Διάλλειμα ολίγων λεπτών για να πιείτε Ταμ-Ταμ!Πόσοι την θυμούνται αυτή την διαφήμιση στους καλοκαιρινούς κινηματογράφους πριν έρθει η Κόκα Κόλα;Απολαύστε μια φωτογραφία από το Key West της Φλώριδας. Ανακάλυψαν βλάβη στην μηχανή και αναγκάστηκαν να περιμένουν σε ξενοδοχείο στο Key West 22 ώρες με τα έξοδα πληρωμένα από το πανεπιστήμιο.Στην φωτογραφία, ο Κώστας, ως νέος Μωυσής διαπραγματεύεται με το μεγάλο αφεντικό για την τύχη τους, καθώς το πλήρωμά του βρίσκεται σε πνευματική περισυλλογή. Με κλικ μεγαλώνει!Καλή βδομάδα!
Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012
Διάλλειμα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Γαμάτη, η σκηνοθεσία... Φοβερή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμαθε από τον πατέρα του, φτιάχνοντας ταινίες καθώς μεγάλωνε :-) φυσικά!
ΔιαγραφήΚαλή ξεκούραση Δημήτρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε φορά που βλέπω τον Κώστα να ξέρεις ότι καμαρώνω κι εγώ! Η φωτογραφία είναι αριστοτεχνική :)
Σ' ευχαριστώ Κώστα μου. Το κατά δύναμιν :-(
ΔιαγραφήΞέρει να διασκεδάζει την ζωή! Από που να το πήρε... από που να το πήρε... :-)
ωραίος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτι ήταν το ταμ ταμ;
Υπέροχος!
ΔιαγραφήΤο Ταμ Ταμ ήταν ένα ελληνικό ποτό, σαν την Κόκα Κόλα αλλά αρκετά πιο γλυκό!
Πορτοκαλάδες! Γκαζόζες! Ταμ Ταμ! Πασατέμπο! Κοκ! Σοκολάτες! και τρέχαν τα παιδιά στο διάλλειμα...
Όταν ήρθε η Κόκα Κόλα στην Ελλάδα νομίζω το 1968, το Ταμ Ταμ απέθανε θάνατον σιγανόν εις την αγορά...
Δεν είχα ιδέα τι ήταν το Ταμ-Ταμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακριά από βλάβες (!) για τον Δημήτρη!
Ελπίζω η διακοπή να είναι για καλό σκοπό
και με την επιστροφή να έχεις γρήγορη σύνδεση!
Αμ Roadartist μου, Βέεεεβαια! Είχαμε το Ταμ-Ταμ σαν την Κόκα Κόλα, και την "Βυσσινάδα", επίσης ανθρακούχο ποτό, αλλά κόκκινο σκούρο. Και τα δύο εξαφανιστήκαν σιγά-σιγά. Και ενώ το Ταμ-Ταμ το φάγανε η Κόκα και μετά η Πέπσι, η βυσσινάδα δεν αντικαταστάθηκε. Πάντως τώρα ξέρω ότι η βυσσινάδα ήταν συγγενής, γευστικώς, του Αμερικάνικου ποτού Dr. Pepper, το οποίο δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα.
ΔιαγραφήΓι αυτό έχουμε δύο μηχανές! Μπας και πάθει βλάβη η μία. Και γι αυτό μας αρέσει να έχουμε αποφοιτήσει και τώρα να διδάσκουμε στην καλύτερη σχολή πιλότων του πλανήτη: για να ξέρουμε τι να κάνουμε αν πάθει βλάβη η μηχανή. Στα πρώτα μαθήματα πιλότου σε δύο μηχανές, αφού έχει πάρει όλα τα πτυχία με μία μηχανή, ο εκπαιδευτής σβήνει την μία μηχανή και ο εκπαιδευόμενος πρέπει να συνεχίσει με την μία που μένει "ζωντανή".
Πριν πολλά χρόνια, ένα τζάμπο 747 της British Airways, με 350 ψυχές πετούσε μεσάνυκτα στην Άπω Ανατολή. Μπήκε σε ηφαιστειακό νέφος, από μια έκρηξη ηφαιστείου στην περιοχή, και μπλοκαρίστηκαν και έσβησαν και οι τέσσερεις τουρμπίνες. Τα παράθυρα του πιλοτηρίου έγιναν αδιαφανή από τα σωματίδια που τα χάραξαν και σφηνώθηκαν μέσα. Μεσάνυχτα, 38.000 πόδια, χωρίς μηχανές και χωρίς παράθυρα. Ο κυβερνήτης το προσγείωσε σαν ανεμοπλάνο, ρωτώντας την θέση του από το ραντάρ του πύργου του κοντινότερου αεροδρομίου της Τζακάρτα, για να ξέρει πότε να στρίβει και που είναι μια και δεν μπορούσε να δει έξω. Ούτε γρατζουνιά κανείς.
Το διάλλειμα είναι απροσδιορίστου διαρκείας, αλλά μπορεί να είναι και ...ώρες μόνο. Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή. Όλα είναι καλά πάντως, ουδέν πρόβλημα, ή νέφος, ηφαιστειακό ή μη!
Όσο για σύνδεση... δεν μας βλέπω να αποκτούμε γρήγορη σύνδεση με δήμαρχο διανοητικής κατάστασης 12 ετών. Μάλλον θα καταλήξω σε δορυφόρο στο τέλος, αλλά είναι πανάκριβος για τις ταχύτητες που χρειάζομαι...
Τις ευχές μου, και καλό σου απόγευμα!