Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Μέγας Διαγωνισμός!










Σήμερα, για μιά μέρα μόνο! Μεγάλος Διαγωνισμός! Ο νικητής κερδίζει ένα ολόκληρο βράδυ να με ακούει να παίζω κιθάρα και να τραγουδάω!

Ένα απλό Κουίζ! Μία εύκολη ερωτησούλα!

'Ετοιμοι;

Λοιπόν! Ιδού το θέμα: 
Η Αμερική, που οι περισσότεροι απ' έξω την κάνουν κρεμαστάρια, είναι πράγματι η χώρα της ελευθερίας σε βαθμό που δεν τον φαντάζεται κανείς απ' έξω κι ας βλέπει σινεμά και τηλεόραση. Μπορείς να πεις και να κάνεις ότι θέλεις! Μπορείς να έχεις μια συλλογή μπαζούκας, αυτόματων οπλοπολυβόλων και χειροβομβίδων. Σοβαρά!

Σ' αυτήν όμως την κοινωνία της Ελευθερίας, υπάρχει ένα πράγμα που απαγορεύεται!
Το βλέπετε, το ένα αυτό πράγμα που απαγορεύεται, στις παρακάτω φωτογραφίες.

Η ερώτηση είναι:

Γιατί;

Και η σωστή απάντηση κερδίζει.
Το ωραίο; οποιαδήποτε απάντηση είναι σωστή γιατί τα λόγια δεν κοστίζουν τίποτα. Και είναι ελεύθερα.

Το λοιπόν, Γιατί απαγορεύεται αυτό:






Θα σας δώσω ένα κάτι για να σας βοηθήσω στην απάντηση:


Όλοι αυτοί οι άνδρες, γυναίκες και παιδιά που βλέπετε στις παραπάνω εκδηλώσεις, κάνουν τέτοιες εκδηλώσεις μόνο για 2 ώρες ένα βράδυ το χρόνο ή και λιγότερο. Δηλαδή, για 0,022% του χρόνου.

Το υπόλοιπο 99,977% του χρόνου, ζουν ενάρετες, παστρικές ζωές, βιοπαλαιστές με τις δουλειές τους, μπακάληδες, δάσκαλοι, εργάτες, δικαστές, αγρότες, κομμώτριες, έχουν τα καθαρά τους σπίτια με το πιάνο της γιαγιάς, τις φρέσκες μηλόπιτες να κρυώνουν δίπλα στο ανοικτό παράθυρο, τα υπάκουα και καλά παιδιά, όλα τους ξανθά και γαλανομάτικα, και ντύνονται με τα καλά τους λευκά πουκάμισα και γραβάτα, και φορέματα, κάθε Κυριακή να πάνε εκκλησία.

Θα θέλαμε όλοι να τους υποστηρίξουμε και να τους κάνουμε παρέα αν κάποιος τους κατηγορούσε ότι κάψανε ένα σταυρό χτες το βράδυ κρυμμένοι κάτω από τα σεντόνια τους! Τι έιναι ένας φλεγόμενος σταυρουδάκος μια φορά το χρόνο -κι έχουνε πάντα και πυροσβεστήρα μαζι τους για ασφάλεια οι άνθρωποι!

Αυτό που κάνουν όμως το 0,022% του χρόνου στις φωτογραφίες που βλέπετε απαγορεύεται από το νόμο στην χώρα με την περισσότερη Ελευθερία από οποιαδήποτε άλλη κοινωνία του κόσμου!

Γιατί απαγορεύεται;
(Πού τραβιέται η διαχωριστική γραμμή;)


ΥΓ. Έγραφα επί ώρες κάτι άλλο, αλλά στο τέλος σκέφτηκα ότι μια κοινωνία όπου τόσο μεγάλο ποσοστό της θεωρεί τον ρατσισμό μέρος της έκφρασης ελευθερίας, και που βλέπει τον φασισμό σαν κάτι διαφορετικό από τον ρατσισμό, θα έβρισκε τα γραπτά μου βαρετά. Κι έτσι είπα να κάνω αυτό τον Διαγωνισμό :-)





15 σχόλια:

  1. Γιατί τελικά καταλήγουν στα strange fruits τών φωτογραφιών που τόσο παραστατικά τραγούδησε η ΜπίλιΧολιντέι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να μην προσθέσω για όσους δεν γνωρίζουν το τραγούδι το παρακάτω κείμενο από την Βικιπαίδεια:
    Το strange fruit έχει ως θέμα του τα δυο ανθρώπινα σώματα που κρέμονται σε δέντρο, μια σκηνή φρίκης εν μέσω της ειδυλλιακής φύσης των νότιων πολιτειών. Καταδικάζει το ποδοπάτημα των ανθρώπινων δικαιωμάτων τόσο έντονα, αλλά συγχρόνως και με τόσο απαλό τρόπο, που σε συνδυασμό με την σχεδόν άυλη καθαρή φωνή της Χόλιντεϊ μοιάζει να ακούγεται από κάποιον άλλο, ουράνιο κόσμο.

