Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

"Δεν Θα Περάσει ο Φασισμός!"





Θυμάμαι στα νιάτα μου που φωνάζαμε "ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣEI Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ", και τώρα, χρόνια αργότερα, σκέφτομαι, ρε δεν τον αφήναμε να περάσει από 'δω, να φύγει να ξεκουμπιστεί... Δεν τον αφήσαμε να περάσει, δεν πέρασε, στρογγυλοκάθισε εδώ ανάμεσά μας, και τώρα πια έχει παιδιά, ανίψια, και πάει για εγγόνια.

Εχθές και πάλι συνεχίστηκε η συζήτηση με τον "Ανώνυμο" στα σχόλια της ανάρτησής μου marianaonice. Είναι μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και μου επιτρέπει να κρυσταλλώσω και να ξεκαθαρίσω τις γνώμες μου σε διάφορα θέματα. Και γι αυτό τον λόγο, αντί να γράψω την απάνησή μου μόνο κάτω από εκείνα τα σχόλια, μοιράζομαι την συζήτηση μαζί σας, εδώ, και προσκαλώ τον "Ανώνυμο", "χ.πολίτη" να συνεχίσουμε την συζήτηση εδώ.

Η αρχή της συζήτησης με τον "Ανώνυμο", "χ.πολίτη", ξεκινά στα σχόλια εδώ, όπου και βρίσκονται τα τελευταία σχόλιά του απο εχτές, Παρασκευή βράδυ.




ΣΥΝΕΧΕΙΑ:

Χ.πολίτη, γεια σου και πάλι, και ευχαριστώ για την απάντηση.

Δυό λόγια εισαγωγής. Η πείρα μου από συζητήσεις είναι ότι μπορεί ένας, ή και οι δύο, συζητητές, να αλλάξουν, ή να εξελίξουν την γνώμη τους ο καθένας σαν αποτέλεσμα της συζήτησης. Στην Αμερική φερ' ειπείν, πολύ συχνά η γνώμη του άλλου ενδιαφέρει, και η συζήτηση είναι εποικοδομητική, γιατί ο μέσος Αμερικανός θέλει να κινείται μπροστά, να καλυτερεύει, να  μαθαίνει. Και ξέρει ότι πάντα κάτι καινούργιο μπορεί να ακούσει ακόμα και από την πιο απροσδόκητη πηγή: η συζήτηση δεν είναι ένας "ανταγωνισμός" όσο είναι μία "εξερεύνηση". Η πείρα μου στην Ελλάδα είναι ότι, στις συζητήσεις , με ανησυχητική συχνότητα, η γνώμη του άλλου δεν ενδιαφέρει κανένα συζητητή. Μόνο η επικράτηση της ιδίας γνώμης, κι αν ακόμη υποτιμηθεί η συζήτηση και ο συζητητής για να διατηρήσει κάποιος την ψευδαίσθηση υπεροχής.

Στην συζήτησή μας, χ.πολίτη αισθάνομαι ότι βρισκόμαστε ανάμεσα στα δύο παραπάνω: έχεις δώσει την εντύπωση ότι η πρόθεσή σου για συζήτηση επί των θεμάτων που θίγεις είναι ειλικρινής, αλλά μου έχεις επίσης δώσει τη σιγουριά πως ότι και να λεχθεί δεν πρόκειται να επιτρέψεις στην γνώμη σου να εξελιχθεί ή να αλλάξει.

Γι αυτό και θέλω να πω πριν συνεχίσω, ώστε να είναι καθαρά γνωστό από την αρχή, ότι από εδώ και πέρα δεν προσπαθώ ή περιμένω να υπάρξει αυτή η αμοιβαία πρόοδος στην συζήτηση μας, και την συνεχίζω για να παραθέσω, for the record που λένε, και από σεβασμό στον κάθε συνομιλητή μου και αναγνώστη μου, την θέση μου και τις απαντήσεις μου στα σημεία που μου θέτεις.

Αν μου αποδείξεις ότι κάνω λάθος για αυτά που περιμένω ή όχι από την συζήτησή μας, θα είμαι ο πρώτος που θα χαρεί.

