1. Ποταμός Ποτόμακ
2. Κτήρια Γουώτεργκέητ
3. Κέντρο Κέννεντυ
4. Λευκός Οίκος
5. Κογκρέσο
6. Μνημείο του Ουάσιγκτον
7. Μνημείο του Λίνκολν
8. Μνημείο του Τζέφερσον
9. Πεντάγωνο
10. Εθνικό Αεροδρόμιο Ρόναλντ Ρέγκαν
Η προσέγγιση στο αεροδρόμιο Ρέγκαν της Ουάσιγκτον, το αεροδρόμιο για πτήσεις του εσωτερικού, είναι δύσκολη όταν ο ενεργός διάδρομος είναι ο νούμερο 19. Ο αριθμός ενός διαδρόμου εννοεί την κατεύθυνση της πυξίδας, δηλαδή ο 19 είναι στις 190 μοίρες, 10 μοίρες δυτικά του ακριβούς Νότου (180).
Όταν πρόκειται για προσέγγιση στον 19, το αεροπλάνο πρέπει να πετάξει πάνω από τον ποταμό Ποτόμακ, ακολουθώντας τον, αποφεύγοντας τους απαγορευμένους εναέριους χώρους πάνω από το Πεντάγωνο (δεξιά μας στην φωτογραφία, δυτικά) και τον Λευκό Οίκο και το κέντρο της Ουάσιγκτον (αριστερά μας στην φωτογραφία, ανατολικά).
Στο βάθος, πάνω από την τελευταία γέφυρα στην παραπάνω φωτογραφία, απότομη στροφή δεξιά και προσγείωση. Από την αρχή της τελικής στροφής μέχρι που ακουμπάνε οι ρόδες στην άσφαλτο περνάνε 38 έως 41 δευτερόλεπτα.
|
Κάτοψη του αεροδρομίου με τον Βορά στην κορυφή της δορυφορικής φωτογραφίας.
Επάνω, κέντρο και αριστερά, το Πεντάγωνο. |
|
Άποψη κοιτώντας νότια, στο σημείο που το αεροπλάνο πρέπει να στρίψει πάνω από τις γέφυρες για να προσγειωθεί. |
|
15 δευτερόλεπτα μετά από την αρχή της στροφής, έτοιμοι να ευθυγραμμιστούμε με τον διάδρομο.
Ξέρουμε ότι είμαστε στο σωστό ύψος γιατί οι δύο σειρές προβολέων αριστερά του διαδρόμου
είναι οι επάνω κόκκινοι και οι κάτω λευκοί.
Και οι δύο σειρές κόκκινες θα σήμαιναν ότι είμαστε πολύ χαμηλά.
Και οι δύο σειρές λευκές, πολύ ψηλά.
Κατεβαίνουμε 150 μέτρα το λεπτό με ταχύτητα 245 χιλιόμετρα την ώρα. |
Ο γιός μου ο Κώστας έχει κάνει πολλές φορές αυτή την προσέγγιση έχοντας τον έλεγχο του χειριστηρίου καθώς ο κυβερνήτης του επιμελείται των επικοινωνιών, μεταφέροντας 50-90 επιβάτες. Ο Κώστας προσελήφθει στην Γιου-Ες-Αίργουέης τον Αύγουστο του 2012 όταν ήταν 21 ετών.
Στην αρχή ένας πιλότος είναι "διαθέσιμος" και καλείται όταν υπάρχουν κενά στην διοργάνωση των πληρωμάτων. Έχοντας το σπίτι του στην Ντεητόνα Μπητς της Πολιτείας της Φλώριδας, η βάση του από την οποία ξεκίναγε τις πτήσεις του ήταν στο αεροδρόμιο της Ντέητον της Πολιτείας του Οχάιο, 1.230 χιλιόμετρα και δύο πτήσεις μακριά.
Ένα χρόνο αργότερα απέκτησε την δική του "γραμμή" αρχαιότητας το οποίο σήμαινε ότι μπορεί πλέον να διαλέγει τις πτήσεις του από το πρόγραμμα τον προηγούμενο μήνα χωρίς να περιμένει να τον καλέσουνε. Και την περασμένη εβδομάδα, πάλι λόγω αρχαιότητας, μπόρεσε να αλλάξει την βάση του από την Ντέητον του Οχάιο στην Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας.
Στην Ουάσιγκτον δεν πηγαίνει μόνο ως πιλότος. Πηγαίνει και για συναντήσεις στο Κογκρέσο ως Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Παιδείας για την βιομηχανία αερομεταφορών. Τώρα είναι 23 ετών. Λίγους μήνες αφού κλείσει τα 24 θα έχει φτάσει την σειρά να γίνει κυβερνήτης.
Η τελευταία του πτήση την περασμένη εβδομάδα, "αποχαιρετώντας" το Οχάιο για την Βόρεια Καρολίνα, ήταν Ντέητον-Ουάσιγκτον, όπου θα έμενε μία μέρα πριν συνεχίσει.
Αφού προσγείωσε την πτήση στον 19, έκανε μια βόλτα στην Ομοσπονδιακή Πρωτεύουσα.
|
Το μνημείο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου |
|
Το μνημείο του Τζέφερσον |
|
Μάρτιν Λούθερ Κινγκ |
|
Λίνκολν |
|
Τζέφερσον |
Στο χιλιόμετρο εκατέρωθεν του πάρκου από το μνημείο του Ουάσιγκτον ως το Καπιτώλιο τα κτήρια είναι τα περισσότερα μέρος του Σμισθόνιαν. Ένα από αυτά στεγάζει το Σμισθόνιαν Μουσείο Αέρος και Διαστήματος όπου είναι εκτεθειμένα ανεκτίμητα κειμήλια της ανθρωπότητας.
Μέσα εκεί, δυό ώρες αφού προσγειώθηκε, είδε ο Κώστας ένα μανεκέν που φορούσε την ίδια στολή από την οποία μόλις είχε αλλάξει στο ξενοδοχείο πριν βγει για τον περίπατό του. Επίσης, υπήρχε ένας εξομοιωτής πραγματικής κλίμακας, όπου έπαιζε σε βίντεο την προσέγγιση στον 19 της Ουάσιγκτον.
Είναι ωραίο να μπαίνεις σε ένα από τα σημαντικότερα μουσεία επιστημονικών επιτευγμάτων του κόσμου και να βλέπεις σαν έκθεμα την εργασία σου την οποία τέλειωσες για σήμερα μόλις πριν δύο ώρες...
Μετά, φυσικά...
Στρείδια, καβούρια, αστακός...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου