Δεν μπορώ να σταματήσω να κοιτάζω αυτή την φωτογραφία...
Αυτή τη φωτογραφία την δημοσιεύσανε στο Facebook, σε μια σελίδα των φοιτητών του Πανεπιστημίου Έμπρυ Ρίντλ, του λεγόμενου "Χάρβαρντ των Ουρανών". Από κάτω έγραφε: "Χαιρετισμούς από το KDAB (κώδικας του διεθνούς αεροδρομίου της Ντεητόνα Μπητς στην Φλώριδα) και από τον Κώστα που είναι ο συγκυβερνήτης αυτού του CRJ700 της US Airways Express. Φαντάζεται κανείς τις σκέψεις του καθώς περνά μπροστά από τα Cessna και τα Diamond από όπου ξεκίνησε."
Την φωτογραφία την πήρε στις 26 Σεπτεμβρίου ένας καλός φίλος και συμμαθητής του Κώστα, ο οποίος τώρα εργάζεται σαν εκπαιδευτής στα αεροπλάνα τα οποία προσπερνά ο Κώστας καθώς προχωρά προς το τέλος του διαδρόμου για απογείωση. Άλλοι φίλοι του έπαιρνα άλλες φωτογραφίες και βίντεο την ίδια στιγμή από διαφορετικά σημεία.
Καθώς τους φωτογράφιζε και εκείνος από το πιλοτήριο
Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται στο βάθος ο πύργος ελέγχου του αεροδρομίου (την φωτογραφία την πήρε ο φίλος του από τον πύργο ελέγχου του Έμπρυ Ριντλ). Στη τέταρτη φωτογραφία που πήρε ο Κώστας φαίνεται η περιοχή της Flight Line του Έμπρυ Ριντλ και ο πύργος ελέγχου τους στην μέση της φωτογραφίας. Κάπου 600 μέτρα αριστερά (από την φωτογραφία πού πήρε ο Κώστας) είναι τα κτήρια αφίξεων αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Ντεητόνα Μπητς, και άλλα 200 μέτρα πιο πέρα είναι το σιρκουί αγώνων αυτοκινήτων όπου γίνεται ο αγώνας Ντεητόνα 500.
Αντίθετα με λανθασμένες εντυπώσεις που υπάρχουν, ο Κώστας δεν πήγε Πανεπιστήμιο για να γίνει πιλότος. Δεν υπάρχει πανεπιστημιακό πτυχίο πιλότων. Η σχολή πτήσεως του Έμπρυ Ριντλ είναι ξεχωριστή από το πανεπιστήμιο. Ήταν ήδη πιλότος όταν έφτασε στο πανεπιστήμιο τον Σεπτέμβριο του 2009, όπου σπούδασε και πήρε πτυχίο Αεροναυτικών Επιστημών, άσχετο με το να είναι κανείς πιλότος. Το πτυχίο BSc χρειάζεται τέσσερα χρόνια, όπως κάθε BA ή BSc. Ο Κώστας το έβγαλε σε τρία χρόνια και αποφοίτησε τον Μάιο του 2012 ένα χρόνο μπροστά από τους συμμαθητές του.
Κατά την διάρκεια των τριών ετών που σπούδαζε, έκανε παράλληλα και άλλες δουλειές:
Κατά την διάρκεια των τριών ετών που σπούδαζε, έκανε παράλληλα και άλλες δουλειές:
- Υπεύθυνος ενός ορόφου φοιτητικών διαμερισμάτων το οποίο του έδινε ένα μικρό μισθό και δωρεάν διαμέρισμα για τον ίδιο. Κατά την διάρκεια της εργασίας του εκεί απέτρεψε έναν βιασμό και επίσης απεκάλυψε το οπλοστάσιο ενός μαθητή ο οποίος έφυγε από το πανεπιστήμιο μετά από αυτό.
- Εκπαιδευτής στην σχολή πτήσεως του Έμπρυ Ριντλ με μισθό και δύο, μετά τρία σιρίτια στον ώμο.
- Τον Δεκέμβριο του 2009 έγραψε το καταστατικό, ίδρυσε, οργάνωσε και προέδρευσε μέχρι τον Μάιο του 2012, τον Ακαδημαϊκού επιπέδου οργανισμό της Διεθνούς Ένωσης Πιλότων Αερογραμμών. Η οργάνωση αυτή φέτος έχει εξαπλωθεί σε άλλα πέντε πανεπιστήμια των ΗΠΑ και ο Κώστας την επιβλέπει πλέον από την πλευρά της Ένωσης Πιλότων.
- Άρχισα να του μαθαίνω να πετάει με εξομοιωτή όταν ήταν 5 χρονών,
- Άρχισε να πετάει πραγματικό αεροπλάνο, Cessna 152, με εκπαιδευτή, όταν ήταν 12 χρονών,
- Έκανε την πρώτη πτήση μόνος του (solo) στα 16α του γενέθλια, μόλις επιτρεπόταν από τον νόμο,
- Πήρε το δίπλωμα ιδιωτικού πιλότου στα 17α του γενέθλια, μόλις επιτρεπόταν από τον νόμο,
Μετά, μεταξύ 18 και 22 ετών πρόσθεσε στην άδειά του τα εξής στάδια:
- Επαγγελματίας (Commercial) πιλότος
- Εκπαιδευτής αέρος,
- Εκπαιδευτής εδάφους,
- Εκπαιδευτής με όργανα,
- Εκπαιδευτής για δύο ή περισσότερες μηχανές,
- Εκπαιδευτής Τζετ, CRJ200 και CRJ700.
Τρεις εβδομάδες πριν γίνει 22 χρονών προσελήφθη σαν πιλότος, συγκυβερνήτης, στην US Airways Express.
Στα 23α γενέθλιά του, 7 Σεπτεμβρίου του 2013, πρόσθεσε στην άδειά του την τελευταία και ανώτερη δυνατή βαθμίδα: "Πιλότος Αερογραμμών" (Πολλοί πιλότοι αερογραμμών δεν βαριούνται να το προσθέσουν στην άδειά τους και παραμένουν "Commercial").
Πετάει σαν συγκυβερνήτης από πέρσι... Εκτός από αυτό, κάνει και μερικά άλλα πράγματα.
- Είναι, στο εθνικό επίπεδο της Ένωσης Πιλότων Αερογραμμών, μέλος της Επιτροπής Υπεύθυνης για Θέματα Παιδείας (Education Committee),
- Είναι εκπαιδευτής των τύπων αεροσκαφών τζετ της εταιρίας του, για τους συναδέλφους του. Ο χρόνος του μοιράζεται ανάμεσα στο να πετάει και να εκπαιδεύει,
- Είναι υπεύθυνος, από την πλευρά της Ένωσης Πιλότων, για την οργάνωση που δημιούργησε ως φοιτητής,
- Είναι στην επιτροπή οκτώ ατόμων, με τον πρόεδρο της εταιρείας για την οποία πετάει, η οποία προγραμματίζει την μελλοντική πορεία της εταιρείας όσον αφορά μάρκετινγκ, εν' όψη της συγχώνευσης της US Airways και της Αμέρικαν, που μαζί θα γίνουν η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του πλανήτη.
Τώρα, το σπίτι του είναι κοντά στην Ντεητόνα Μπητς της Φλώριδας, σε μια περιφραγμένη ιδιωτική κοινότητα με τον δικό τους διάδρομο απογείωσης-προσγείωσης. Σαν πιλότος είναι βασισμένος στην Ντέητον του Οχάιο, και σαν εκπαιδευτής στην Ντεήτον του Οχάιο και την Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας. Όταν πετάει, πετάει σε πολλά αεροδρόμια των ανατολικών ΗΠΑ, από Αλαμπάμα, Φλώριδα και Τζώρτζια, μέχρι Ουάσιγκτον, Νέα Υόρκη και Νιου Χάμπσιαρ. Και Μπαχάμες.
Που και που αναλαμβάνει την πτήση που πάει από την Σαρλοτ της Βόρειας Καρολίνας στην Ντεητόνα Μπητς και πίσω στην Σαρλοτ, για να πετάξει στο αεροδρόμιο αυτό... Σε μια από αυτές τις πτήσεις πάρθηκαν και οι φωτογραφίες της ανάρτησης... Στο αεροδρόμιο όπου ήταν εκπαιδευτής των συμμαθητών του και όπου ήταν και εκαπιδευτής του υπογράφοντος φίλου του για μια βδομάδα πέρσι... Έτσι μπορώ να πω ότι κι εγώ απογείωσα και προσγείωσα αεροπλάνα σε αυτό το αεροδρόμιο, έχοντας δίπλα μου έναν από τους 20 καλύτερους εκπαιδευτές του πλανήτη.
Να τον χαίρεστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολύ άξιος και δικαιωματικά καμαρώνετε.
Χάρηκα που σας είδα στο πιλοτήριο! Χαρά στο κουράγιο σας!!
Καλό βράδυ, και εις ανώτερα ;)
Σ' ευχαριστούμε αγαπητή Marron... Είναι πράγματι άξιος και έχει χτίσει μια ζωή ζηλευτή χωρίς να έχει χάσει την ταπεινοφροσύνη του και την λογική του. Είναι οικονομικά ανεξάρτητος από τα 21 του, με το σπαθί του, και έχει κατακτήσει περισσότερα από όσα είχε φανταστεί ή ονειρευτεί...
ΔιαγραφήΠέταγα σαν επιβάτης με τον γιό μου να πιλοτάρει όταν ήταν 14 χρονών... ο εκπαιδευτής του με κουβέντιαζε και ούτε ακούμπαγε κανένα κοντρόλ καθώς ο Κώστας είναι γεννημένος και φυσικός aviator. Εγώ του έμαθα να πετάει με τον εξομοιωτή και εκείνος είχε το όνειρο να με μάθει να πετάω πραγματικό αεροπλάνο. Κι έτσι, για μια βδομάδα πέταξα κάπου εννέα φορές με δύο τύπους αεροπλάνων... αυτή η εβδομάδα βρίσκεται εδώ:
http://dimitristhinks.blogspot.it/2012/05/blog-post_24.html
Καλή σας βδομάδα!
Είσαστε πραγματικά υπέροχοι όλοι σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας χάρηκα πολύ και εύχομαι το καλύτερο για τον άξιο γιό σας.... είχε κι ένα άξιο πατέρα που του έδωσε ''φτερά'' για να πετάξει ....
υγ. ίσως φανεί άσχετο με την ανάρτηση αλλά κάποτε που ''ξεφύλλιζα'' τα γραφόμενά σας, διάβασα αυτό το post που γράψατε για την γνωριμία σας με την γλυκιά Μαργαρίτα... από τότε
το έχω σαν παράδειγμα για όποιον μου μιλά για ευκαιρίες, συγκυρίες, χρόνο ή τι μπορεί να
φέρει άξαφνα η ζωή...
Να είστε ευτυχισμένοι σας εύχομαι ολόψυχα.
Καλό σας βράδυ!
Τι όμορφα λόγια απ' την καρδιά Levina, με κανείς και χαμογελάω λέγοντας ευχαριστώ... Του άνοιξα πολλές πόρτες όπως και έπρεπε να κάνω ώστε να έχει πολλές να διαλέξει, ελπίζοντας ότι μια από αυτές θα τύχαινε να πέσει διάνα σ' αυτό που ήταν ο ίδιος, χωρίς να το ξέρει. Να διαλέξει την πόρτα που θα θελήσει να διαβεί μόνος του, με ευθύνη δικιά του. Δεν μπορεί κανείς να μάθει να είναι υπεύθυνος αν δεν του δώσεις εμπιστοσύνη. Ότι έκανε το κατάφερε μόνος του.
ΔιαγραφήΌσο για το άλλο, που κάθε μέρα είναι και καλύτερο, και ομορφότερο και δυνατότερο, πέρα από της ευκαιρίες, τις συγκυρίες, χρόνο, ή τι μπορεί να φέρει η ζωή, υπάρχει το απαραίτητο συστατικό του να είμαστε έτοιμοι να το αναγνωρίσουμε, και μα μη χρειαστεί να σκεφτούμε για να πούμε και να κάνουμε το σωστό, γνωρίζοντάς το ήδη πριν το σκεφτούμε... Πέρασα 49 χρόνια για να φτάσω σε αυτό το σημείο που να μπορέσω να αναγνωρίσω την Μαργαρίτα και να μην υπάρχει ανάγκη να το ζυγίσω/σκεφτώ/αναλύσω. Όταν ζυγίζει/σκέφτεται/αναλύει κανείς σημαίνει ότι δεν είναι σωστή η πρόταση ή δεν είμαστε έτοιμη γι αυτό...
Καλή σου μέρα.