Ο γιός μου ο Κώστας προσελήφθη σαν συγκυβερνήτης στα επιβατικά τζετ της US Airways Express, CRS 700 και CRS 200, από τις 20 Αυγούστου, και ξεκινάει σε 12 μέρες, 17 μέρες πριν γίνει 22 χρονών. Από τους πολύ λίγους νεώτερους πιλότους αερογραμμών στον κόσμο. Η φωτογραφία από πάνω είναι το πρώτο επιβατικό αεροπλάνο στο οποίο θα είναι συγκυβερνήτης, και η από κάτω φωτογραφία είναι το ...γραφείο του.
Από τον Μάρτιο είχε ήδη δύο εταιρείες που ήθελαν να τον προσλάβουν, για την Delta και την United, αλλά υπήρχε η δυσκολία του καινούργιου νόμου ο οποίος λέει ότι ένας πιλότος αερογραμμών πρέπει να είναι 23 χρονών την 1η Αυγούστου του 2013, και ο Κώστας έχανε την ημερομηνία για 37 μέρες, εφ' όσον γίνεται 23 στις 7 Σεπτεμβρίου του 2013. Είχε αναγκαστεί να δεχτεί την θέση του εκπαιδευτή πολυκινητηρίων, οργάνων, αέρος και εδάφους (CFI, multi-engine, instruments, ground) στο Πανεπιστήμιο από όπου είχε αποφοιτήσει, περιμένοντας να γίνει 23, και είχε πάρει το τρίτο του σιρίτι πριν δύο εβδομάδες.
Αλλά η US Airways Express και η PSA, η τρίτη εταιρεία που είχε δείξει ενδιαφέρον, δεν ήθελε να τον χάσει και το θέμα έφτασε στον πρόεδρο της εταιρείας ο οποίος υπέγραψε μια ειδική συμφωνία με το συνδικάτο, ξεχωριστά για τον Κώστα, ώστε ο Κώστας να πάρει 37 μέρες άδεια από 1η Αυγούστου 2013 μέχρι να γίνει 23, όταν τον πιάσει ο νόμος.
Η εταιρία αυτή είναι συμβεβλημένη με το συνδικάτο ALPA του οποίου τον πανεπιστημιακό κλάδο ο Κώστας ίδρυσε πριν δυόμιση χρόνια και υπηρέτησε σαν πρόεδρος μέχρι που αποφοίτησε τον Μάιο του 2012. Έτσι θα μπορέσει να συνεχίσει και την δουλειά του για την ALPA προωθώντας τον πανεπιστημιακό κλάδο του συνδικάτου στην Αμερική.
Σαν εκπαιδευτής στο πανεπιστήμιο, ο Κώστας έβγαζε κάπου 40-42 χιλιάδες δολάρια τον χρόνο, αλλά στον πρώτο χρόνο του σαν πιλότος αερογραμμών θα μειωθεί ο μισθός του και θα φτάνει γύρω στο 30 χιλιάδες δολάρια τον χρόνο, πριν αρχίσει να ανεβαίνει πάλι σημαντικά μετά από την αρχή του δεύτερου χρόνου. Μια θυσία που αξίζει να μην την σκέφτεται καν κανείς μια που το να είναι συγκυβερνήτης αερογραμμών είναι η εκπλήρωση ενός ονείρου ζωής και η πόρτα για την καριέρα του. Σε 1 με 3 χρόνια θα γίνει κυβερνήτης (PIC: Pilot in Command) και όταν πάρει τις απαραίτητες 1000-1500 ώρες τζετ και μερικές PIC θα μπορέσει να μεταπηδήσει από τα τοπικά δρομολόγια των θυγατρικών τοπικών αερογραμμών στις μεγάλες "μαμάδες" εταιρείες για υπερπόντια... και το τελευταίο όνειρο που έχει μείνει ακόμα ανεκπλήρωτο στα 22 του χρόνια: τα 747 και 777.
Ο διευθυντής της σχολής πτήσης του πανεπιστημίου Εμπρυ Ρίντλ, στην Ντεητόνα Μπητς της Φλώριδας είναι πολυάσχολος άνθρωπος και σκυθρωπός. Όταν θέλεις να τον δεις, περιμένεις μέχρι να βρει τον χρόνο να έρθει να σου ανοίξει την πόρτα του γραφείου του, και μετά, χωρίς να περιμένει να περάσεις, σου γυρνάει την πλάτη και επιστρέφει να κάτσει στο γραφείο του μουρμουρίζοντας το στάνταρ καλαμπούρι του: "Καλύτερα να μην έρχεσαι να μου πεις ότι φεύγεις".
"Καλύτερα να μην έρχεσαι να μου πεις ότι φεύγεις!" είπε στον Κώστα που τον ακολουθούσε προς το γραφείο του αφού άνοιξε την πόρτα. Ο Κώστας "υπακούοντας" δεν είπε τίποτα, και κάθησε στην καρέκλα απέναντι από το γραφείο του διευθυντή κοιτώντας τον, σιωπηλός.
"...τι;" απόρησε ο διευθυντής.
"...;;;"
Κοιταχτήκανε.
"Φεύγω..." είπε ο Κώστας.
Δεν έχει δει κανένας ποτέ τον διευθυντή να χαμογελά.
Τότε, ο διευθυντής χαμογέλασε με ικανοποίηση και χαρά και είπε: "Από την αποφοίτησή σου που σε προσλάβαμε σαν μόνιμο 40 ωρών ξέραμε ότι είναι θέμα ημερών το να φύγεις. Είμαστε τυχεροί που σε είχαμε για έξι εβδομάδες. Συγχαρητήρια."
Ρώτησε τον Κώστα πως τα κατάφερε να καταστρατηγήσει τον νόμο των 23 ετών. Ο Κώστας του εξήγησε πως ο πρόεδρος της PSA υπέγραψε ιδιαίτερο συμφωνητικό με το συνδικάτο για να μην εργαστεί ο Κώστας εκείνες τις 37 μέρες το 2013.
Ο διευθυντής έβαλε τα χέρια του πίσω από το κεφάλι του και έγειρε την πολυθρόνα του πίσω. Και είπε: "Wow!"
...στο πανεπiστήμιο, ο Κώστας είναι ήδη legend.
Ο διευθυντής της σχολής πτήσης του πανεπιστημίου Εμπρυ Ρίντλ, στην Ντεητόνα Μπητς της Φλώριδας είναι πολυάσχολος άνθρωπος και σκυθρωπός. Όταν θέλεις να τον δεις, περιμένεις μέχρι να βρει τον χρόνο να έρθει να σου ανοίξει την πόρτα του γραφείου του, και μετά, χωρίς να περιμένει να περάσεις, σου γυρνάει την πλάτη και επιστρέφει να κάτσει στο γραφείο του μουρμουρίζοντας το στάνταρ καλαμπούρι του: "Καλύτερα να μην έρχεσαι να μου πεις ότι φεύγεις".
"Καλύτερα να μην έρχεσαι να μου πεις ότι φεύγεις!" είπε στον Κώστα που τον ακολουθούσε προς το γραφείο του αφού άνοιξε την πόρτα. Ο Κώστας "υπακούοντας" δεν είπε τίποτα, και κάθησε στην καρέκλα απέναντι από το γραφείο του διευθυντή κοιτώντας τον, σιωπηλός.
"...τι;" απόρησε ο διευθυντής.
"...;;;"
Κοιταχτήκανε.
"Φεύγω..." είπε ο Κώστας.
Δεν έχει δει κανένας ποτέ τον διευθυντή να χαμογελά.
Τότε, ο διευθυντής χαμογέλασε με ικανοποίηση και χαρά και είπε: "Από την αποφοίτησή σου που σε προσλάβαμε σαν μόνιμο 40 ωρών ξέραμε ότι είναι θέμα ημερών το να φύγεις. Είμαστε τυχεροί που σε είχαμε για έξι εβδομάδες. Συγχαρητήρια."
Ρώτησε τον Κώστα πως τα κατάφερε να καταστρατηγήσει τον νόμο των 23 ετών. Ο Κώστας του εξήγησε πως ο πρόεδρος της PSA υπέγραψε ιδιαίτερο συμφωνητικό με το συνδικάτο για να μην εργαστεί ο Κώστας εκείνες τις 37 μέρες το 2013.
Ο διευθυντής έβαλε τα χέρια του πίσω από το κεφάλι του και έγειρε την πολυθρόνα του πίσω. Και είπε: "Wow!"
...στο πανεπiστήμιο, ο Κώστας είναι ήδη legend.
Να ειναι πάντα καλά το παιδί και να θέτει συνεχώς νέους στόχους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή του σταδιοδρομία!
Σ' ευχαριστούμε αγαπητή μου Scarlett! Είμαστε στα ουράνια... Νάσαι καλά!
ΔιαγραφήΜε τις θερμότερες ευχές
ΑπάντησηΔιαγραφήκάθε χαρά κοντά του
επιτυχία εύχομαι
σ΄ όλα τα βήματα του.
Νάσαι καλά αγαπητέ Φάνη, σ' ευχαριστούμε!
ΔιαγραφήΤα όνειρα ακόμα μπορούν να γίνονται πραγματικότητα...
Ακου τώρα σκέψη που μου ήρθε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκέφτηκες να τον στείλεις στην Ελλάδα να σπουδάσει πιλότος μέσα από στρατιωτική σχολή; Δεν κάνω πλάκα, ακούγεται πως το επίπεδο (τουλάχιστον προ κρισης) είναι αξεπέραστο.
Αγαπητέ μου Λάκωνα, την αεροπορία, και την Ελληνική και USAF την είχαμε σκεφτεί και απορρίψει από τότε που ήταν 14 ετών. Ενώ θα πολεμήσουμε για το σπίτι μας και το πάτριο έδαφος, δεν θα σκοτωθούμε για κάποιον πετρελαιά στο Τέξας ή στην Μέση Ανατολή. Και ενώ, και πάλι, το θεωρούμε αυτό ξεχωριστό θέμα από τον πατριωτισμό και την πραγματική άμυνα, δεν θρέφουμε κανένα σεβασμό για οτιδήποτε στρατιωτικό. Η ύπαρξη ένοπλων ανθρώπων απλά αποδεικνύει ότι το είδος μας έχει πολύ δρόμο να διανύσει πριν ελπίσει να γίνει δεκτό στην κοινωνία του σύμπαντος... Είναι θέμα αρχής, και για τους δυό μας, μαζί και ανεξάρτητα :-)
Διαγραφήκαλή σου μέρα!
Αν είναι θέμα αρχής εντάξει.
ΔιαγραφήΒασικά, ισχύει πράγματι πως η αεροπορική στρατιωτική εκπαίδευση είναι η καλύτερη δυνατή;
Λένε ότι έτσι ειναι, και στην Ελλάδα και στην USAF. Μάλλον ισχύει πράγματι.
ΔιαγραφήΑν και η εκπαίδευση που έχεις σε μέρη όπως το πανεπιστήμιο που πήγε ο γιός μου καλύπτει πολλά πράγματα που δεν καλύπτωνται στην αεροπορία. Και οι αεροπορίες χωρών του κόσμου, στέλνουν μαθητές στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο. Κάπου 25% των φοιτητών είναι από διάφορες αεροπορίες :-)))
Καλή σταδιοδρομία εύχομαι στον Κώστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εις ανώτερα...
Σ' ευχαριστούμε αγαπητέ μου Epanechnikov! Το επόμενο "ανώτερο" θα φτάσει στα 35.000 πόδια, και το μεθεπόμενο στα υπερπόντια! Εύχομαι κι εγώ -μέχρι τώρα τα έχει καταφέρει άψογα ο νέος :-)
Διαγραφή