    Η Χόλιντεϊ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Την πρώτη φορά που το τραγούδησα νόμισα ότι κάναμε μεγάλο λάθος. Είχα τελειώσει και επικρατούσε απόλυτη σιωπή. Δεν ακουγόταν τίποτα. Ξαφνικά κάποιος άρχισε να χειροκροτεί, και με μιας όλοι άρχισαν να χειροκροτούν από παντού και να ζητωκραυγάζουν.»

    Ο Μπάρνει Τζόζεφσον αντιλήφθηκε τη δύναμη της επιρροής του τραγουδιού και πρότεινε στη Χόλιντεϊ να κλείνει με αυτό κάθε παράστασή της. Όταν έφτανε η ώρα για το strange fruit, οι σερβιτόροι σταματούσαν, τα φώτα έσβηναν, ενώ ένας προβολέας έμενε να φωτίζει την Χόλιντεϊ στη σκηνή. Εκείνη συνήθιζε να το τραγουδά με κλειστά μάτια και τα χέρια σε στάση προσευχής.

    Το Δεκέμβριο του 1999, το περιοδικό Time το επέλεξε ως «τραγούδι του αιώνα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Strange Fruit

    Southern trees bear strange fruit,
    Blood on the leaves and blood at the root,
    Black body swinging in the Southern breeze,
    Strange fruit hanging from the poplar trees.

    Pastoral scene of the gallant South,
    The bulging eyes and the twisted mouth,
    Scent of magnolia sweet and fresh,
    Then the sudden smell of burning flesh!

    Here is fruit for the crows to pluck,
    For the rain to gather, for the wind to suck,
    For the sun to rot, for the trees to drop,
    Here is a strange and bitter crop.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκιάχτηκα λέμε... :(

    Ως προς τον φασισμό, θεωρώ αυτονόητο πως είναι μια αρρώστια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια χαρά. Τι εννοείς ότι απαγορεύεται στις ΗΠΑ μέσω αυτού του υλικού όμως; Απ'όσο ξέρω ούτε οι ΚΚΚ είναι εκτός νόμου στις ΗΠΑ ούτε οι συγκεντρώσεις τους ούτε ο λόγος μίσους γενικότερα χάρη στο 1st amendment του συντάγματος το οποίο τηρείται σε μεγάλο βαθμό με ευλάβεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μόνο που απαγορεύεται είναι η φωτιά που βάζουν, ως πιθανή πρόκληση πυρκαγιάς.
    Ψάξτε το και θα δείτε, ότι ισχύει και εκεί ο νόμος της πυρασφάλειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Roadartist, είναι ακόμα πιο φοβερό να κοιτάς στο χαμογελαστό πρόσωπο τους, τα τίμια μάτια τους, καθώς σουμ μιλάν για την πίστη στο Θεό δίπλα στη γυναίκα τους και τα παιδιά τους, και κοιτώντας αυτή την τίμια και καθαρή εικόνα ξέρεις τι κρύβεται στην άβυσσο της ψυχής πίσω από τα μάτια.

    Η γνώμη μου, και πολλών άλλων είναι ότι ο ρατσισμός είναι μια από τις εκδηλώσεις του φασισμού, άρα δεν είναι δύο διαφορετικά πράγματα που επικαλούνται διαφορετικά κριτήρια. Και εφ' όσον ο ρατσισμός είναι και η προέκταση της ανθρώπινης φύσης, όταν λέμε τον φασισμό "αρρώστια¨, που ΕΙΝΑΙ, πρέπει να εννοούμε ότι και ο ρατσισμός είναι επίσης αρρώστια, αλλά μια αρρώστια όχι του ανθρώπου αλλά, χειρότερα, της κοινωνίας. Ένας καρκίνος στην κοινωνία, που εκφράζεται με τις μεταστάσεις του στις ψυχές των μελλών της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ManBlogg, καλώς ήρθες! πως ήταν το Thanksgiving στο New Jersey; Εγώ είχα 18 στην Μασαχουσέτη, πολύ κοντά στο Plymouth μάλιστα, και άλλες τρείς μέχρι τώρα εδώ στην Ιταλία όπου εισήγαγα την γιορτή στην καινούργια μου οικογένεια.

    Είναι απόλυτα κατανοητή και δικαιολογημένη η σύγχυση διαφορετικών στοιχείων στην ερώτησή σου.

    Κατ' αρχάς, αναφέρομαι σε "ένα απαγορευμένο πράγμα", και οι φωτογραφίες δείχνουν τέσσερα πράγματα:
    1. Το λυντσάρισμα μαύρων
    2. Το κάψιμο του Σταυρού της ΚΚΚ
    3. Την ύπαρξη της ΚΚΚ και των συναντήσεών τους
    4. Την διαιώνιση της παράδωσης στα μικρά και νέα παιδιά (της έγχρωμης φωτογραφίας)

    Και εδώ είναι η δυσκολία του Μεγάλου Διαγωνισμού: Φυσικά κανείς δεν θα διαφωνήσει με τα νούμερα 1 και 4. Το λυντσάρισμα είναι παράνομο και η διαιώνιση παραδόσεων απόλυτα νόμιμη, και μάλιστα θεμελιώδης για οποιαδήποτε κοινωνία,

    Πολλοί όμως δεν θα ξέρουν ότι υπάρχει νομική διαφορά μεταξύ του νούμερου 2 και του νούμερο 3.

    Η ύπαρξη οποιασδήποτε οργανώσεως συμπεριλαμβανομένης της ΚΚΚ καλύπτεται από το σύνταγμα των ΗΠΑ.

    Η πράξη του καψίματος σταυρού δεν έχει την ίδια κάλυψη όμως: Όπως είναι εύκολο να βρεις εδώ και εδώ, μια Πολιτεία (όχι η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση) μπορεί να απαγορεύσει (ban) το κάψιμο του σταυρού, αλλά όχι να το νομοθετήσει. Αυτή η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ εκφράστηκε από την Justice Sandra Day O'Connor ως εξής:

    “The First Amendment permits Virginia to outlaw cross burnings done with the intent to intimidate because burning a cross is a particularly virulent form of intimidation. Instead of prohibiting all intimidating messages, Virginia may choose to regulate this subset of intimidating messages in light of cross burning's long and pernicious history as a signal of impending violence. Thus, just as a State may regulate only that obscenity which is the most obscene due to its prurient content, so too may a State choose to prohibit only those forms of intimidation that are most likely to inspire fear of bodily harm … the prima facie provision strips away the very reason why a State may ban cross burning with the intent to intimidate. The prima facie evidence provision permits a jury to convict in every cross-burning case in which defendants exercise their constitutional right not to put on a defense. And even where a defendant like Black presents a defense, the prima facie evidence provision makes it more likely that the jury will find an intent to intimidate regardless of the particular facts of the case. The provision permits the Commonwealth to arrest, prosecute, and convict a person based solely on the fact of cross burning itself.
    “It is apparent that the provision as so interpreted 'would create an unacceptable risk of the suppression of ideas.' … The act of burning a cross may mean that a person is engaging in constitutionally proscribable intimidation. But that same act may mean only that the person is engaged in core political speech. The prima facie evidence provision in this statute blurs the line between these two meanings of a burning cross. As interpreted by the jury instruction, the provision chills constitutionally protected political speech because of the possibility that a State will prosecute—and potentially convict—somebody engaging only in lawful political speech at the core of what the First Amendment is designed to protect.”

    Άρα, η ύπαρξη της ΚΚΚ επιτρέπεται, οι συγκεντρώσεις επιτρέπονται, αλλά τουλάχιστον σε μία από τις πολιτείες του Νότου το κάψιμο του Σταυρού απαγορεύεται.

    Και εδώ βρίσκεται η σοφία του Ανωτάτου Δικαστηρίου: Στο ότι το κάψιμο του σταυρού θεωρείτε από τα μέλη της ΚΚΚ αναπόσπαστο σύμβολο (βλ. εδώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος, αγαπητέ θα σε απογοητεύσω. Οι νόμοι στους οποίους αναφέρεσαι είναι τοπικές regulations σχετικά με Fire Safety και ενώ η πυροσβεστική μπορεί να σταματήσει για λίγο μια εκδήλωση μέχρι οι οργανωτές να αποδείξουν ότι έχουν πάρει τα προβλεπόμενα μέτρα, και έχουν και τους πυροσβεστήρες όπως αναφέρει και αυτή η ανάρτηση παραπάνω, δεν έχουν δικαίωμα να απαγορεύσουν εκτός αν παραβιάζει υπάρχοντες regulations.

    Η απάντησή σου δόθηκε από το ανώτατο δικαστήριο όπως θα δεις στην απάντησή μου στον ManBlogg, πάνω από την δική σου, και έχει να κάνει με το γεγονός ότι το κάψιμο ενός σταυρού δεν καλύπτεται εντελώς από την Πρώτη Προσθήκη του Συντάγματος επειδή ως συμβολισμός επικαλείται αναμνήσεις φόνων και ρατσισμού, και μίσους.

    Και, by the way, που λένε στην Αμερική, το "Ανώνυμος" είναι κάποιος συμβολισμός ενός άσπρου σεντονιού που καλύπτει το πρόσωπό σου με δυό τρύπες για τα μάτια και μύτη στην κορφή; Δεν έχεις την σπονδυλική στήλη να πεις αυτά που πιστεύεις έστω και με την κάλυψη ενός διαδικτυακού προστατευμένου ψευδώνυμου;

    Καλό σου απόγευμα, Ανώνυμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ νόμιζα πως μόνο ο κομμουνισμός απαγορεύεται στις Η.Π.Α.
    ;-)

    Το τραγούδι φοβερό!

    Όσο για τα υπόλοιπα, ομολογώ ότι διακατέχομαι συχνά από μια σύγχυση σε ό,τι αφορά την "ελευθερία" στις Η.Π.Α. Εκεί που βλέπω μια απίστευτη ελευθερία, εκεί μπορεί να δω τον πουριτανισμό και συντηρισμό, έως και φασισμό, σε όλο του το μεγαλείο.

    Βέβαια αυτό συμβαίνει και χωροταξικά. Άλλες πολιτείες είναι πιο εκφραστικές στην ελευθερία, άλλες πάλι καθόλου.

    Αυτό αλήθεια με τι έχει να κάνει; Με την ποιότητα-παιδεία των πολιτών; Την προέλευσή τους;

    Εκεί που άλλοι σκοτώνονταν για την ελευθερία και τα δικαιώματα του ανθρώπου, αλλού θεωρούσαν ή και θεωρούν τη δουλεία δικαίωμα.

    Καλησπέρα Δημήτρη
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ενδιαφέρον στοιχείο thinks. Δεν ήξερα αυτή τη σημαντική παράμετρο. Διάβασα σχετικά γρήγορα τα στοιχεία στα links που παραθέτεις αλλά και το παραπεμπόμενο απόσπασμα στα σχόλια. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε όπως σωστά παραθέτεις και συ, ότι κατ'αρχήν το "κάψιμο του σταυρού" δεν είναι παράνομο σε ομοσπονδιακό επίπεδο παρά αφορά ένα νόμο που πέρασε η πολιτεία της Βιρτζίνια. Τόσο στις παραπομπές που δίνεις όσο και στο απόσπασμα και την τελική απόφαση (δικαστή O'Connor) του ανώτατου δικαστηρίου σχετικά με τη συνταγματικότητα του νόμου κατά του κάψιμου του σταυρού της πολιτείας της Βιρτζίνια προκύπτει το εξής:
    Το ανώτατο δικαστήριο έκρινε αντισυνταγματικό το νόμο λόγω της ύπαρξης του όρου "prima facie evidence" (λινκ στο infoplease που παρέθεσες αλλά και <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_v._Black>εδώ </a>) και διατύπωσε ότι οι δημόσιοι κατήγοροι του πολιτειακού δικαστηρίου έχουν το βάρος της απόδειξης της πρόθεσης εκφοβισμού (intimidation) με αυτή την πράξη. Δηλαδή δεν μπορείς να απαγορεύσεις γενικά το κάψιμο του σταυρού (ή ότιδήποτε άλλο που μπορεί να θεωρηθεί ως προσβλητικό από οποιαδήποτε ομάδα) αλλά θα πρέπει να αποδείξεις ότι αυτή η πράξη γίνεται με σκοπό τον εκφοβισμό κάποιου άλλου ή κάποιας ομάδας. Ο αρχικός ορισμός του νόμου της Βιρτζίνιας δεν έκανε αυτή τη διάκριση και προϋπέθετε την ύπαρξη του εκφοβισμού στην πράξη καψίματος του σταυρού και μόνο. Συνεπώς υποθέτω ότι υπό άλλες συνθήκες (πχ ως πρόθεση πολιτικού ακτιβισμού) το κάψιμο του σταυρού ακόμα και στην Βιρτζίνια δεν μπορεί να κυνηγηθεί από την τοπική κυβέρνηση ως παράνομο μιας και θα ήταν παραβίαση της ελευθερίας του λόγου.
    Ο λόγος που κάθομαι και μπαίνω σε αυτές τις λεπτομέρειες είναι διότι συμφωνώ μαζί σου ότι η ελευθερία του λόγου (και του ατόμου γενικότερα) είναι τόσο πολύ εμποτισμένη στην κουλτουρα και προστατευόμενη από σύνταγμα και την νοοτροπία της αμερικάνικής κοινωνίας που ο περισσότερος κόσμος δεν μπορεί να την κατανοήσει. - Όπως επίσης και η ρητή απαγόρευση του κράτους να εμπλέκεται στα της θρησκείας που προηγείται της διατύπωσης της ελευθερίας του λόγου- Ο λόγος και για τα δύο; Γιατί ιδρύθηκε από Ευρωπαίους πρόσφυγες που φύγαν από την Ευρώπη ακριβώς για τους ίδιους λόγους πογκρόμ και καταπίεσης(κυρίως θρησκευτικού)και περιορισμού ελευθεριών τους την εποχή που αναδύοταν οι ακτίνες του διαφωτισμού και της λογικής.

    ΥΓ. Και δώ είχαμε ζέστη το Thanksgiving! Καλά έχουμε "παράληλες" ζωές μου φαίνεται. Και μένα η "μισή" οικογένεια είναι στη γειτονιά σου στην Ιταλία (στο Treviso).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή μου Βάσσια, θα σου πω μάλιστα ότι ο κομμουνισμός είναι απόλυτα νόμιμος στις ΗΠΑ -έχουμε και Κομμουνιστικό κόμμα! Βέβαια, απόλυτα νόμιμο είναι και το ότι όποιος βλέπει τους κομμουνιστές να έρχονται φοράει μια αρμαθιά σκόρδα και ψάχνει για ένα σφυρί και ένα ασημένιο πάσαλο (κανονικά είναι ασημένια σφαίρα, αλλά ποτέ δεν μπορείς να πάρεις αρκετά μέτρα...)

    Η σοφία, και η πολύπλοκη νομοθεσία έχει να κάνει πρώτον μετ την σημαντική διαφορά μεταξύ του Ομοσπονδιακού κράτους, με πρωτεύουσα, Βουλή Αντιπροσώπων, Γερουσία, Νομοθετικό, και εκτελεστικό (τον πρόεδρο), και των πενήντα πολιτειών που η κάθε μία έχει και δική της τοπική πρωτεύουσα, Βουλή Αντιπροσώπων, Γερουσία, Νομοθετικό, και εκτελεστικό (τον κυβερνήτη). Επίσεις υπάρχει περαιτέρω αυτονομία μέχρι και επίπεδο πόλης ή χωριού. Φερ' ειπείν, το σχολικό σύστημα και ύλη ενός ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ πόλης μπορεί να διαφέρει από το γειτονικό προάστιο.

    Οι τρισδιάστατες προεκτάσεις της πραγματικής Ελευθερίας με πραγματικό νόημα είναι τρομερά δύσκολο να αποδοθούν χωρίς κεφάλαια ολόκληρα.

    Αυτό έχει να κάνει όχι με την ποιότητα-παιδεία των πολιτών, η οποία με Ευρωπαϊκά στάνταρ είναι σχεδόν ανύπαρκτη, ούτε την εθνολογική προέλευση των (βάλε-εδώ-χώρα-προέλευσης)-Αμερικανών, όπως των Ελλήνων-Αμερικανών. Έχει να κάνει με τα "χρωμοσώματα" της ποικιλόμορφής κοινωνίας-καζάνι και τον ΕΝΑ κοινό λόγο που έφερε όλους στην Αμερική.

    Την προσωπική Ελευθερία, μακριά από κάθε επέμβαση του κράτους.

    Το δικαίωμα Ζωής, Ελευθερίας, και της αναζήτησης της Ευτυχίας. "Life, Liberty and the Pursuit of Happiness".

    Αλλά η σοφία όλων αυτών έχει σαν αποτέλεσμα και τα ακόλουθα:

    Δεν μπλέκεται με τίποτα η οποιαδήποτε θρησκεία ή φιλοσοφία ή Πιστεύω στην κυβέρνηση και στα σχολεία.
    Κηνηγιέται με σθένος ο οποιοσδήποτε ρατσισμός. ΚΑΝΕΙΣ στις ΗΠΑ (κανείς πλην των λίγων ενόχων αυτού) δεν έχει την απλοϊκότητα να πιστεύει ότι ο ρατσισμός ανήκει στην κατηγορία "προσωπικών ελευθεριών" που πρέπει να προστατευτούν.

    Γιατί στις ΗΠΑ ξέρουν από πικρή πείρα, ότι ο ρατσισμός δεν είναι ένα ιντελεκτουέλ προνόμιο του ατόμου, αλλά μια επίθεση, οποιασδήποτε φύσεως επίθεση, εναντίων άλλων ατόμων.

    Και στις ΗΠΑ, λόγω αυτής της βαθειάς πείρας, φαίνεται αμέσως η πλαστογράφηση, ενσυνείδητη ή υποσυνείδητη δήθεν ιερής αγανάκτησης που δεν είναι παρά πρόσχημα για διαιώνιση ενός μίσους άσχετου με την εκάστοτε δικαιολογία.

    Και έχεις δίκιο: υπάρχουν άνθρωποι στον Βαθύ Νότο, Αλαμπάμα, Μισσισσίππη, Τζώρτζια, που θεωρούν την δουλεία φυσική κατάσταση και δικαίωμα -και είναι ελεύθεροι να το υποστηρίζουν (η δουλεία δεν είναι ρατσισμός), μέχρι που να πάνε να πιάσουν ένα δούλο, οπότε και επεμβαίνει ο σερίφης.

    Καλό σου απόγευμα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ManBlogg, εκεί ακριβώς, όπως γράφεις παραπάνω, βρίσκεται η σοφία της Αμερικανικής δομής: Ένας νόμος μπορεί να είναι μόνο μαύρος ή άσπρος, ποτέ γκρι. Όμως οι πολιτικές και πολιτιστικές ελευθερίες δεν μπορούν ποτέ να είναι απλοϊκά μαύρες ή άσπρες. Κάποιος θα αδικηθεί.

    Έτσι, μεταξύ του Ομοσπονδιακού, των Πολιτειακών και των τοπικών επιπέδων υπάρχουν νόμοι, και υπάρχουν κανονισμοί που δεν είναι νόμοι αλλά υπακούγονται γιατί υπάρχουν νόμοι που επιβάλουν τον σεβασμό κανονισμών, και, έτσι αντιμετωπίζεται η πολύπλευρη φύση ενός θέματος.

    ManBlogg, it's still the best country in the world!

    Αθήνα, Λονδίνο, Βοστώνη, και τώρα Emilia-Romagna!

    Καλό σου απόγευμα, και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω την αίσθηση ότι κάθε δράση που ενεργεί ή θυμίζει όσα πέρασαν οι μαύροι (έγχρωμοι) στο παρελθόν είναι παράνομη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πράγματι Δήμο, προκαλεί αντιδράσεις θυμού και αηδίας στους πολλούς, και χαιρεκακία στους λίγους, κάθε δράση που θυμίζει τι πέρασαν οι Αφρικανοί-Αμερικανοι (αυτή είναι η σωστή έκφραση σήμερα. Το μαύρος και ιδιαίτερα το έγχρωμος, είναι όχι-όχι!).

    Αλλά δεν είναι παράνομα. Παράνομο είναι να απλώσει χέρι κάποιος σε κάποιον, αλλά αυτό ισχύει για όλες τις αποχρώσεις. Παράνομο είναι να δώσεις μια δουλειά σε έναν Ιρλανδό-Αμερικανό όταν έχεις μπροστά σου έναν Αφρικανό-Αμερικανό με περισσότερα προσόντα. Αλλά τίποτα άλλο δεν είναι παράνομο, εκτός από μια Πολιτειακή απαγόρευση του καψίματος σταυρού στην Γεωργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή