Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Ριντράκολι

Άλλη μια μέρα, άλλη μια εκδρομή.

Αυτή τη φορά, στην τεχνητή λίμνη του φράγματος του Ριντράκολι από όπου παίρνουν νερό όλα τα τοπικά χωριά και η πόλη του Φορλί. Η λίμνη είναι, σε σχήμα, σαν σαλαμάνδρα, περίπου δυόμιση χιλιόμετρα επί πεντακόσια μέτρα, έως 90 μέτρα βάθος. Παίρνει κάπου 33,06 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερό. Το φράγμα είναι 103,5 μέτρα ψηλό, 432 μέτρα μήκος, δέκα έως τριάντα έξι μέτρα πάχος. Χτίστηκε 1978-1982.

Κάπου εκατό μέτρα πάνω από την στάθμη του νερού, σε μια ανατολική πλαγιά κοντά στην μέση της λίμνης έχει ένα καταφύγιο. Εδώ τα λένε Ριφιούτζιο, τα βρίσκεις συχνά στα βουνά και εκεί μπορείς να κοιμηθείς το βράδυ και να φας μεσημεριανό και βραδινό.

Αφήσαμε λοιπόν το αυτοκίνητο στο φράγμα, και περπατήσαμε στο μονοπάτι, φτάσαμε στο καταφύγιο, φάγαμε, ήπιαμε, κοιμηθήκαμε σε ένα χάμοκ το απογευματάκι, και επιστρέψαμε, όλα την ίδια μέρα :-)

Ο μπαμπάς μας , η μαμά μας, ο ανιψιός μας, και εμείς!

Οι πρώτες φωτογραφίες, του φράγματος, είναι σύνθετα πανοράματα από 4-6 φωτογραφίες η κάθε μία. Προτιμώ να κάνω δυό μέρες Αντόμπι Φώτοσοπ να τις ενώνω πίξελ-πίξελ από RAW στο χέρι, παρά να χρησιμοποιώ σούπερ-ευρυγώνιο φακό, γιατί η εστιακή απόσταση ενός φακού παίζει τρομερά μεγάλο ρόλο στην αίσθηση του βάθους και ρεαλισμού. Οι μικρές εστιακές αποστάσεις (ευρυγώνιοι), εκτός από την παραμόρφωση που έχουν, κάνουν το βάθος της φωτογραφίας σαν χαλκομανία. Χρησιμοποιώντας έναν φακό κοντύτερα στο στάνταρ των 50 χιλιοστών έχουμε αποτέλεσμα που πλησιάζει περισσότερο τις μεγάλες μηχανές με τα τεράστια αρνητικά που χρησιμοποιούσαμε επαγγελματικά πριν την ψηφιακή εποχή, τότε, τον εικοστό αιώνα, που η φωτογραφία ήταν ακόμα... "φωτογραφία".

Όλες οι φωτογραφίες μεγαλώνουν με κλικ στις 1300 πίξελς.

Η ψηλή ράχη της οροσειράς στο βάθος της πάνω και κάτω φωτογραφίας είναι εκεί που πήγαμε εκδρομή κοντά δέκα χιλιόμετρα στο μονοπάτι της ανάρτησης "Οδοιπορικό". Το μονοπάτι εκείνο ακολουθεί την ράχη φτάνοντας στα περιπου 1500 μέτρα.

Παρεμπιπτόντως, αυτή είναι η ανάρτηση νούμερο 555 αυτής της Αποθήκης Σκέψης. Εδώ, αντί να σημειώνονται οι αναρτήσεις που έχουν δύο μηδενικά, σημειώνονται οι αναρτήσεις με τρία ίδια νούμερα. Πεντακόσιες πενήντα πέντε λοιπόν.

Άντε κάμποσους μήνες ακόμα και θα φτάσουμε στην ανάρτηση νούμερο 666, το οποίο βέβαια για κανέναν δεν θα είναι έκπληξη...

1. ωραία εκδρομή και ακόμια πιο ωραίες οι φωτογραφίες!
    πολλά μαμούνια έχετε στας εξοχάς!

1. Σωστή κριτική Ρία μου, ως προς τας εκδρομάς. Ως προς τις φωτογραφίες, βαθιά σεμνότης μου απαγορεύει να συμφωνήσω απροκάλυπτα :-)

Το μέγα μαμούνι με τις δαγκάνες είναι προστατευόμενο είδος. Ένας ηλικιωμένος από την Σικελία που ζει εδώ σκότωσε τέσσερα την προηγούμενη μέρα και η Μαργαρίτα τον πληροφόρησε ότι μια και δεν τον είδε να το κάνει γλύτωσε πρόστιμο 400 Ευρώ. Το είδος λέγεται (για λόγους που μου διαφεύγουν) "Ιπτάμενο Ελάφι" (τσέρβο βολάντε).

Καλή Κυριακή :-)

2. Τέλεια!
    Σαν μέρος, σαν πρόσωπα, σαν εικόνες, σαν τεχνική, όλα τέλεια!

1. Σ' ευχαριστούμε αγαπητή Χρωματιστή :-) Ένας μικρός παράδεισος, με κάθε μέρα να είναι ευτυχισμένη. Δεν μου διαφεύγει ποτέ να λέω συνέχεια "ευχαριστώ" σε όποιον ακούει...

Καλή σου Κυριακή!

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.

Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.