Κάτι ακόμα: και ο πιο αστοιχείωτος χρήστης ξέρει ότι σε λιγότερο από ένα λεπτό μπορεί κάποιος να ανοίξει ένα πραγματικά Ανώνυμο λογαριασμό Google, με ένα ψευδώνυμο, για να αφήνει σχόλια. Η δικαιολογία σου ότι είσαι "Ανώνυμος" επειδή δεν έχεις μπλογκ, όπως λες στο δεύτερό σου σχόλιο, σε αφήνει ανοιχτό στην ιδέα ότι είσαι "Ανώνυμος" επειδή δεν θέλεις να πεις αυτά που μου λες με το γνωστό σου όνομα, και δεν σκέφτηκες ότι μπορείς να βγάλεις ένα άλλο προσωρινό έτσι για τους τύπους.

Και, αν διάβασες τις τελευταίες δύο αναρτήσεις μου, θα ξέρεις ότι δεν είμαι παντελώς άσχετος, μόνο λίγο άσχετος, με το ιντερνέτ, και είναι πιθανόν να ξέρω ήδη αν έχεις αφήσει σχόλια εδώ στο παρελθόν με άλλο όνομα, ή αν όχι, και αν δεν έχεις μπλογκ ή αν έχεις μπλογκ το οποίο μάλιστα μου αρέσει.

Σέβομαι πάντως την επιθυμία σου, ανώνυμε χ.πολίτη, να μην καταλάβουν οι αναγνώστες ποιός λέει αυτά που λες, και συνεχίζω την συζήτηση με τον χ.πολίτη, για την οποία και πάλι σε ευχαριστώ, όπως πάντα, υπό οιοδήποτε όνομα ή ανωνυμία.



Λοιπόν,

Όσον αφορά τον/την επίμαχη μπλογκερ και τα βάσανά του/της, λέω να το βάλουμε στην άκρη και να περιμένουμε την εξέλιξη από τον Άρειο Πάγο. Μετά, είμαι σίγουρος, θα γραφτούν πολλά. Για τώρα, παραμένω υπεύθυνα και επώνυμα πίσω από κάθε λέξη και φρασεολογία μου σχετικά με την γνώμη μου για το άτομο που συνέγραψε τα δύο συζητημένα σχόλια της "marianaonice".

Όσον αφορά την Ελευθεροτυπία και Enet:
- Παραμένει η θέση μου και γνώμη μου ότι η εφημερίδα και ο δημοσιογράφος δεν παραβίασαν κανέναν νόμο κατά το γράμμα του νόμου, παρά μόνο ίσως το πνεύμα του νόμου,
- Το δεύτερο δημοσίευμα της Enet προχθές ήταν κατά την γνώμη μου χωρίς αξία νέων, και , πάντα κατά την γνώμη μου, ένας "τσαμπουκάς" που δεν αρμόζει σε εφημερίδα,
- Η γνώμη μου για το αν έπρεπε η "Ε" να κάνει το αρχικό ρεπορταζ: Αν πω ότι δεν έπρεπε, τότε, σκέψου το και πάλι, η προέκταση τέτοιας θέσης θα ήταν και να πω ότι το Washington Post δεν έπρεπε να αποκαλύψει το Watergate. Όχι ότι η δυστυχής marianaonice είναι στο επίπεδο του Watergate, απλά, λέω, σε προέκταση.

Όσον αφορά την ευθύνη μου για αυτά που έγραψα και γράφω: Ναι, υπογράφω κάθε λέξη που γράφω, υπεύθυνα, και, όποιος δεν είναι ημιμαθείς ή φανατικός, ξέρει ότι δεν έχω παραβεί κανένα νόμο, ούτε αυτούς που αναφέρεις. Ρώτα οποιονδήποτε δικηγόρο. Όχι απ' αυτούς που κυνηγάνε ασθενοφόρα για πελάτες, τους άλλους.

Όσον αφορά την γνώμη σου ότι "αυτά που ελέχθησαν δεν είναι αρκετά για να κάνουν κάποιον ρατσιστή", κλπ., κλπ... αυτό ζητά ιδιαίτερο τμήμα στην ανάρτηση, και ιδού:



Για μένα, χ.πολίτη, είναι πρωτάκουστο να προσπαθεί κανείς να πει ότι ο φασισμός και ο ρατσισμός είναι δύο διαφορετικά πράγματα, και μόλις τις τελευταίες μέρες μου το εξήγησαν (επώνυμοι συνομιλητές, ιδιωτικά), και κατάλαβα καλύτερα πως μπορεί να έχει η κατάσταση στην Ελλάδα. Και σου λέω τώρα, όχι τι μου είπανε αλλά την προεκτεταμένη σημερινή μου γνώμη.

Στην Ελλάδα υπάρχουν Φασίστες, ναι, το συνηθισμένο περίπου 5% ή λιγότεροι. Αλλά, στην Ελλάδα, ο ρατσισμός δεν είναι ταυτόσημος με τον φασισμό για τον εξής πολύπλοκο λόγο:

Κατ' αρχάς στην Ελλάδα ο Ρατσισμός δεν είναι εντελώς ταυτόσημος με τον Αντισημιτισμό. Ρατσισμός υπάρχει παντού χωρίς να το καταλαβαίνει ούτε καν ο ένοχος αυτού, γιατί είναι αδιαίρετο μέρος της Ελληνικής νοοτροπίας: "Βλάχος!", "Γύφτος!", "Πόντιος!", "Πούστηδες Άγγλοι!", "Αράπης!" (Τον "Αράπη" τον έκανε και τραγούδι ο Ζαμπέτας)

"Εβραίος", όμως είναι σε άλλη συνομοταξία:
- Τον Εβραίο τον μισούν οι φασίστες επειδή είναι "Οβριός" (κάπως έτσι δεν τον λένε;)
- Τον Εβραίο τον μισούν οι της Αριστεράς γιατί το κράτος του Ισραήλ υποστηρίζεται από τις ΗΠΑ, και, για την Αριστερά, οι ΗΠΑ, και οι φιλικοί προς αυτές, είναι το αντίστοιχο στην Αθεΐα του Σατανά, γιατί όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
- Τους Εβραίους επίσης τους μισούν οι ...καλοί Χριστιανοί γιατί τους σκοτώσανε τον Χριστούλη. Κι ας ήταν ο Γεσουά από την Ναζαρέτ Εβραίος, και τα πρώτα 300 χρόνια οι Χριστιανοί δεν λεγόντουσαν Χριστιανοί αλλά Εβραίοι, μέχρι που ο Κωνσταντίνος δογμάτισε μια καινούργια θρησκεία για τους Εθνικούς.
- Τους Εβραίους επίσης τους μισούν όλοι όσοι δεν τους αρέσει που σε οποιαδήποτε κοινωνία τους πετάξεις θα προοδεύσουν στις δουλειές και τα παιδιά τους θα προοδεύσουν στα σχολεία.
Κοντολογίς, τους Εβραίους τους μισεί όλος ο Ελληνικός κόσμος, ο καθένας για άλλο λόγο! Και κανείς δεν έχει την μόρφωση να δει την διαφορά μεταξύ της παράδοσης/θρησκείας/γένους των "Εβραίων", και το κράτος του Ισραήλ, στο οποίο υπάρχουν και μουσουλμάνοι και Παλαιστίνιοι πολίτες, και του οποίου το δικαίωμα να υπάρχει δεν το αναγνωρίζουν οι γείτονές του, ούτε οι Παλαιστίνιοι από τα κατεχόμενα εδάφη και οι Παλαιστίνιοι από την Γκάζα.

Το Ελληνικό μίσος κατά του Εβραίου είναι πάνω και πέρα από κάθε ρατσισμό ή φασισμό. Και είναι διαφορετικό από τον συνηθισμένο Αντισημιτισμό στο δυτικό κόσμο, γιατί εδώ προέρχεται και από παράδοση, και από αγραμματοσύνη, και από ενστικτώδη ταύτιση με τον Αραβικό κόσμο.

Και ένα περίεργο φαινόμενο: στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι απ' ότι είδα, που πιστεύουν πραγματικά ότι ο Αντισημιτισμός, και ο ρατσισμός, περιέρχονται κάτω από την ηθική αξία της ελευθερίας του λόγου. Επίσης υποστηρίζουν, εκ τούτου, ένα ρατσιστή, ένα αντισημίτη, γιατί κατά τ' άλλα είναι καλός άνθρωπος, και στο κάτω-κάτω μια-δυό φορές μόνο μίλησε Αντισημιτικά. Το οποίο και ανήκει στην ίδια κατηγορία του "άσε με καλέ να παρκάρω εδώ για δυό λεπτά μόνο να πάω στο φούρνο!"



Αλλά, "χ.πολίτη" υπάρχει και αυτό το ακόλουθο τραγικό:

Ένας αριθμός από τους συμπολίτες μας ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ τα δυστυχισμένα παιδιά και τους άμοιρους πολίτες της Γκάζας, κατακρεουργώντας τους εκ νέου με την χρήση που τους δίνει, γιατί, προσποιούμενος αγανάκτηση για τις ακρότητες, χρησιμοποιεί τις ακρότητες σαν κουβέρτα και δικαιολογία για να καλύψει τον αντισημιτισμό του, τον ρατσισμό του, τον φανατισμό του, το μίσος που θα είχε για τους Εβραίους ότι και να γινότανε και με οποιαδήποτε δικαιολογία. Και το κάνουν αυτό, άλλοι συνειδητά, άλλοι άθελά τους και υποσυνείδητα.

Σαν το Λύκο και το Αρνί του Αισώπου: Ένας Τύραννος, θα βρει πάντα κάποια δικαιολογία για την τυραννία που επιβάλει.


Ναι, χ.πολίτη, αυτό που είπε ο Αίσωπος ισχύει για όλους, και για πολλούς επίσης από τους Ισραηλινούς, αλλά τώρα μιλάω για τους συμπολίτες μας. 

Σχολίασε σε παρακαλώ επί αυτού, "χ.πολίτη".



Σε άλλα νέα,

Χτες κατεβήκαμε όλη τη μέρα στη Φλωρεντία, και είπα να σας δείξω δύο φωτογραφίες.


Ο τοίχος του παλιού φρούριου Fortezza da Basso


Ποιός είπε ότι δεν κάνει η Ελλάδα εξαγωγές; Ποιός άλλος εξάγει τόσους μαλάκες;



Η βάση του αγάλματος ενός πατριώτη σε μια πλατεία της Φλωρεντίας.


Ούνα φάτσα, ούνα ράτσα!





11 σχόλια:

  1. Πολλές φορές έχω απαντήσει σε ανάλογα ζητήματα περί ιστολογικής ανωνυμίας. Ανώνυμος δεν είναι εκείνος που κρύβει το όνομά του, αλλά εκείνος που κρύβει τις απόψεις του και φοβάται να εκτεθεί στις κρίσεις άλλων. Είναι ένας δειλός κλασσικός Έλληνας που μόνο να κρίνει ως εξυπνάκιας είναι, αλλά πάντα ευθυνόφοβος και δειλός αποφεύγει να παρουσιάσει βαθύτερες σκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμο, σ' ευχαριστώ για το σχόλιο -σήμερα με τέτοιο θέμα δεν περίμενα να σχολιάσουν και πολλοί, και χαίρομαι που είπες την γνώμη σου. Σαν οικοδεσπότης δεν μου επιτρέπεται να δευτερολογήσω λέγοντας και άλλα που θα μπορούσα να προσθέσω στο σχόλιό σου -θα πω μόνο ότι δεν βλέπω πως κανείς θα μπορούσε να αμφισβητήσει την αλήθεια του σχολίου σου.

    Έχω πραγματικά σιχαθεί, Δήμο, να βλέπω μερικούς να εκμεταλλεύονται την δυστυχία και τον πόνο των άλλων για να προωθούν τα προσωπικά τους μίση και ανεπάρκειες.

    Έχω σιχαθεί να ακούω Έλληνες να λένε ότι το να πουν εκείνοι ότι ο Χίτλερ έπρεπε να είχε τελειώσει την γενοκτονία είναι το ίδιο με το να τους πει κάποιος ότι λέγοντάς το αυτό είναι ρατσιστές. Δεν βλέπουν την διαφορά, ή είναι τόσο βαμμένοι που χρειάζεται να συναντιούνται κάθε βδομάδα με μια ολόκληρη ομάδα ψυχιάτρων να βοηθηθούν οι άνθρωποι;

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Χ.πολίτης" πρώτα εδώ, και μετά πάμε και στο "κυρίως πιάτο"...
    (Σημείωση:Απαριθμώ τις παραγράφους για να υπάρχει λογική συνέχεια σε όποιον διαβάζει εδώ, διότι δεν δέχεται μεγάλα σχόλια το παράθυρο στα μπλογκ.)

    1)Ξεκινώ από τον πρώτο σχολιαστή εδώ και επώνυμο Κο Δήμο Χλωπτσιούδη όπως δηλώνει τουλάχιστον στο προφίλ ενός από τα μπλόγκ του με τίτλο "ο δείμος του πολίτη", ο οποίος επαναλαμβάνει "ως οπαδός" της ΜΗ ανώνυμίας και με χαρακτηρίζει "δειλό", "εξυπνάκιας","ευθυνόφοβος" και τέλος "δειλός που αποφεύγει να παρουσιάσει βαθύτερες σκέψεις".
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    Έχω και εγώ ήδη επιχειρηματολογήσει προς τον ΑΝΩΝΥΜΟ "thinks" και υποστηρικτή σας στο θέμα της ανωνυμίας, αλλά κατά τ'άλλα "όλος περίεργα" δηλώνει ότι με "λίγο" ψάξιμο θα δούμε ποιος "κρύβεται" πίσω από αυτό το ψευδώνυμο.
    ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ : Είστε κάτι δλδ. σαν τα "ερμαφρόδιτα" κύριε "thinks" ?
    Δλδ. ανώνυμος "επίσημα" αλλά κάπου εκεί βρε αδερφέ μέσα στο χάος του μπλόγκ μου αν με "τιμήσεις" διαβάζωντας το όλο ή κάνωντας τον ντετέκτιβ θα βρείς ποιός είμαι επώνυμα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 2)ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΩΝΥΜΟ Κο Δήμο Χλωπτσιούδη:

    Mήπως είμαι το ίδιο ανώνυμος με τον Κο "thinks" τελικά ως προς την ανωνυμία μου? Η'έχετε να αποδείξετε εσείς κάτι άλλο ως "Ονοματεπώνυμο" στο προφίλ του κυρίου "thinks" ?
    Μάλλον δεν είναι στραβός ο γυαλός, και αρμενίζεται εσείς στραβά επώνυμε κύριε Δήμο Χλωπτσιούδη.
    Σας ανταποδίδω τους χαρακτηρισμούς λοιπόν, μια και ένας εκπαιδευτικός της τάξης σας είναι το λιγότερο προκλητικός με αυτή την "απαξιωτική" του στάση ως προς την ανωνυμία ενός πολίτη σε έναν χώρο που αποκαλύπτει καθημερινές άγνωστες πτυχές των "επώνυμων" και "μορφωμένων" ακαδημαικά σαν και εσάς τα δύο παλικάρια.
    Bγάλτε την "μάσκα" σας λοιπόν κύριε "thinks".
    Ιδού η ρόδος, ιδού και το πήδημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χ.πολίτη

    Ο Δείμος του Πολίτη είπε την γνώμη του ευρισκόμενος στο δικό μου "σπίτι", και σαν οικοδεσπότης, εγώ, παίρνω την ευθύνη για τις ύβρεις που διάβασε από εσένα και του ζητώ συγγνώμη εκ μέρους σου. Εμένα λούσε με όπως θέλεις με την ανατροφή που έχεις, Έλληνα. Αλλά στους καλεσμένους μου που διαλέγουν να έρχονται επώνυμα δεν θα απευθύνεις ύβρεις.

    Στο παραπάνω σου παραλήρημα νομίζω ότι διακρίνω την κατηγορία εναντίων μου ότι έχω γράψει οπουδήποτε ανώνυμα. Έχω κάνει ένα ανώνυμο σχόλιο στο Ελληνικό καφενείο όπου όλοι μιλάν ανώνυμα, πριν ξεκινήσει η υπόθεση για την οποία μιλάμε, για κάτι άσχετο. Αν εννοείς ότι έχω κάνει ανώνυμα σχόλια αλλού, το να σε διαψεύσω θα με έριχνε στο επίπεδό σου, πράγμα που δεν θα το ήθελα. Άλλωστε, κανείς ποτέ δεν μπορεί να αποδείξει το "αρνητικό", ότι δηλαδή δεν έκανε κάτι. Και αυτή είναι η συνήθης μέθοδος των τυράννων: να κατηγορούν χωρίς αποδείξεις για κάτι το οποίο ο κατηγορούμενος δεν μπορεί να αποδείξει. Πράγμα το οποίο με κάνει να αναρωτιέμαι μήπως το "Χ" στο "Χ.πολίτης" είναι αρχικό του ονόματος "Χρυσαυγή".

    Αν έχεις την δυνατότητα να σχολιάσεις σαν συζητητής σε αυτή την ανάρτηση, η οποία και είναι απάντηση δική σου, σε αυτά που είχες πει πριν, σχολίασε και θα σου απαντήσω.

    Αν συνεχίσεις όμως το παραλήρημά σου αποφεύγοντας να δώσεις απαντήσεις εκεί που δεν μπορείς, τότε δεν θα απαντήσω άλλο και καλώ τους αναγνώστες να μην απαντήσουν ούτε εκείνοι γιατί η συμπεριφορά σου τώρα σε κάνει ένα μικρούλικο και μίζερο troll.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα σχόλιο σε αυτό το μπλογκ, είτε Επώνυμο είτε Ανώνυμο θα διαγράφεται από αυτή τη στιγμή και μετά αν:
    1) Περιέχει ύβρεις προς άλλους σχολιαστές,
    2) Χρησιμοποιεί τόνο και φρασεολογία υβριστικού "θυμού" που δεν αρμόζει σε συζητήσεις μεταξύ ενηλίκων,
    3) Παροτρύνει πνεύμα μίσους, ρατσισμού, ή οποιασδήποτε αντικοινωνικής, ή και παράνομης, φύσης.

    Τα διαγραμμένα σχόλια μπορείτε να τα βρείτε ολόκληρα στην Σελίδα για Σχόλια Διαγραμμένα. Λινκ υπάρχει επάνω αριστερά, κάτω από την επικεφαλίδα Σελίδες/Pages

    Ο λόγος για την ύπαρξη αυτής της καινούργιας σελίδας είναι το ότι αν και διαλέγω τους κανονισμούς του μπλογκ μου δεν θέλω να επέμβω σε κανενός την ελευθερία του λόγου, ούτε των troll, ούτε των θυμάτων παραληρήματος.

    Γι αυτό, διαγράφονται από την ανάρτηση αλλά παραμένουν σε εκείνη την σελίδα ώστε όποιος αναγνώστης πηγαίνει εκεί, να ξέρει εκ των προτέρων ότι εκείθα βρεί σχόλια αμφίβολης προελεύσεως και περιεχομένου, συνήθως από trolls.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα παραπάνω τέσσερα σχόλια του Ανώνυμου Χ. Πολίτη διαγράφηκαν από αυτή την ανάρτηση και μεταφέρθηκαν στην σελίδα Σχόλια Διαγραμμένα, γιατί έπεφταν κάτω από την περιγραφή που έδωσα στο προηγούμενο σχόλιό μου όπου είπα ότι σχόλιο συγκεκριμένου περιεχομένου θα διαγράφεται σαν κανονισμός του μπλογκ, και θα μεταφέρεται σε άλλη ειδική σελίδα "από αυτή τη στιγμή και μετά".

    Τα δύο σχόλια του Ανώνυμου Χ.πολίτη αμέσως πάνω από το προηγούμενο σχόλιο μου είναι αυτά που έκαναν αυτόν τον κανονισμό αναγκαίο κατά την γνώμη μου, και γι αυτό αφαιρέθηκαν.

    Το πρώτο του σχόλιο έγινε πριν την προειδοποίηση και την ανάγκη για το παραπάνω μου σχόλιο και γι αυτό παρέμεινε.

    Το σχόλιο του Δήμου δεν τίθετο θέμα ποτέ ότι ήταν οτιδήποτε άλλο από ευπρόσδεκτο. Άλλωστε, ο Δήμος έγραψε την γνώμη του για μια πράξη. Την πράξη του ανώνυμου σχολιασμού, και τι προδίδει, κατά την γνώμη του αυτή η πράξη για το πρόσωπο που την επιλέγει... Γνώμη με την οποία, παρεμπιπτόντως, συμφωνώ.

    Θα ήταν ωραίο να μπορούσαμε να ευχηθούμε να μην υπάρξουν στο μέλλον τέτοιες αναρτήσεις, αλλά, πολύ φοβάμαι ότι τίποτα από αυτά που την προκάλεσαν πρόκειται να εκλείψει από την Γή στο εγγύς μέλλον, ούτε εγώ θα αρχίσω να επιλέγω να μην λέω την γνώμη μου για ένα επίκαιρο θέμα όταν αφορά προβλήματα τα οποία κατ' επέκταση επηρεάζουν όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή