Το μυστήριο σχεδόν πάντα γεννά θρύλους. Τίποτα δεν είναι περισσότερο μεγαλειώδες από εκείνο που δε γνωρίζουμε. Και οι εξαφανίσεις χωρίς ίχνος ή εξήγηση, ιδίως οι αεροπορικές, αποκτούν ένα δέος στο πλαίσιό τους...
Η πτήσεις για τις οποίες ποτέ δεν μάθαμε τίποτα...
Η πιό φημισμένη, είναι η τελευταία πτήση της Αιμίλια Έαρχαρτ. Στα τελευταία μήκη του ταξιδιού της γύρω από τον κόσμο, στο πιλοτήριο μιας Ελέκτρα, με τον πλοηγό της Φρεντ Νούναν, απογειώθηκε από το Λάε της Νέας Γουινέας με κατεύθυνση το μικρό νησάκι Χάουλαντ, μήκους 2 χιλιομέτρων στην μέση του Ειρηνικού, στις 2 Ιουλίου του 1937. Δεν έφτασε ποτέ. Πάνω από 60 χρόνια αργότερα είναι γενικά αποδεκτό ότι μάλλον έφτασε στο νησάκι Γκαρτνερ, 300 μίλια νότια, και οι δύο πέθαναν εκεί από πείνα. Ποτέ όμως δεν μάθαμε με σιγουριά τι ακριβώς έγινε και που έπεσε ή προσγειώθηκε το αεροπλάνο. Και γιατί δεν έφτασε στο νησί Χάουλαντ.
Και βέβαια, η πτήση 19! Στις 5 Δεκεμβρίου του 1945, σε εκπαιδευτική πτήση, ένα σμήνος από 5 αεροπλάνα Αβέηντζερ εξαφανίστηκε στον Ατλαντικό, στο τρίγωνο των Βερμούδων. Ουδέποτε βρέθηκε οτιδήποτε από αυτά τα αεροπλάνα. Στην ταινία Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου του Σπήλμπεργκ το σμήνος και οι πιλότοι επιστρέφονται στην Γη από το μεγάλο διαστημόπλοιο. Τα αεροπλάνα στην αρχή και οι πιλότοι στο τέλος της ταινίας.
Υπήρξαν επιβατικά αεροπλάνα που έπεσαν και δεν ήξερε κανείς που ακριβώς είναι για κάμποσο καιρό. Συντρίμμια της Air France, που έπεσε στον Νότιο Ατλαντικό πετώντας από την Βραζιλία στο Παρίσι, βρέθηκαν δύο χρόνια αργότερα σε βάθος χιλιομέτρων, στις πλαγιές υποθαλάσσιων οροσειρών. Όλα τα συντρίμμια τελικά βρέθηκαν για όλες τις χαμένες πτήσεις.
Και η έρευνα απεκάλυψε παρεμπιπτόντως αποδείξεις για το γνωστό και πολύπραγο κύκλωμα λαθρομετανάστευσης με κλεμμένα διαβατήρια όταν δύο κατά πάσαν πιθανότητα Ιρανοί επιβάτες, 19 και 29 χρονών βρέθηκαν να ταξιδεύουν με τελικό προορισμό την Γερμανία, μαζί, με ένα Αυστριακό και ένα Ιταλικό διαβατήριο που ειχαν κλαπεί το καλοκαίρι του 2013 στην Μαλαισία.
Ο μόνος τρόπος να εξαφανιστεί έτσι ξαφνικά, χωρίς SOS και εντελώς ένα αεροπλάνο είναι μια καταστροφική έκρηξη εν πτήση, ή η στάση λειτουργίας όλων των ηλεκτρικών συστημάτων, και πτώση. Όμως τότε, πως υπάρχουν τα αρχεία του στρατιωτικού ραντάρ που προτείνουν ότι το αεροπλάνο μπορεί να ταξίδεψε 500 χιλιόμετρα προς την αντίθετη από την σωστή κατεύθυνση;
Ακόμα και χωρίς πυξίδα, και με όλα τα συστήματα νεκρά, οι πιλότοι αμέσως θα καταλάβαιναν ότι πετάνε νοτιοδυτικά αντί βορειοανατολικά μόλις κοίταζαν τον ήλιο.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση της Κυπριακής πτήσης ενός 737 της εταιρίας Ήλιος όπου όλοι στο αεροπλάνο έχασαν τις αισθήσεις τους λόγω κεντρικού προβλήματος κλιματισμού και το αεροπλάνο πέταγε με αυτόματο πιλότο μέχρι που άρχισε να κάνει κύκλους βόρεια του προορισμού του της Αθήνας και τέλος έπεσε στην βορειοανατολική Αττική αφού τέλειωσαν τα καύσιμα.
Όμως, αν είχε γίνει κάτι τέτοιο στην πτήση 370 από την Κοάλα Λαμπούρ προς το Πεκίνο, το 777 θα είχε συνεχίσει να πετάει βορειοανατολικά. Ο αυτόματος πιλότος δεν θα είχε γυρίσει σε αντίθετη κατεύθυνση. Αν το πλήρωμα είχε καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά και είχε γυρίσει, και θέσει και τον αυτόματο πιλότο σε πορεία επιστροφής, θα είχαν αμέσως πληροφορήσει τις αρχές από τον ασύρματο, πράγμα που δεν έκαναν.
Το μυστήριο της πτήσης 370 φαίνεται να μην έχει κανένα προηγούμενο στην Ιστορία.
Είναι θέμα ημερών ή εβδομάδων να βρεθούν συντρίμμια και θέμα μηνών να αναλυθούν οι πληροφορίες στα δύο "μαύρα" κουτιά, των στοιχείων της πτήσης και της ομιλίας των πιλότων (δεν είναι μαύρα αλλά χτυπητό πορτοκαλί)
Εν τω μεταξύ, ο θρύλος του Β(λ)ήματος συνεχίζεται από το προηγούμενο.
Προχτές, αφήσαμε την Ειρηνούλα να ψάχνει τις σειρές από αεροπλάνα που εξαφανίζονται μυστηριωδώς!
Σήμερα, Το Β(λ)ήμα ξαναχτυπά (το σημερινό άρθρο δεν είναι καν υπογεγραμμένο).
Με αυτό:
http://www.tovima.gr/world/article/?aid=575565
Ο λόγος για την σημερινή αναφορά στον Ρωμαίικο Τύπο είναι να χρησιμοποιήσω το καινούργιο άρθρο σαν ένα παράδειγμα της φρασεολογικής προχειρότητας που οδηγεί σε ανακριβείς εικόνες και ανακριβή συμπεράσματα. Σκεφτείτε το πως λεπτομέρεια μετά από λεπτομέρεια, στο τέλος βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια συνολική προχειρότητα η οποία δεν είναι άμεσα εμφανής και χτίζει, τούβλο-τούβλο, την δημιουργία λανθασμένων εντυπώσεων για οτιδήποτε, στον Ρωμαίικο Τύπο, και ως εκ τούτου συμβάλει στον σχηματισμό αμόρφωτο απόψεων και γνώμης για οτιδήποτε.
Και πάλι, όπως το προηγούμενο παράδειγμα, το άρθρο είναι μεταφρασμένο από ξενόγλωσσες πηγές. Αυτή την φορά το άρθρο δεν είναι υπογεγραμμένο. Και όπως πάντα δεν παραθέτει λινκ για τις πηγές των πληροφοριών παρά γενικεύσεις. Εφ' όσον το διαβάζουμε στον Ελληνικό Τύπο είναι αλήθεια, ε; ποιός ο λόγος για ενεργές και συγκεκριμένες παραπομπές ή υπογραφή; Έτσι διαμορφώνεται η κοινή γνώμη στο περβόλι της φαιδράς πορτοκαλέας. Γράφει κάποιος κάτι και αυτόματα είναι γεγονός επειδή γράφτηκε, όπως γράφτηκε.
Επικεφαλίδα:
"Πληροφορίες αναφέρουν ότι στρατιωτικά ραντάρ της Μαλαισίας εντόπισαν ίχνη του χαμένου Boeing"
Στο κείμενο, η πληροφορία αυτή αποδίδεται στο πρακτορείο Reuters χωρίς ιδιαίτερο λινκ.
Αλλά, το ρεπορταζ του Reuters, εδώ:
http://www.reuters.com/article/2014/03/11/us-malaysiaairlines-flight-idUSBREA2701720140311
γράφει κατά λέξη ότι ο Στρατός της Μαλαισίας ΠΙΣΤΕΥΕΙ ("believes" έχει την έννοια του "νομίζει") ότι το αεροπλάνο άλλαξε πορεία και πέταξε περίπου 500 χιλιόμετρα προς τα δυτικά, προς τα στενά της Μάλαγκα. "Είναι μία ανάμεσα σε πολλές θεωρίες που εξετάζονται" γράφει το Reuters.
Παρατηρεί κανείς την διαφορά μεταξύ του τι έγραψε το Reuters και τι μετάφρασε το Βήμα; Ποιά "ίχνη εντοπίστηκαν" ρε ανίκανοι μαλάκες; μήπως εννοείτε ότι πιθανολογείται η πορεία του;
- Η ιστορία της πτήσης 370 φαίνεται να έχει ιδιαιτερότητες αποκλειστικά δικές της.
- Ο καιρός ήταν τέλειος.
- Η πτήση βρισκόταν στο "ασφαλέστερο" σημείο της.
- Το αεροπλάνο Μπόινκ 777 είναι από τα τελειότερα και πιο ασφαλή του κόσμου.
- Δεν μεταδόθηκε κανένα SOS ή σήματα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.
- Ο στρατός της Μαλαισίας πιστεύει ότι το αεροπλάνο πιθανόν να άλλαξε πορεία μετά την τελευταία του επικοινωνία και να πέταξε περίπου 500 χιλιόμετρα σε χαμηλότερο ύψος και σε αντίθετη κατεύθυνση από τα προγραμματισμένα, μέχρι τα στενά της Μάλαγκα.
Και η έρευνα απεκάλυψε παρεμπιπτόντως αποδείξεις για το γνωστό και πολύπραγο κύκλωμα λαθρομετανάστευσης με κλεμμένα διαβατήρια όταν δύο κατά πάσαν πιθανότητα Ιρανοί επιβάτες, 19 και 29 χρονών βρέθηκαν να ταξιδεύουν με τελικό προορισμό την Γερμανία, μαζί, με ένα Αυστριακό και ένα Ιταλικό διαβατήριο που ειχαν κλαπεί το καλοκαίρι του 2013 στην Μαλαισία.
Ο μόνος τρόπος να εξαφανιστεί έτσι ξαφνικά, χωρίς SOS και εντελώς ένα αεροπλάνο είναι μια καταστροφική έκρηξη εν πτήση, ή η στάση λειτουργίας όλων των ηλεκτρικών συστημάτων, και πτώση. Όμως τότε, πως υπάρχουν τα αρχεία του στρατιωτικού ραντάρ που προτείνουν ότι το αεροπλάνο μπορεί να ταξίδεψε 500 χιλιόμετρα προς την αντίθετη από την σωστή κατεύθυνση;
Ακόμα και χωρίς πυξίδα, και με όλα τα συστήματα νεκρά, οι πιλότοι αμέσως θα καταλάβαιναν ότι πετάνε νοτιοδυτικά αντί βορειοανατολικά μόλις κοίταζαν τον ήλιο.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση της Κυπριακής πτήσης ενός 737 της εταιρίας Ήλιος όπου όλοι στο αεροπλάνο έχασαν τις αισθήσεις τους λόγω κεντρικού προβλήματος κλιματισμού και το αεροπλάνο πέταγε με αυτόματο πιλότο μέχρι που άρχισε να κάνει κύκλους βόρεια του προορισμού του της Αθήνας και τέλος έπεσε στην βορειοανατολική Αττική αφού τέλειωσαν τα καύσιμα.
Όμως, αν είχε γίνει κάτι τέτοιο στην πτήση 370 από την Κοάλα Λαμπούρ προς το Πεκίνο, το 777 θα είχε συνεχίσει να πετάει βορειοανατολικά. Ο αυτόματος πιλότος δεν θα είχε γυρίσει σε αντίθετη κατεύθυνση. Αν το πλήρωμα είχε καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά και είχε γυρίσει, και θέσει και τον αυτόματο πιλότο σε πορεία επιστροφής, θα είχαν αμέσως πληροφορήσει τις αρχές από τον ασύρματο, πράγμα που δεν έκαναν.
Το μυστήριο της πτήσης 370 φαίνεται να μην έχει κανένα προηγούμενο στην Ιστορία.
Είναι θέμα ημερών ή εβδομάδων να βρεθούν συντρίμμια και θέμα μηνών να αναλυθούν οι πληροφορίες στα δύο "μαύρα" κουτιά, των στοιχείων της πτήσης και της ομιλίας των πιλότων (δεν είναι μαύρα αλλά χτυπητό πορτοκαλί)
Μπόινγκ 777-200 των αερογραμμών της Μαλαισίας σαν αυτό που εξαφανίστηκε |
Εν τω μεταξύ, ο θρύλος του Β(λ)ήματος συνεχίζεται από το προηγούμενο.
Προχτές, αφήσαμε την Ειρηνούλα να ψάχνει τις σειρές από αεροπλάνα που εξαφανίζονται μυστηριωδώς!
Σήμερα, Το Β(λ)ήμα ξαναχτυπά (το σημερινό άρθρο δεν είναι καν υπογεγραμμένο).
Με αυτό:
http://www.tovima.gr/world/article/?aid=575565
Ο λόγος για την σημερινή αναφορά στον Ρωμαίικο Τύπο είναι να χρησιμοποιήσω το καινούργιο άρθρο σαν ένα παράδειγμα της φρασεολογικής προχειρότητας που οδηγεί σε ανακριβείς εικόνες και ανακριβή συμπεράσματα. Σκεφτείτε το πως λεπτομέρεια μετά από λεπτομέρεια, στο τέλος βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια συνολική προχειρότητα η οποία δεν είναι άμεσα εμφανής και χτίζει, τούβλο-τούβλο, την δημιουργία λανθασμένων εντυπώσεων για οτιδήποτε, στον Ρωμαίικο Τύπο, και ως εκ τούτου συμβάλει στον σχηματισμό αμόρφωτο απόψεων και γνώμης για οτιδήποτε.
Και πάλι, όπως το προηγούμενο παράδειγμα, το άρθρο είναι μεταφρασμένο από ξενόγλωσσες πηγές. Αυτή την φορά το άρθρο δεν είναι υπογεγραμμένο. Και όπως πάντα δεν παραθέτει λινκ για τις πηγές των πληροφοριών παρά γενικεύσεις. Εφ' όσον το διαβάζουμε στον Ελληνικό Τύπο είναι αλήθεια, ε; ποιός ο λόγος για ενεργές και συγκεκριμένες παραπομπές ή υπογραφή; Έτσι διαμορφώνεται η κοινή γνώμη στο περβόλι της φαιδράς πορτοκαλέας. Γράφει κάποιος κάτι και αυτόματα είναι γεγονός επειδή γράφτηκε, όπως γράφτηκε.
Επικεφαλίδα:
"Πληροφορίες αναφέρουν ότι στρατιωτικά ραντάρ της Μαλαισίας εντόπισαν ίχνη του χαμένου Boeing"
Στο κείμενο, η πληροφορία αυτή αποδίδεται στο πρακτορείο Reuters χωρίς ιδιαίτερο λινκ.
Αλλά, το ρεπορταζ του Reuters, εδώ:
http://www.reuters.com/article/2014/03/11/us-malaysiaairlines-flight-idUSBREA2701720140311
γράφει κατά λέξη ότι ο Στρατός της Μαλαισίας ΠΙΣΤΕΥΕΙ ("believes" έχει την έννοια του "νομίζει") ότι το αεροπλάνο άλλαξε πορεία και πέταξε περίπου 500 χιλιόμετρα προς τα δυτικά, προς τα στενά της Μάλαγκα. "Είναι μία ανάμεσα σε πολλές θεωρίες που εξετάζονται" γράφει το Reuters.
Παρατηρεί κανείς την διαφορά μεταξύ του τι έγραψε το Reuters και τι μετάφρασε το Βήμα; Ποιά "ίχνη εντοπίστηκαν" ρε ανίκανοι μαλάκες; μήπως εννοείτε ότι πιθανολογείται η πορεία του;
ΔΙΟΡΘΩΣΗ 12/3/2014, 15:05:Στο κείμενο γράφω "Ακόμα και χωρίς πυξίδα, και με όλα τα συστήματα νεκρά, οι πιλότοι αμέσως θα καταλάβαιναν ότι πετάνε νοτιοδυτικά αντί βορειοανατολικά μόλις κοίταζαν τον ήλιο."Αυτό είναι λάθος γιατί η πτήση ήταν νυχτερινή, εξαφανίστηκε στις 01:30 και δεν θα φαινόταν ο ήλιος. Όμως σε εκείνα τα υψόμετρα δεν υπάρχουν σύννεφα, ούτε υπήρχαν πουθενά σύννεφα εκείνη την ημέρα, και οποιοσδήποτε άξιος πιλότος/πλοηγός θα καταλάβαινε αμέσως, και ενστικτωδώς ακόμα, την πορεία του στον νυχτερινό ουρανό από την θέση του φεγγαριού και των άστρων.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ 12/3/2014, 16:45:
Στην παραπάνω διόρθωση γράφω: "...ούτε υπήρχαν πουθενά σύννεφα εκείνη την ημέρα..."
Αυτό είναι λάθος. Έπρεπε να είχα γράψει: "... ούτε υπήρχαν πουθενά σύννεφα εκείνη την νύχτα..."
καλέ, εσύ έκανες έρευνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήδε μας βάζεις και δικές σου φωτογραφίες από τα περίεργα αγάλματα του σανσεβέρο;
Καλησπέρα σου Ρία!
ΔιαγραφήΚαμία έρευνα :-) Όλα όσα έγραψα είναι πασίγνωστα. Η Αιμίλια Έαρχαρντ, και οι λεπτομέρειες της τελευταίας της πτήσης, και η Πτήση 19, είναι μέρη της συλλογικής γνώσης έξω και ευκολότατο να βρει κανείς αμέσως πληροφορίες χωρίς ιδιαίτερη έρευνα. Όπως και για όλες τις πτήσεις όπου πήραν κάποιο χρόνο να ανακαλυφθούν τα συντρίμμια, ξέροντας όμως πάντα που περίπου έπεσε ένα αεροπλάνο. Βέβαια, οποιοδήποτε έστω και πρόχειρο ψάξιμο είναι πιο έγκυρο όταν διαβάζουμε ιστοσελίδες με ονόματα όπως Ρώητερς, Τάιμς, Μριτάνικα, ή κυβερνητικές, ή πανεπιστιμιακές, κλπ... Άλλες, όπως "εξωγήινοι-ντοτ-κομ" ίσως να μην είναι τόσο έγκυρες :-)
Τα περίεργα αγάλματα του Σανσεβέρο τα έψαξα, μια και δεν τα είχα ξανακούσει, και βρήκα άμεσα πλήθος πληροφοριών σε ιστοσελίδες όπως (γράφω τις διευθύνσεις Ελληνικά): αποκάλυψηιωάννου-ντοτ-κομ, τομαγαζί, η κρυφάαλήθεια, φόρουμ (με "ph" αντί με "f"), ένααστέρι, μεταφυσικό-ντοτ-τζι-αρ... και άλλες.
Όλες ήταν στα Ελληνικά και δεν μπήκα σε καμία (γιατί μια ζωή την έχουμε, μην την σπαταλάμε άδικα) παρά ξανάψαξα σε αγγλική γλώσσα.
Η επίσημη μουσειακή ιστοσελίδα είναι εδώ:
http://www.museosansevero.it/en/statues-and-anatomical-machines/anatomical-machines
Απ' ότι διαβάζω πρόκειται για το αίνιγμα του πως ο γιατρός Γκιουζέπε Σαλέρνο, του Παλέρμο, με την βοήθεια του Ραημόντο ντι Σάγκρο, κατασκεύασε από ανθρώπινα πτώματα το 1763-1764 "μηχανισμούς" οι οποίοι δείχνουν το εσωτερικό του ανθρώπινου κορμιού με διαδικασίες συντήρησης οι οποίες είναι άγνωστες και διατήρησαν το κυκλοφοριακό σύστημα άριστα.
Επίσης, πρόκειται για μαρμάρινα αγάλματα αριστοτεχνικά σκαλισμένα, μερικά με λεπτομέρειες καλύμματος από ύφασμα αποδομένο σε μάρμαρο, και θέματα/στάσεις που προβάλουν ένα συνδυασμό άριστης ιατρικής/ανατομικής γνώσης/ρεαλισμού και ποιητικής/θρησκευτικής έννοιας.
Και εδώ μια σχετική σελίδα από την Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής των ΗΠΑ:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24124101
Λιγότερο "έγκυρη", αλλά σε γενικές γραμμές αξιόπιστη και η Γουικιπήντια, εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cappella_Sansevero
Που είναι το μεταφυσικό μυστήριο το οποίο αποδίδουν οι διάφορες "άλλες" ιστοσελίδες στα Ρωμαίικα; Δεν το βλέπω; ...
Ας προσθέσω και την τελευταία πτήση του συγγραφέα του Μικρού Πρίγκιπα, Αντουάν ντε Σαιντ Εξιπερί. Δεν είναι βέβαια η ίδια περίπτωση ακριβώς (ο Εξιπερί πετούσε πολεμικό), αλλά πρόκειται για αεροσκάφος που δεν βρέθηκε ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/Antoine_de_Saint-Exup%C3%A9ry
Πολύ καλή δουλειά, Δημήτρη!
Τι όμορφο ανάγνωσμα Ο Μικρός Πρίγκηπας... και Η Νυχτερινή Πτήση... Ο Σαιντ Εξυπερί ήταν ένας πραγματικός flyer που είχε μπορέσει να συνδυάσει την απέραντη αγάπη και θαυμαστά αισθήματα της πτήσης με την ποιητική έκφραση της ψυχής που τόσο βοηθά τα παιδιά, και τους μεγάλους, να βρίσκουν την ομορφιά στον κόσμο...
ΔιαγραφήΔεν επέστρεψε ποτέ από την τελευταία του αναγνωριστική πτήση στις 31/7/1944 σε ένα αεροπλάνο P-38, έχοντας απογειωθεί από την Κορσική. Κανείς δεν ήξερε τι απέγινε και πως έπεσε. Το 1998 ένας ψαράς βρήκε ένα μπρελόκ με το όνομα του Σαιντ Εξυπερί και της συζύγου του κοντά στο νησί Ρου, νότια της Μασσαλίας, 80 χιλιόμετρα από το σημείο που το 1944 μια Γαλλίδα είχε δει ένα αεροπλάνο να πέφτει και το πτώμα του πιλότου είχε αργότερα βρεθεί και ταφεί εκεί. Είναι πιθανόν τα θαλάσσια ρεύματα να μετακίνησαν το μπρελόκ τα επόμενα 60 χρόνια αυτά τα 80 χιλιόμετρα... Επίσης, το 2008 ένας 85-χρονος πιλότος της Λουφτ-Βάφφε, Χορστ Ρεβροφφ είπε ότι στις 31/7/1944 είχε καταρρίψει ένα αεροπλάνο P-38 σε εκείνη την περιοχή...
Μα γιατί είστε τόσο αυστηρός με τους Έλληνες δημοσιογράφους
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι δεν τους αφήνεται να κάνουν την δουλειά τους όπως
αυτοί και μόνον αυτοί πολύ καλά γνωρίζουν....
Να δείτε που έχουν ανακαλύψει που κρύβεται το αεροπλάνο
κι οι επιβάτες του και μας το φέρνουν σιγά σιγά :-)
Αλλά τώρα αν εσείς τους κακοκαρδίζεται
πως να το φανερώσουν;
εεε μα πια!!!
Αγαπητή Levina, το παραδέχομαι! :-)
ΔιαγραφήΠάω να τους χαλάσω την έκπληξη και αισθάνομαι απόλυτα ένοχος γι' αυτό :-(
Εδώ θα έπρεπε να ασπάζομαι την γνωστή αγγλική προτροπή: "Leave them in Heaven"...
Άλλωστε είναι πιο ευτυχείς εκεί :-)))
Καλό σου απόγευμα!
υγ. Έβαλα και μιά διόρθωση κάτω από το κείμενο :-)