιρης ο Μπερνι Σαντερς απο το 2015. Ο Σαντερς που οι Δημοκρατικοι τον φτυνουν και τον λοιδωρουν. Ο Σαντερς που παρεπιπτοντως κερδιζει εντυπωσιακα ολες του τις εκλογικες αναμετρησεις, εδω και 12 χρονια. Αποδεικνυοντας οτι με την σωστη πολιτικη μπορεις να πεισεις την πλειοψηφια.

    Οταν ενας βλακας απατεωνας βγαινει εδω και μηνες και ξερναει επανειλημμενα ενα ρατσιστικο / σεξιστικο παραληρημα και ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ τον ψηφιζουν _μαζικα_ γυναικες, μαυροι και hispanics, τοτε δεν φταιει ο βλακας απατεωνας. Φταινε αυτοι που δεν εχουν να του αντιταξουν τιποτα. Φταινε αυτοι που δεν μπορουν να κερδισουν ουτε εναν βλακα απατεωνα.

    Μπορουν οι Δημοκρατικοι να μεινουν στις αναλυσεις τους οτι ο γυαλος ειναι στραβος. Αυτοι θα (ξανα)φανε τα μουτρα τους. Εμεις στην Ευρωπη να δουμε πως θα επιβιωσουμε.

    Υ.Γ. Το τι θα ψηφιζα αν ειχα δικαιωμα ειναι ενα θεωρητικο μη-ερωτημα. Δεν παιζει κανεναν ρολο. Θα ψηφιζα μαλλον Δημοκρατικους, επειδη οι τυποι σαν τον τραμπ μου γυριζουν τα αντερα. Και μετα θα εκοβα το χερι μου. Ειτε, πιο απλα, θα αλλαζα την υπηκοοτητα για να μην χρειαζεται να ψηφιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια, για μένα ο αχυρώνας δεν είναι περισσότερο ξένος από όσο είναι για τους απογόνους του Mayflower 😊 Αυτή είναι η ουσία της Αμερικής του 1620 και του 1776 😊 Και το ότι με έχουν δεχτεί έτσι ως Αμερικανό οι ίδιοι οι Αμερικανοί, και Ρεπουμπλικάνοι και Δημοκράτες, και πρόσφατοι και παλαιότατοι, μου προτείνει ότι δεν είναι εντελώς εξωπραγματικό αυτό που είπα στην προηγούμενη πρόταση.

      Επαναλαμβάνω άραγε τις θέσεις του Δημοκρατικού κόμματος, ή μήπως είναι οι δικές μου θέσεις περισσότερο παρεμφερείς με τις του Δημοκρατικού κόμματος και γι’ αυτό το ψηφίζω; Ιδού η απορία 😊

      Ο γιαλός είναι η όποια πλειοψηφία την όποια εποχή. Αν η πορεία του αρμενίσματός μου είναι διαφορετική από την κατεύθυνση του γιαλού, δεν είναι θέμα στραβώματος του μεν ή του δε αλλά πλουραλισμού, όπου άλλο η πλειοψηφία-μειοψηφία και άλλο το «εγώ έχω δίκιο κι’ οι άλλοι όχι».

      Τίποτα δεν παραμένει το ίδιο, άρα το τι έγινε τώρα δεν θα επαναλαμβάνεται μέχρι να σβήσει ο ήλιος αλλά θα εξελίσσεται, ως εκκρεμές, όπως πάντα. Από το 1980 έως 2024, 44 χρόνια: 24 χρόνια Ρεπουμπλικάνοι πρόεδροι και 20 χρόνια Δημοκρατικοί πρόεδροι. Στον Οίκο Αντιπροσώπων 22 χρόνια Ρεπουμπλικάνοι και 22 χρόνια Δημοκρατικοί. Στην Γερουσία 23 χρόνια Ρεπουμπλικάνοι και 21 χρόνια Δημοκρατικοί. Οι αιτιολογίες ντι ζουρ αλλάζουν αλλά οι τάσεις παραμένουν.

      Πάντα συμφωνούσα στην καρδιά μου με τον Μπέρνι Σάντερς αλλά και πάντα έλεγα ότι η κοινωνία του οράματος του Μπέρνι Σάντερς δεν αντιπροσωπεύει την Αμερική άρα δεν είναι ρεαλιστική για την Αμερική, είναι όμως ουσιώδες και απαραίτητο να ακούγονται οι απόψεις του. Επίσης, μην ξεχνάς ότι αντιπροσωπεύει το Κράτος του Βερμόντ. Έχεις ζήσει 18 χρόνια στην Νέα Αγγλία; Έχεις γνωρίσει από κοντά τους ανθρώπους του Βερμόντ; Ο Μπέρνι θα εκλέγεται εκεί όσο χτυπάει η καρδιά του και είναι ζωντανός. Που βρήκες ότι τον Μπέρνι οι Δημοκρατικοί «τον φτύνουν και τον λοιδορούν»; Σε ποιόν πλανήτη;

      Ο βλάκας απατεώνας βρήκε και άρμεξε τον ρατσισμό. Κατά την γνώμη σου πως θα κέρδιζαν οι Δημοκρατικοί κατά του ρατσισμού; Με το να προτείνουν λευκό άνδρα για πρόεδρο; Στην τελική, από το 1900 μέχρι σήμερα οι Ρεπουμπλικάνοι εκλέγονται επειδή ο κοσμάκης ονειρεύεται ότι μια μέρα θα γίνει κι’ εκείνος πλούσιος, και οι Δημοκρατικοί εκλέγονται όταν τα κάνουν θάλασσα οι Ρεπουμπλικάνοι και φέρνουν τους Δημοκρατικούς να ξαναφτιάξουν την οικονομία. Σκουπίζονται οι εκλογείς και επαναλαμβάνουν.

      Αν στο σκεπτικό σου του γιατί έχασαν οι Δημοκρατικοί τόσο παντελώς και απόλυτα υπολογίζεις τις ιδέες τους και την πολιτική τους αλλά δεν συμπεριλαμβάνεις το ότι η υποψήφια ήταν γυναίκα, μη-λευκή και προ παντός κουβαλούσε τα μπαγκάζια του Μπάιντεν, τότε κοιτάς μόνο ένα μέρος της πραγματικότητας.

      Φυσικά έχοντας ζήσει πάνω από χρόνο στην Αμερική και έχοντας αποβάλει την Αμερική από την ζωή σου, το να ρωτήσει κανείς τι θα ψήφιζες είναι πράγματι θεωρητικό μη-ερώτημα. Ήδη ψήφισες να μην έχεις τίποτα να κάνεις με την Αμερική. Αλλά εφ’ όσον συζητάμε, και εφ’ όσον ένα κόμμα δεν θα αλλάξει την υφή του για να το ψηφίσουν οι του άλλου, τότε η συζήτηση γίνεται πράγματι δύσκολη και λεπτομερής 😊

      Διαγραφή
  4. Οχι, δεν έζησα στο Βερμοντ. Στην Καλιφόρνια (Frisco, San Diego) και την Αριζονα δούλεψα. Τις άλλες πολιτείες (Ν. Μεξικο, Utah, Kansas,1Τεξας, Νεβαδα, Καρολινες, Βιρτζινια, Φλωριδα, Ουασιγκτον) τις είδα μονο σαν τουριστας. Σίγουρα δεν ξερω τις USA.

    Εκείνο που βλέπω σήμερα - πολλά χρόνια αφού έφυγα απο εκεί - είναι το ίδιο φαινομενο που έχουμε και στην Ευρώπη με την ανοδο των ακροδεξιων κομματων. Μπορεί στην Ευρωπη να μην εχουμε καποιον σαν τον τραμπ, αλλα ο Μπερλουσκονι ο δικος σας, ο Φαρατζ στην Αγγλια, η Λεπεν, οι δικοι μας βελοπουλοι, το γερμανικο afd κ.α. είναι ουνα φατσα ουνα ρατσα με τον τραμπ.
    Λόγω Ευρωπης δεν τολμανε να ξερασουν ανοιχτα οσα ξερναει ο πορτοκαλης απατεωνας. Αλλα εχουν βγει στην φόρα βιντεο απο ιδιωτικες τους συγκεντρωσεις, στις οποιες λενε ακριβως τα ιδια και χειρότερα απο τον τραμπ.

    Αυτος ειναι και ο λογος που δεν με απασχολει τοσο πολυ το αν η Χαρις είναι γυναικα και μαυρη. Επειδη η Χαρις δεν ειναι μια μεμονωμενη πανωλεθρια (μακαρι να ηταν) που θα "διορθωθει" οπως ελπίζεις, αρκει να ταλαντωθει το εκκρεμες προς την άλλη μερια.

    Αντιθετα με αυτο που γραφεις πιο πάνω, ότι ειναι απλα ζητημα χρονου να καταλαβουν οι ψηφοφοροι το λαθος τους και να ψηφισουν "σωστα" καποτε, εγω πιστευω αυτο που λεει ο Μπ. Σαντερς απο το 2015: Οτι ο τραμπισμος ηρθε για να μεινει και οτι δεν προκειται να φυγει στα επομενα 300 χρονια - αν ολοι εμεις οι μη τραμπικοι δεν αλλαξουμε αρδην πορεία.

    Μπορει το "γυναικα + μαυρη" να εξηγει την πανωλεθρια στις ΗΠΑ (που δεν), αλλα δεν εξηγει όλα τα άλλα καθαρματα που εχουμε στην Ευρωπη. Ουτε ο Σολτς ουτε ο Μακρον ειναι μαυρες γυναικες. Αυτοι γιατι χάνουν;

    1/2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 2/2
    Μου ζητας να σου πω το πως θα κερδισουν οι Δημοκρατικοι την επομενη φορα. Συνηθως προσφερω τις συμβουλες μου εναντι αμοιβης, ;-) αλλα για εσενα θα κανω μια εξαιρεση, επειδη σε συμπαθω πολυ.

    Οι Δημοκρατικοι (το ιδιο και οι ευρωπαιοι μιμητες τους) ξεκινησαν την Υβρη απο την καταρευση του υπαρκτου το 1990-κατι. Νομιζαν οτι απο εδω και μπρος θα παιζουν χωρις αντιπαλο. Ασχοληθηκαν μονο με τα υπερκερδη των εταιρειων, μετεφεραν τα παντα στην Κινα (το περιβοητο supply chain), εχτισαν ηλιθιωδεις εξαρτησεις για τον εαυτο τους (τα παντα ερχονται απο την Κινα) και αδιαφορησαν εντελως για τους ιδιους τους τους πολιτες.
    Τους οποιους πολιτες μπουκωσαν με σοσιαλμηδια, καταναλωτισμο και δικαιωματισμο.
    Οι πολιτες ήταν μαλιστα τοσο χαπατα που για 10-15 χρονια τα εχαψαν ολα αυτα.

    Αυτο το εντελως σαθρο οικοδομημα καταστραφηκε πολλες φορες. Οι διδυμοι πυργοι το 2001, η οικονομικη κριση του 2008, ο κοβιντ το 2020. Και σιγα σιγα ο απλος κοσμος καταλαβε οτι η ζωη του δεν εχει αξια με το να εκτονωνεται στα σοσιαλ, να παντρευονται οι λουγκρες και να καταναλωνει φτηνα μπλουζακια απο την Κινα.

    Δεν είναι ρατσιστης ο κοσμος, πιστεψε με. Μπορει να μην ξερω τις ΗΠΑ, αλλα ξερω την Γερμανια και την Ολλανδια παρα πολυ καλα. Ο ευρωπαικος κοσμος - γενικα - δεν εχει προβλημα με τους μεταναστες. Πιστευω οτι ουτε οι αμερικανοι εχουν.
    Η Γερμανια εχει γυρω στα 10 εκ μεταναστες (το 12-14% του συνολου), εδω και 60 χρονια. Ποτε δεν υπηρξε προβλημα.

    Ο κοσμος εχει προβλημα με την ζωη του και την (οικονομικη του) επιβιωση. Οταν βλεπει τον χορο των τρισεκατομμυριων για τις εταιρειες και ο ιδιος ειναι καταδικασμενος να μαλακιζεται στα σοσιαλ με δικαιωματισμους και ινφλουενσερινες, τοτε ο ρατσισμος ειναι μια πολυ βολικη διεξοδος.
    Αυτοι οι μαυριδεροι φταινε για ολα. Οι τραμπ αυτου του πλανητη απλα γεμιζουν το κενο, καλυπτουν την ζητηση.

    Μην ξεχνας οτι οι δυο μεγαλες υποσχεσεις του τραμπ ειναι να διωξει τους μεταναστες και να βαλει δασμους στην Ευρωπη και (κυριως) στην Κινα. Ε, τον ψηφισαν ΑΚΡΙΒΩΣ γι αυτα.

    Τι πρεπει να κανουμε ολοι εμεις οι μη-τραμπιστες; Να εφαρμοσουμε αυτα που λεει ο Μπερνι, θα ηταν μια πολυ καλη αρχη. Να αντιστρεψουμε αυτην την εντελως ηλιθια παγκοσμιοποιηση και το supply chain. Να δωσουμε κατι παραπανω στον κοσμο, απο γαμους ομοφυλοφιλων και σοσιαλμηδια. Υπαρχουν εκατομμυρια παραγωγικες και ωφελιμες διαδικασιες.
    Αυτα αρκουν για τα πρωτα 30 χρονια. Μετα, θα σου αποκαλυψω κι αλλα που πρεπει να γινουν ;-)

    Με βαθια εκτιμηση, νασαι καλα. Σορρυ για το σεντονι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να πάω στην Bay Area…στο San Francisco (Frisco 😊), στο Berkeley… για το San Diego όχι πολύ ενδιαφέρον. Για το LA καθόλου. Εκτός αν μας καλέσει η Barbra στην έπαυλή της στην Malibu... Πάντως προσγείωσα ένα Μπόινγκ 777 στο διεθνές του Λος Άντζελες με συγκυβερνήτη τον Κώστα σε ένα εξομοιωτή 28 εκατ. dολ., στην United to 2015 από το Ντένβερ 😊 Ξέρω καλά ότι τα βορειοανατολικά, Νέα Αγγλία κλπ., είναι μέρα με την νύχτα με την Δυτική Ακτή. Και καμία σχέση ούτε το ένα ούτε το άλλο με την μέση Αμερική (Flyover States).

      Η άνοδος των Ακροδεξιών τάσεων και στην Ευρώπη και στην Αμερική είναι αυτό που ονομάζω εκκρεμές… Και είναι τάση τρομακτική και βαθιά. Ναι, Μπερλουσκόνι, Μελόνι, Λεπέν, Φαράζ, κλπ., είναι οι Ευρωπαϊκή έκδοση του Τραμπ. Όπως τα έγραψες.

      Η Χάρις, εκτός από γυναίκα και μαύρη είχε πολλά μπαγκάζια από το 2020 και από την αντιπροεδρία για τον Μπάιντεν. Ιδιαίτερα η συσχέτιση με τον Μπάιντεν ήταν κάτι στο οποίο εμείς κλείσαμε τα μάτια και σφυρίζαμε αδιάφορα. Αυτό τελικά είχε πολύ σημασία. Άμα βάλει υποψηφιότητα οι Νιούσομ (κυβερνήτης της Καλιφόρνια) το 2028 θα δεις τελείως διαφορετικές αντιδράσεις (Το εκκρεμές που ανέφερα είναι κοινωνιολογικός σφυγμός/φαινόμενο και παίρνει δεκαετίες να ταλαντευτεί δεν το περιμένω να αλλάξει σε τετραετία).

      Δεν εννοούσα ότι «ειναι απλα ζητημα χρονου να καταλαβουν οι ψηφοφοροι το λαθος τους και να ψηφισουν σωστα". Δεν θα εκφράστηκα σωστά. Πάντως με τον Μπέρνι συμφωνώ απόλυτα μόνο που στην δική μου φρασεολογία δεν λέω «ο τραμπισμός ήρθε για να μείνει», αλλά λέω ότι η τάση θα είναι μακρόχρονη και ο Τραμπ απλά την αναγνώρισε και την άρμεξε και της έδωσε ο κόσμος το όνομά του.

      Το γυναίκα + μαύρη ήταν μέρος του προβλήματος. Το κύριο πρόβλημα ήταν ο Μπάιντεν. Ο Σολτς και ο Μακρόν χάνπυν επειδή το τόξο της πολιτικής τους καριέρας έχει παλιώσει και κλείνει σε συνδιασμό με την ακροδεξιά τάση που όλο και ενισχύεται. Ποτέ δεν είναι ένα μόνο πράγμα.

      Δέχομαι την εξαίρεση, και επικροτώ με το να τονίσω ότι η appreciation society είναι mutual 😊

      Διαγραφή
    2. Αλλά, ενώ συμφωνώ απόλυτα με όλη την πρώτη παράγραφο του 2/2 σου, νομίζω ίσως άρχισες την παράγραφο με «Οι Δημοκρατικοί» από κεκτημένη ταχύτητα όταν εννοούσες να γράψεις «Οι Ρεπουμπλικάνοι». Όλη σου η παράγραφος είναι διορατική και ακριβέστατη για το πως έπραξαν οι Ρεπουμπλικάνοι εκείνη την εποχή. Πήγαινα στην Αμερική 6-7 φορές 1983-1989 αλλά εγκαταστάθηκα μόνιμα με το που έπεσε το τείχος του Βερολίνου (κατά σύμπτωση). Τα έζησα αυτά στην Βοστόνη, και μάλιστα τότε που έψαχνα και ερευνούσα για το ποιο κόμμα θα ψηφίζω στην υιοθετημένη μου πατρίδα. Θα μου πεις βέβαια, αυτά όλα είναι προσωπικές ερμηνείες εντυπώσεων…

      Οι Δίδυμοι Πύργοι ήταν όταν ο Μπιν Λάντεν κέρδισε κατά κράτος τον πόλεμό του κατά της Αμερικής μέσα σε λίγες ώρες και άλλαξε την κοινωνία της και την πορεία της.
      Η Οικονομική κρίση του 2007-2008 ήταν όταν έσκασε η φούσκα απληστίας Made in the Republican Party. Μια φούσκα τιμών ακινήτων σαν αυτή που έχουνε τώρα στο Αθήνα μεριά.
      Το Κόβιντ δραπέτευσε από Κινέζικο εργαστήριο και ο μόνος λόγος που σκότωσε τόσα εκατομμύρια και έφερε τον πληθωρισμό ήταν επειδή ο κόσμος δεν άκουσε την συμβουλή του Τραμπ να πιεί χλωρίνη. Οι Τραμπικοί, τώρα δαιμονίζουν τον Φάουτσι και λένε ότι ο Τραμπ αστειευότανε με την χλωρίνη.

      Δεν ξέρω αν είναι οι Ευρωπαίοι ρατσιστές. Αν λες όχι, το δέχομαι. Ξέρω ότι πολλοί Ιταλοί είναι φασίστες και πολλοί ‘Ελληνες καραγκιοζοφασίστες. Για τους υπόλοιπους δεν ξέρω. Για τους Άγγλους που τους ξέρω, οχτώ χρόνια εκεί, δεν νομίζω ότι είναι. Αλλά από τις αρχές των ’90, ζώντας στην Αμερική έλεγα πάντα και από τότε ως matter of fact ότι τα Ενωμένα Κράτη είναι το πιο ρατσιστικό μέρος στον κόσμο και αυτό το πιστεύω ακράδαντα, όχι τόσο ως κριτική όσο ως απλή πραγματικότητα. Ρατσισμός θεμελιωμένος επίσης και στην παντελή έλλειψη παιδείας και μόρφωσης.

      Και συμφωνώ απόλυτα με την παράγραφό σου που ξεκινά «Ο κόσμος έχει πρόβλημα…»

      Οι Μετανάστες (όλοι όλων των ειδών σε ένα κουβά) είναι το Greatest Hit του απατεώνα… Αυτό και μόνο τον εξέλεξε δυό φορές.

      Το να εφαρμοστεί ο Μπέρνι θα ήταν ευχής έργο αλλά εντελώς εξωπραγματικό για την συνολική Αμερικανική Κοινωνία. Με την έκφραση «Παγκοσμιοποίηση» έχω πρόβλημα γιατί θα μπορούσε να είχε γίνει σωστά αλλά γίνεται εντελώς λανθασμένα. Θα προτιμούσα να ειδικεύσουμε την έκφραση ως προς το τι γίνεται λάθος. Και ενώ δεν με ενδιαφέρει, και πιστεύω ότι δεν έπρεπε να ενδιαφέρει κανέναν, τι κάνει κανείς στην κρεβατοκάμαρά του, θα συμφωνήσω ότι όταν αυτό παρουσιάζεται σαν κύριο θέμα χωρίς άλλα μεγαλύτερα, η οπτική παραμορφώνεται…

      Μ’ αρέσουν τα σεντόνια 😊
      Και είναι mutual 😊
      Νά ‘σαι καλά, φίλε μου!

      Διαγραφή
  6. Αντι απαντησης: Μου εδωσες ιδεα για ποστ. :-)
    Θα το δουλεψω λιγο για να βγει ενα κατανοητο κειμενο και θα το ανεβασω μαλλον αυριο.

    Αναμεινατε στο πληκτρολογιο σας ;-)
    Νασαι καλα, καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή