Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Ρατσιστόμουτρα






καθαρόαιμοι Έλληνες στο Χαλάνδρι, ή ταινία του Φελλίνι;



Διακόσιοι τριάντα τέσσερεις υπέρ της πρότασης,
τέσσερεις κατά,
και ένα λευκό.

Κι ύστερα εξανίστανται μερικοί-μερικοί όταν λέω ότι η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων είναι ρατσιστές! Δεν ντρέπεστε λιγάκι, αγράμματοι φασίστες της δεκάρας; Ο κόσμος όλος γελάει μαζί σας, μηδενικά, και σεις τό 'χετε κρυφό καμάρι καθώς χρεοκοπείτε κοινωνικά, οικονομικά, και σαν άνθρωποι -αν επιτρέπεται να αποκαλείστε άνθρωποι...

Απευθύνομαι φυσικά στους 234, όχι στους τέσσερεις -οι τέσσερεις βέβαια το ξέρουν αυτό, και με καταλαβαίνουν, άρα δεν χρειάζεται να ζητήσω συγγνώμη από εκείνους.

Διακόσιοι τριάντα τέσσερεις γονείς στο Χαλάνδρι, στην Αθήνα, ψήφισαν να μην γίνουν δεκτά στα σχολεία τους παιδιά Ρομά. Τέσσερεις γονείς ψήφισαν να γίνουν δεκτά. Ένα λευκό.

Δηλαδή, 98% των ψηφισάντων Ελλήνων γονιών παιδιών σχολικής ηλικίας στο Χαλάνδρι είναι γουρούνια, και ένας (ή μία) δεν έχει σπονδυλική στήλη. Οι τέσσερεις που διαφώνησαν ελπίζω να μεταναστεύσουν σύντομα σε άλλο κράτος όπου τα παιδιά τους να μπορέσουν να γίνουν ελεύθεροι άνθρωποι.

Κι ύστερα αναρωτιέστε από που ήρθε η Χρυσή Αυγή! Εσείς όλοι είστε η Χρυσή Αυγή. Πότε θα το πάρετε χαμπάρι;

Η Μαργαρίτα κι εγώ παρακολουθούμε καθημερινά την ασταμάτητη πτώση και πονάμε. Τώρα, όταν της είπα για την ψηφοφορία των γωνιών του συλλόγου στο Χαλάνδρι, σταμάτησε αυτό που έκανε, με κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα, και είπε: "άρχισε".

Ναι. Άρχισε. Η τελευταία πράξη όπου οι μάσκες σας πέφτουν πλέον εντελώς, και η κάθοδός σας στο χάος θα σταματήσει μόνο όταν έχετε αυτοκαταστραφεί όπως σας αξίζει.

Ελπίζαμε ότι τα παιδιά σας θα ξανάχτιζαν την Ελλάδα. Ποιά παιδιά; τα παιδιά των 234 γονιών; Προκόψατε. Τα παιδιά των τεσσάρων θα έχουν πολύ δουλειά μπροστά τους -μια και οι 234 δεν ξέρουν να χτίζουν. Μόνο να γκρεμίζουν την κοινωνία, χτίζοντας τείχη πάνω στα οποία στέκονται και κάνουν κουκουρίκου!




Ρομά, αφηχθέντες στο στρατόποαδι συγκεντρώσεως Belzec περιμένουν οδηγίες.

Μια γυναίκα Ρομά, στο Άουσβιτς

Ένα κοριτσάκι Ρομά κοιτάζει από το τραίνο που την μεταφέρει σε στρατόπαιδο συγκεντρώσεως.

Ζευγάρι Ρομά στο στρατόπαδο συγκεντρώσεως Belzec

Παιδιά Ρομά στο Άουσβιτς, για ιατρικά πειράματα.

Το 1940, στο Buchenwald, 250 παιδιά Ρομά χρησιμοποιήθηκαν σαν πειραματόζωα
σε τεστ για κρυστάλλους κυανιούχου αερίου

Η μικρή Μαρία Μπιχάρι, ένα από τα αγνώστων αριθμών παιδιά, Γερμανών Ρομά,
που καταλογήθηκαν από την Υπηρεσία Έρευνας Ρατσικής Υγιεινής του Τρίτου Ράιχ.





--------------



Αυτό το μέλλον διλαλεξες για τον εαυτό σου και για τα παιδιά σου Ελλάδα;
Το της καθαρόαιμης φυλής;
Μέχρι τώρα ο κόσμος απλά γελούσε μαζί σου, Ελλάδα. Τώρα θα σε φτύσει.



--------------










25 σχόλια:

  1. Με την πρώτη ευκαιρία πάντα παρόμοιες αντιδράσεις παρατηρούνταν, πχ με μη Έλληνες σημαιοφόρους σρ σχολικές παρελάσεις, όπου ολόκληρα χωριά, όχι μεμονωμένα άτομα, ήταν έτοιμα να λιντσάρουν τους αλλοεθνείς. Κι αυτό ήταν αρκετά χρόνια πριν σηκώσει κι επίσημα κεφάλι το νεοναζιστικό κόμμα. Τώρα έχει αρχίσει και γίνεται της μόδας η απειλή "θα φωνάξω τη χρυσή αυγή" προς αλλοδαπούς και μάλιστα εντός σχολικών χώρων. Πόσο μίσος και υποκρισία τελικά έχει μέσα του αυτός ο κόσμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά τραγικό, neropistolero, και με κάνει να ντρέπομαι. Τουλάχιστον στην Αλαμπάμα και στο Μισισίπι δεν υποκρίνονται ότι δεν είναι ρατσιστές. Οι άνθρωποι στην χώρα μας, η μέγιστη πλειοψηφία, δεν καταλαβαίνει καν τι είναι -δεν έχει καν την παιδεία ή το γνώθι σ' αυτόν να δει ότι η ψυχή της είναι η ψυχή ψωροπερήφανου φανφαρόνου ρατσιστή. Είναι τόσο βαθειά και ομοούσια μέρος της συνείδησης που δεν το βλέπουν καν, και εξανίστανται ότι δεν είναι ρατσιστές, και μετά σου αραδιάζουν τις δικαιολογίες γιατί αυτό που κάνουν ή που πιστεύουν είναι σωστό. Είναι μια κοινωνία που ξετυλίγεται σε ρυθμό ραγδαίο και θα είναι ευχής έργο μια μέρα να καταλάβουν ότι για την κατάντια τους φταίνε οι ίδιοι και ο χαρακτήρας τους -όχι όλοι οι άλλοι και οι ξένοι.

      Πόσο μίσος και υποκρισία, πράγματι! Ακριβώς οι δύο λέξεις που περιγράφουν το σήμερα! Μίσος και υποκρισία!

      Διαγραφή
  2. Δε διαφωνω με το συμπέρασμα σου περι ρατσισμού, Δημητρη, άλλωστε το εχω αναφερει κι εγω σε ενα από τα ποστ μου.
    Απλα θα ηθελα να παρατηρησω πως τα πολυ ψηλα ποσοστα που αναφερεις , εχουν σχεση και με την περιοχη. Βλέπεις, στην Αθηνα υπαρχουν τα λεγομενα "καλα" προαστια , αυτα οπου τα ακινητα κοστολουγουνται ακριβα και οι κατοικοι τους με μια νοοτροπια ελιτ, επυθυμουν να διασφαλίσουν την μη αναμιξη τους με αλλα "κατωτερα" στρωματα
    Οταν δινεις 400.000 για ενα ακινητο, εχεις τουλαχιστον την απαιτηση το παιδι σου να κανει παρεα μονο με τα ομοια του

    Ο ιδιος ρατσισμος υπαρχει σε εναν διαφορετικο βαθμο, ακομη και αναμεσα στα ιδια τα ελληνακια διαφορετικων κοινωνικων ταξεων. Το ξερεις ότι δεν υπαρχει παιδι γιατρου ή δικαστικου ή ανωτερου υπαλληλου στην Αθηνα που να πηγαινει σε δημοσιο σχολειο ; Αν νομιζεις οτι αυτο γινεται επειδη η εκπαιδευση στο ιδιωτικο ειναι καλυτερη, κανεις λαθος.Αποδειξη το ποσοστο της επιτυχιας εισαγωγης στο Πανεπιστημιο απο παιδια της επαρχιας που δεν πηγαν ποτέ σε ιδιωτικο (αααααλλο τα φροντιστηρα....αυτα αποτελουν αλλο μεγαλο θεμα προς συζητηση) Το κινητρο για τους περισσοτερους αυτων των κατηγοριων εκτος επο την επιδειξη του στατους τους, ειναι το παιδι τους να μεγαλωσει σε ενα "ξεχωριστο περιβάλλον" , οι γνωριμιες που θα κανει εκει το βλασταρι τους και οι μετεπειτα σχεσεις στη ζωή του.

    Το παραπανω το εχω ακουσει τοσες φορες ,με τεραστια εκπληξη στην αρχη, που δεν υπαρχει πλεον λογος να το αμφισβητω.


    Καλο Σ/Κ, Δημητρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μέρα και καλό Σαββατοκύριακό Scarlett και σ' ευχαριστώ! απαντώ κάτω, ξεχωριστά :-)

      Διαγραφή
  3. Και τα αρχαια χρονια, παλι ρατσιστες ημασταν, τι να θυμισω το "πας μη Ελλην βαρβαρος" ή το οτι το θαυμα της Ακροπολης το χτισανε σκλαβοι ;
    Αλλα τουλαχιστον τοτε καναμε και κατι αλλες μαγκιες, του τυπου να εξοστρακιζουμε τους πολιτικους που για καποιον λογο δε γουσταραμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξοστράκιζαν τον πλέον δημοφιλή (!) ...λέμε τώρα.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Δημήτρη,

    (Να αρχίσω με τη Scarlett;)
    Scarlett, παρατηρείς πολύ σωστά!
    Ένας που έδινε 400 χιλ. για ένα διαμέρισμα 100 τμ στα ΒΠ ή στα ΝΠ, το έκανε ακριβώς για τον λόγο ότι ήθελε αυτός και η οικογένεια του να ζήσουν σε ένα περιβάλλον "καθαρότητας". Το ίδιο βέβαια γινόταν με την Κυψέλη πριν απο πολλά χρόνια, αλλά ποιος να τους το έλεγε ότι σήμερα στην Κυψέλη και γενικά στο πάλαι ποτέ "καλό" κέντρο θα ήταν περισσότεροι οι ξένοι, οι "βρώμικοι", οι "άπλυτοι" απο τους "καθαρούς", τους Άριους Έλληνες!
    Το να θέλει πάντως κάποιος να ζήσει σε ένα περιβάλλον πιο συγκροτημένο είναι απολύτως θεμιτό.
    Τα ιδιωτικά σχολεία υπάρχουν και για το στάτους, αλλά και για την συγχρωτισμό με "ομόταξους" συμπατριώτες μας, δεν είναι μόνο αυτό όμως.
    Το ιδιωτικό σχολείο μπορεί να μην παρέχει περισσότερες γνώσεις από το δημόσιο, μπορεί να μην ανοίγει το κεφάλι στο παιδί για να του τα βάλει μέσα και να το κάνει και πιο έξυπνο, αλλά λειτουργεί! Το δημόσιο πλέον σχολείο έχει άπειρα προβλήματα και πιστεύω ότι λειτουργεί κυρίως εξαιτίας του φιλότιμου μερικών εκπαιδευτικών. Δεν κάνεις δουλειά όμως έτσι ποντάροντας στο φιλότιμο του άλλου.

    Όσο για την ιστορία στο Χαλάνδρι, πραγματικά απορώ, καθώς σε εκείνη την περιοχή κατοικούσαν πάντοτε τσιγγάνοι, αλλά και στις περιοχές πέριξ του Χαλανδρίου.
    Στα σχολεία στον Γέρακα, στην Αγία Παρασκευή και στο Χαλάνδρι γνωρίζω ότι ήδη υπάρχουν παιδιά τσιγγάνων στα δημόσια σχολεία. Προς τι λοιπόν το θέμα και γιατί έπρεπε να τεθεί αυτό το ζήτημα σε ψηφοφορία;
    Το ότι πάμε απο το κακό στο χειρότερο είναι απλά η αρχή τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Τζων Μπόη! Απάντηση και στους δύο πιο κάτω :-)

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Τζων Μποη!
    Δε διαφωνουμε γενικα....αλλα πιστεψε με, δεν ειναι λιγες οι φορες που ακουσα ανθρωπους των κυκλων που ανεφερα πιο πανω να λενε, οτι διαλεξαν αυτο ή το αλλο σχολειο κυριως για τις συναναστροφες που θα ειχαν εκει τα παιδια τους , αντιθετα δεν ακουσα ποτε να τα προτιμουν επειδη εκεινα λειτουργουν σε αντιθεση με τα δημοσια.
    (Ενα πραγμα προσφερουν βασικα παραπανω τα ιδιωτικα σχολεια....εγκαταστασεις. Οπως ακριβως και τα ιδιωτικα νοσοκομεια που μοιαζουν με ξενοδοχεια πολυτελειας)

    Και για να επανελθω στο προηγουμενο.... αν μαλιστα ξερεις απο καλα ιδιωτικα , θα γνωριζεις και τις προτιμησεις που εχουν οι μεγαλοεπιχειρηματιες, οι γιατροί, οι δικαστικοι και οι ανωτεροι δημοσιοι υπαλληλοι. Ο καθενας στην κλικα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Scarlett, δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει έναν γονιό για τις συναναστροφές που θέλει, που επιδιώκει να έχει το παιδί του, φτάνει αυτές να μην βασίζονται σε εισοδηματικά κριτήρια (που δυστυχώς βασίζονται).
    Ένα "καλό" ιδιωτικό σχολείο προσφέρει: α) εγκαταστάσεις, β) εύρυθμη λειτουργία (όλες οι ειδικότητες είναι εκεί και δεν περιμένεις την δόση των 31,5 δις για να προσλάβεις αναπληρωτές και ωρομίσθιους, περιλαμβάνει επίσης πολλές δραστηριότητες, τις οποίες φυσικά τις πληρώνει ο γονιός αδρά), γ) το λεγόμενο lobbying το οποίο είναι ουσιαστικά το premium που πληρώνουν οι γονείς και το οποίο προσδοκούν ότι θα το εισπράξουν μελλοντικά τα τέκνα τους με την μορφή "τόκου".
    Σήμερα μάλιστα διάβαζα ότι πολλά σχολεία στη Β. Ελλάδα δεν θα λειτουργήσουν ομαλά ή και καθόλου, εξαιτίας της έλλειψης χρημάτων για αγορά πετρελαίου θέρμανσης.
    Κι αυτό που λες για τις προτιμήσεις των γονιών στα "καλά" ιδιωτικά, ναι, είμαι ενήμερος, όπως κι έχω ακούσει (αλλά δεν το επιβεβαιώνω) σχετικά με την διαμόρφωση τάξεων, ανάλογα με το εισόδημα και το στάτους των γονιών.
    Αυτά είναι γνωστά, το θέμα είναι από εκεί και πέρα είναι να δεις πόσο αντέχει το πορτοφόλι σου και πως αντιλαμβάνεσαι το θέμα της γενικότερης παιδείας και κοινωνικοποίησης του παιδιού σου.
    Αφου βλέπεις η Πολιτεία δεν ενδιαφέρεται, ας ενδιαφερθεί ο καθένας για τον εαυτό του και την οικογένειά του. Ζούγκλα δηλαδή!

    Αλλά ας μην είμαστε αφοριστικοί.
    Ο φόβος των κατοίκων του Χαλανδρίου έχει να κάνει σαφώς με ρατσιστικά σύνδρομα, αλλά και με κάτι άλλο επίσης.
    Είναι ο φόβος που νιώθουν οι γονείς ότι το επίπεδο σπουδών στο δημόσιο σχολείο θα υποβαθμιστεί, όχι εξαιτίας του χρώματος των μαθητών - διαφορετικά εγώ θα πρέπει να είχα "αποβληθεί" :))) - αλλά εξαιτίας του χαμηλού μορφωτικού επιπέδου των τσιγγανοπαίδων κι αυτό εξαιτίας της αδιαφορίας της Πολιτείας να δώσει ίσες ευκαιρίες στους πολίτες της και να "εντάξει" αυτή την κατηγορία των συμπολιτών μας, μέσα στο ίδιο της το σώμα.
    Στα πρόσωπα των παιδιών των τσιγγάνων αντανακλάται και η απέχθεια προς το πρόσωπο της ίδιας της Ελληνικής Πολιτείας, η οποία περί άλλων τυρβάζει εδώ και δεκαετίες. Ας το κρατήσουμε κι αυτό ως μια σοβαρή παράμετρος στο συγκεκριμένο θέμα.
    Βλέπεις το Ελληνικό κράτος αρέσκεται στο να κάνει τον επιχειρηματία - πιστεύει φαίνεται ότι τον κάνει καλά - και δεν αφοσιώνεται στην ανάπτυξη του τρίπτυχου: Παιδεία-Υγεία-Άμυνα (Ασφάλεια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1) οι ελβετοι πριν απο 1-2 χρονια ψηφισαν να μη χτιστει τζαμί στην χωρα τους. Η αληθεια ειναι οτι ψηφισαν με οριακη πλειοψηφια (51% : 49% ) και με μικρη συμμετοχη. Δεν ψηφισαν 234 : 4, που ειναι εντελως ντροπιαστικο και αποτροπαιο. Η αποφαση ακυρωθηκε λιγο αργοτερα απο το ελβετικο συνταγματικο δικαστηριο με την (ολοσωστη) αιτιολογια, οτι τα συνταγματικα δικαιωματα δεν μπορουν να μπαινουν σε ψηφοφορια. Οπου συνταγματικα δικαιωματα = ανθρωπινα δικαιωματα + δικαιωματα των ζωων - για το Συνταγμα της Ελβετιας, Ισπανιας, Γερμανιας και μερικων ακομα χωρών.
    Παντως ακομα και ετσι, οι ελβετοι εφαγαν διεθνως πολυ φτυσιμο. Καλα να παθουν.

    2) Οι γονεις του συγκεκριμενου ελληνικου σχολειου αιτιολογησαν την ψηφοφορια τους με το γεγονος ( ; ) οτι τα ξενα παιδακια δεν ειναι εμβολιασμενα, και αρα κινδυνος για την υγεια. Η βρωμερη υποκρισια αυτης της ψευτοδικαιολογιας φαινεται αμεσως. Αντι να τα αποκλεισουν απο το ανθρωπινο δικαιωμα στην μορφωση, θα μπορουσαν να απαιτησουν τον εμβολιασμο τους. Διαβολε, ακομα και ερανο θα μπορουσαν να κανουν για να εμβολιαστουν αυτα τα παιδακια.

    Τοσο το (1) οσο και το (2) δειχνουν οτι η Δημοκρατια δεν ειναι απλά να ψηφιζουμε οτι μας καπνισει. Η καθε ψηφοφορια απαιτει μορφωμενους και σφαιρικα ενημερωμενους πολιτες. Κυριως απαιτει πολιτες με δημοκρατικη συνειδηση.

    Αγαπητε Δημητρη, σου εχω ενα ασχημο νεο για την Μαργαριτα: ειπε οτι "αρχισε". Ο ναζισμος δεν αρχισε σημερα Δημητρη. Ειχε αρχισει τουλαχιστον 25 πριν. Οταν η Ελλαδα ειχε τον μεγαλυτερο αριθμο αδεσποτων ζωων στους δρομους, και ολοι το θεωρουσαν φυσιολογικο (σημερα ο αριθμος των αδεσποτων εχει μειωθει, επειδη τα σφαζουν και τα τρωνε).
    Το "προσεχως βουλγάρες" το θυμαται κανείς; Την Μανωλαδα; Το "δεν θα γινεις ελληνας ποτέ..."; Οι ελληνες δεν εγιναν ναζιστες εξ αιτιας της φτωχιας. Ηταν ναζιστες απο τον καιρο του ευκολου πλουτου.

    Για να ξαναγυρισω στις ψηφοφοριες των ναζιστων γονεων. Οπως ειχε πει καποιος, Δημοκρατια ειναι δυο λυκοι και ενα προβατο, που ψηφιζουν τι θα φανε για μεσημερι. Αυτο το διλημμα λυνεται με εναν και μοναδικο τροπο: με το να δωσεις στο προβατο ενα πολυβολο.

    Αν και απεχθανομαι την βια, ακομα και οταν αναφερεται συμβολικα, πιστευω οτι αυτη η φραση ειναι το Α και το Ω του δημοκρατικου πολιτευματος.
    Πρωτον, υπαρχουν συνταγματικα κατοχυρωμενα δικαιωματα, που δεν μπαινουν σε ψηφοφορια. Δεν αμφισβητουνται ποτέ και απο κανεναν.

    Δευτερον, ο νομος (δηλαδη το πολυβολο, η κρατικη βια) ειναι παντοτε με το μερος του πιο αδυνατου.

    Αν ενα απο αυτα τα 2 χαρακτηριστικα παψει να ισχυει, τοτε δεν εχουμε Δημοκρατια.
    Η Ελλαδα ποτέ δεν ηταν δημοκρατικη χωρα τα τελευταια 25-30 χρονια (δεν ξερω για πιο πριν).
    Απλά τωρα με την κριση, το σιχαμερο προσωπο του ναζισμου φαινεται πιο καθαρα στον καθρεφτη. Τοσο καθαρα, που μερικοι δεν μπορουν πιά να προσποιηθουν οτι δεν υπαρχει, οπως παλιά με τα αδεσποτα και τις βουλγαρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Jolly Roger, απόλυτα συμφωνώ και προσυπογράφω τις σκέψεις σου! Έξοχα διατυπωμένα γεγονότα και επιχειρήματα, όπως θα ήθελα να τα είχα γράψει και εγώ στην ανάρτηση αν δεν είχα διαλέξει τελικά το στυλ που δημοσίευσα.

      Όπου γυρίσεις και όπου συζητήσεις στην Ελλάδα, η επιχειρηματολογία αμέσως, μα αμέσως, ξεκινά από την δικαιολογία και την σοφιστεία που "υποστηρίζει" την οποιαδήποτε εγωκεντρική άποψη μέσω πλήρους παράβλεψης συντάγματος, νόμων, κλπ.

      Έχεις δίκιο, απόλυτο στο ότι δεν "άρχισε" τώρα. Άλλωστε και στο κείμενο γράφω σε σχέση με το "άρχισε" ότι τώρα πέφτουν εντελώς πια οι μάσκες. Πίσω από τις μάσκες υπήρχε πάντα, όχι μόνο τα τελευταία 25 χρόνια. Τα τελευταία 25 χρόνια απλά είχαν περισσότερα δανεικά και κλοπιμαία μέσω των οποίων να θεριεύουν αυτό που πάντα ήτανε. Ο καιρός του εύκολου πλούτου έδωσε αερόστατο να πετάξει το γουρουνάκι, αλλά πάντα γουρουνάκι ήτανε κι όταν ακόμα κοιμόταν μέσα στις ακαθαρσίες.

      Η δαρβινική πραγματικότητα του ανθρωπίνου είδους είναι ο καπιταλισμός και ο φασισμός -και οι δύο λύκοι και το πρόβατο είναι πράγματι η κυριολεξία της δημοκρατίας: εκεί μπαίνει στην εξίσωση το ανθρώπινο πνεύμα, το οποίο προσπαθεί από τον Σωκράτη ως τον Μαρξ να βάλει κάποιου είδους φρένο, να αλλάξει δια του πνεύματος την σάρκα. Γι αυτό άλλωστε και η σάρκα "είναι του διαβόλου" κατά τις θρησκείες (απλοποιημένες φιλοσοφίες). Όμως τελικά βλέπουμε ότι ακόμα το πνεύμα δεν έχει μπορέσει να εξουδετερώσει την πραγματικότητα της ζωώδους ύπαρξης του ανθρωπίνου είδους (και τα άλλα ζώα συχνά συμπεριφέρονται καλύτερα από τον άνθρωπο).

      Σ΄ ευχαριστώ για τις σκέψεις σου, με τις οποίες συμφωνώ απόλυτα, και καλό σου Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Scarlett και Τζων Μπόη! Βρε παιδιά από χτες που το διάβασα αυτό το πράγμα δεν έχω ησυχάσει. Το έψαξα κιόλας πολύ να σιγουρευτώ ότι δεν είχε κάνει λάθος η πρώτη πηγή που το διάβασα (Βήμα). Αλλά το βρήκα και σε άλλες τρεις τέσσερεις σελίδες κοντά στα μεσάνυχτα. Και επίσης βρήκα πρόσφατα άρθρα για το ότι η αστυνομία προσπαθεί να διαλύσει τους συνοικισμούς Ρομά στο Χαλάνδρι, πίσω από το νομισματοκοπείο. Η είδηση συμπεριλαμβάνει την αντίθετη θέση της διεύθυνσης των δύο δημόσιων σχολείων και του υπουργείου παιδείας, στο ότι φυσικά όλοι έχουν ίσα δικαιώματα εκπαίδευσης. Αλλά το ενδιαφέρον είναι αφ' ενός ότι πρέπει καν μα λεχθεί ότι όλοι έχουν ίσα δικαιώματα, και αφ΄εταίρου ότι η διεύθυνση των σχολείων θα "προσπαθήσει να συζητήσει με τους γονείς". Να συζητήσει;!;!; ΤΙ να συζητήσει; Υπάρχει συζήτηση, όταν η συζήτηση και μόνο δίνει ουσία σε ένα θέμα;

    Υπάρχουν γονείς ανάμεσα στους 234 που κρατάνε τα παιδιά τους σπίτι τους, και απαιτούν να μην παίρνουν απουσίες!!! Να πάρουν απουσίες και να τους γίνει και μήνυση από την πολιτεία κατά τον νόμο του να κρατά κανείς τα παιδιά του μακριά από τα σχολεία. Ποιά "συζήτηση"; τι συζήτηση;

    Scarlett και εσύ με το θέμα των ιδιωτικών, και συ Τζων Μπόη με το γιατί πήγαιναν στις "καλές περιοχές" να ζήσουν, μιλάτε για το ίδιο "σκεπτικό", ένα σκεπτικό το οποίο ποτέ πριν δεν είχα συνδέσει. Πενήντα τέσσερα χρόνια, και έχοντας βγάλει ένα από τα καλύτερα ιδιωτικά, και είμαι και από το Παλιό Φάληρο με οικογένεια σήμερα στο Χαλάνδρι και Φιλοθέη, μια ζωή πάντα πίστευα ότι το να στέλνουμε τα παιδιά σε ιδιωτικά και το να ψάχνουν τις καλές περιοχές, ήταν όχι για "καθαρότητα" (που δεν το είχα σκεφτεί) αλλά απλά για την Ρωμαίικη εμμονή για επίδειξη των ...μονμορανσί, για την Ελληνική γελοία επιτήδευση του να παριστάνουμε δια μέσω χρημάτων ότι κάτι ήμαστε. Μια αγράμματη και γραφική έκφραση της νοοτροπίας που υπάρχει παντού στον κόσμο, για επίδειξη (έστω και αν χρεοκοπήσουμε την χώρα και τα τρισέγγονά μας για να βρούμε δανεικά για την επίδειξη).

    Και, διαβάζοντάς σας, άναψε επιτέλους ο γλόμπος πάνω απ' το τσερβέλο μου. Ο θειός μου και νονός μου, εξαιρετικά μορφωμένος και ταξιδεμένος άνθρωπος, που πλήρωνε τότε για το ιδιωτικό μου, έλεγε ότι οι μαύροι είναι βιολογικά υποδεέστεροι σαν φυλή από τους λευκούς. Το είχα πρωτοακούσει να το λέει στο σαλωνάκι μας στο ημιυπόγειο όταν ήμουν 8-9 χρονών, και χωρίς τότε να ξέρω τίποτα περί αυτών των θεμάτων, αυτόματα μου είχε δημιουργηθεί η έκπληξη του ότι ο νονός κάνει λάθος, και η αυτόματη αίσθηση λύπης/οίκτου προς εκείνον. Τελικά φαίνεται αυτά είναι και στο DNA, και στο δικό μου δεν ήταν... Και θυμάμαι την ποτέ-συζητημένη με λόγια αίσθηση της περηφάνιας για το Παλιό Φάληρο καιτο ότι ποτέ δεν πατούσαμε σε "υποδεέστερα" προάστια, και ότι εγώ πάντα αναρωτιόμουνα πως να είναι εκεί και γιατί ποτέ δεν πατάμε. Φαίνεται εγώ είχα βγει χωριάτης, βλάχος, πόντιος ...γύφτος. Αυτές τις εκφράσεις δεν χρησιμοποιεί η Ελληνική κοινωνία στην καθομιλουμένη γλώσσα της για τα υποδεέστερα, μισητά όντα;

    Έχετε νομίζω απόλυτο δίκιο και οι δύο ως προς το από που πηγάζει ο φανφαρονισμός των ιδιωτικών σχολείων και των ...καλών προαστίων: Από τον ρατσισμό, ο οποίος είναι ακόμα βαθύτερα στην κοινωνία της Ελλάδας από όσο νόμιζα... Ίσως αυτό που νόμιζα, δηλαδή ο γραφικός φανφαρονισμός του Έλληνα, και ο ρατσισμός του, να είναι κότα και αυγό... υπάρχει κι αυτή η εκδοχή: τι έχει κάνει ο Ρωμιός που να μην είναι γραφικό; γιατί να μην είναι και ο ρατσισμός του γραφικός; αλλά όσο κατάπτυστος όσο οποιουδήποτε άλλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ μου Τζων Μπόη, καταλαβαίνω το πλατύτερο νόημα που δίνεις στο σχόλιό σου στην Scarlett των 11:43, (και χωρίς να αγγίξω το σκεπτικό ότι έστω και μια πλατύτερη αντιμετώπιση μπορεί να αμβλύνει ή και να δικαιολογήσει εμμέσως το κυρίως θέμα), όσον αφορά τα οργανωτικά/οικονομικά θέματα που ξεχωρίζουν στην Ελλάδα τα δημόσια από τα ιδιωτικά, νομίζω πως στην τελική, αν πάρεις 1000 σωστούς, πραγματικούς, δημιουργικούς ανθρώπους που συμβάλλουν θετικά στην κοινωνία, τα ποσοστά που προέρχονται από ιδιωτικά ή δημόσια σχολεία θα είναι άνευ νοήματος. Μάλλον μιλάς για την εμμονή του Έλληνα γονιού που με την καλύτερη των διαθέσεων και τα αγνότερα των κινήτρων, κάνει λάθος νομίζοντας ότι τα λεφτά θα βοηθήσουν το παιδί του. Γι αυτό το τελευταίο είμαι σίγουρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημήτρη, από τη στιγμή που ακόμα σε δημόσια σχολεία υπάρχουν ειδικότητες που δεν έχουν καλυφθεί (δεν μπορει ο γυμναστής να καλύπτει τις ώρες του φυσικού, επειδή ο γυμναστής είναι μόνιμος και ήρθε στο σχολείο, ενώ ο φυσικός είναι αναπληρωτής και δεν έχει προσληφθεί επειδή περιμένει τους σαχλαμάρες να συμφωνήσουν το Μνημόνιο), από τη στιγμή που στα ειδικά σχολεία, εκείνα δηλαδή τα οποία δέχονται παιδιά με κινητική και πνευματική υστέρηση δεν μπορούν τα παιδιά να πάνε στα σχολεία τους, επειδή δεν επαρκεί το βοηθητικο προσωπικό (κάποιος πρέπει να αλλάξει τις πάνες σε παιδιά 12 ετών!!!!) ή το κράτος δεν πληρώνει τους ιδιώτες μεταφορείς (λεωφορεία) κι αυτοί δεν εκτελούν δρομολόγια, από τη στιγμή που πέρσυ στο δημόσιο σχολείο δεν είχαν για ένα πολυ μεγάλο χρονικό διάστημα, έστω κι εκείνα τα λειψά, βιβλία κι έκαναν μάθημα απο φωτοτυπίες, από τη στιγμή που ο δάσκαλος και ο καθηγητής δεν μπορούν να ζήσουν με το εισόδημα που τους παρέχει το κράτος και "λειτουργούν" με το φιλότιμο, όταν στα σχολεία φέτος θα παγώσουν τα παιδιά επειδή δνε θα βάλουν πετρέλαιο θέρμανσης, όταν μάλιστα αντέχει το πορτοφόλι σου, τότε η επιλογή του ιδωτικού σχολείου ίσως να είναι και μονόδρομος κι όχι βίτσιο και νεοπλουτισμός.
    Το μεγάλο ζητούμενο στη συγκεκριμένη ιστορία του Χαλανδρίου για μένα είναι γιατί το θέμα αυτό έπρεπε να τεθεί σε ψηφοφορία. Φαντάζομαι ότι αν ξεκινήσουμε έτσι, τότε θα πρέπει να ψηφίσουμε για το εάν πρέπει αλλοδαποί, αλλόθρησκοι, μαύροι, κίτρινοι, εμπριμέ και δεν ξέρω κι εγώ τι, να μπαίνουν στα λεωφορεία και να κάθονται δίπλα μας, να περπατούν στο δρόμο μαζί μας, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
    Έχουν ανοίξει οι ασκοί του Αιόλου.
    Το θέμα της Ελλάδας δεν είναι οικονομικό, ίσως και ουδέποτε ήταν.
    Η Ελλάδα είναι σάπια και κάποιοι άνθρωποι που έχουν μια άλλη στάση στη ζωή, απλά είτε τα μαζεύουν και φεύγουν, είτε παθαίνουν κατάθλιψη, είτε τους καταπίνει ο βόθρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Τζων Μπόη σε ότι έγραψες συμφωνώ κι εγώ και τα έγραψες σωστότατα. Μάλιστα, όπως είπα και στον Jolly Roger μας, το "άρχισε" που είχα γράψει, εννοούσε ότι έπεσαν οι μάσκες, ή ότι όπως πολύ ωραιότερα λες: "Έχουν ανοίξει οι ασκοί του Αιόλου".

      Πράγματι είναι ακριβώς όπως τα λες για το θέμα των σχολείων στην Ελλάδα σήμερα. Σε καμία περίπτωση δεν διαφωνώ με λέξη. Φοβάμαι όμως μήπως πρέπει να τα αναφέρουμε αυτά σαν θέμα διαφορετικό (ξεχωριστά) του συζητούμενου ρατσισμού, γιατί οι 234 θα έρθουν και θα χρησιμοποιήσουν αυτό το πραγματικό αλλά ξεχωριστό πρόβλημα σαν δικαιολογία για να κρύψουν τον ρατσισμό τους, τον φασισμό τους, σαν να μην υπάρχει, εφ' όσον υπάρχει το άλλο έγκυρο θέμα που θίγεις. Εσύ ο ίδιος τα διαχωρίζεις ενσυνείδητα και θαυμάσια, αλλά να δεις που αυτόν σου τον διαχωρισμό δεν θα τον διαβάσουν οι 234 ναζι: θα τον βάλουν κάτω από το χαλί και θα μιλάνε για κακή οργάνωση σχολίων, εμβόλια, μάθηση δύο ταχυτήτων, κλπ, και οι 234 θα βρουν άλλους 2.340 να συμφωνήσουν μαζί τους και να δικαιολογήσουν... Με τέτοιες "λογικές" δικαιολογίες δεν φτάσαμε από το 1925 στο 1935 στο Βερολίνο;

      Πιστεύω ότι όταν μιλάμε για, ή με, ναζί, φασίστες, ρατσιστές, πρέπει να έχουμε την επίγνωση ότι όσο και να συζητάμε εμείς, δεν συζητάνε εκείνοι: Εκείνοι παίρνουν επιλεκτικά μέρη της συζήτησης, τα μετατρέπουν σε σοφιστείες, και επελαύνουν μια επέλαση που μπορεί να συγκρατηθεί, έστω και ελάχιστα, μόνο όταν δεν τους δώσουμε ούτε εκατοστό το οποίο να μπορούν να κάνουν χιλιόμετρο...

      Μου φέρνει λύπη, ναι: κατάθλιψη, μέσα στην καθημερινή χαρά της ζωής μου, να συμφωνώ τόσο απόλυτα στο ότι: "Η Ελλάδα είναι σάπια και κάποιοι άνθρωποι που έχουν μια άλλη στάση στη ζωή, απλά είτε τα μαζεύουν και φεύγουν, είτε παθαίνουν κατάθλιψη, είτε τους καταπίνει ο βόθρος"

      Διαγραφή
  11. Να πω και κάτι άλλο: Πράγματι χρειάζεται έμφαση, όπως έγραψαν και ο Jolly Roger και ο Τζων Μπόη, το τρομερό, ανήκουστο ποσοστό του 98%! το 234:4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το συγκεκριμένο δείγμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό, μη βγάζουμε συμπεράσματα από ένα τέτοιο περιστατικό για να χαρακτηρίσουμε την ελληνική κοινωνία συλλήβδην ρατσιστική.
    Μπορεί το ποσοστό να είναι πολύ μικρότερο ή και μεγαλύτερο ίσως.
    Αυτά που ισχυρίζονται οι 234 είναι μια πραγματικότητα και δεν πρέπει να το παραβλέψουμε!
    Κινδυνεύουμε να πάρουμε το ρόλο του "προοδευτικού" και μάλιστα με την κακή έννοια του αριστερίστικου "προοδευτισμού" που μόνο εμετό προσωπικά μου φέρνει, μόνο και μόνο επειδή η αντίδραση των κατοίκων είναι φυσικά ρατσιστική.
    Το θέμα είναι για μία ακόμα φορά ότι οι 234 ή δεν ξέρω οι πόσοι ακόμα, νύπτουν τας χείρας τους, κι ενώ θίγουν ένα υπαρκτό θέμα (αν δεν γινόνταν ντόρος, πόσοι θα ήξεραν για τους καταυλισμούς Ρομά, πίσω από το Νομιμσματοκοπείο στα ευκατάστατα ΒΠ; μήπως μας βολεύει όλα να κρύβονται πίσω από τον μπερντέ;), περιμένουν από κάποιους...(ποιούς;), από το απρόσωπο Κράτος μάλλον - ως καλός πατερούλης - να δώσει λύσεις, εμείς απλά μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι στις αποστειρωμένες μεζονέτες μας, μέχρι κάποιος, έστω και με έναν τέτοιο τρόπο, να μας ξυπνήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ότι οποιοδήποτε δείγμα δεν μπορεί να θεωρηθεί αντιπροσωπευτικό, ιδίως όταν μιλάμε για ένα δείγμα 239 γονέων από εθνικό σύνολο περίπου, τι; 2.000.000;

      Το δείγμα είναι 98%. Από μόνος σου λες ότι "Μπορεί το ποσοστό να είναι πολύ μικρότερο ή και μεγαλύτερο ίσως". Για μεγαλύτερο πάμε στα 99 ή στα 100. Πόσο μικρότερο μπορεί να είναι, στατιστικά, το Εθνικό ποσοστό, όταν ξεκινάμε από δείγμα 98% σε περιοχή της Αθήνας που εξέπληξε μάλιστα; Όποιο νούμερο και να θεωρήσεις πραγματικό εθνικό ποσοστό, ξεκινώντας από το 98, το δέχεσαι; είναι θέμα "δημοκρατίας", ή θέμα "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα"; δεν μου φαίνεται κάτι τέτοιο να μπορεί κανείς να το διαγράψει από σοβαρό πρόβλημα ονομάζοντάς το έκφραση γνώμης; είναι κάτι παραπάνω και διαφορετικό;

      Το ότι "αυτά που ισχυρίζονται οι 234 είναι μια πραγματικότητα" (που λες), κατά την δική μου γνώμη ΠΡΕΠΕΙ να το παραβλέψουμε άμεσα και κατηγορηματικά γιατί αλλιώς επιτρέπουμε στον φασισμό να χρησιμοποιήσει το σύνηθες κλειδί του για να δικαιολογηθεί και να μασκαρευτεί και να μπει στα μυαλά μας.

      Καταλαβαίνω αυτό που λες, ότι οι ναζί μπορούν να μας αποδώσουν τον "ρόλο του "προοδευτικού" και μάλιστα με την κακή έννοια του αριστερίστικου "προοδευτισμού" (που και μένα μόνο εμετό μου φέρνει), αλλά η δική μου πάλι γνώμη, και αντιμετώπιση, είναι πως αφ' ενός, ότι ρόλο και να μου αποδώσουν οι ναζί, ρατσιστές, υπάνθρωποι κλπ., είναι κολακευτικός εφ' όσον δεν ταυτίζεται με εκείνους, και, αφ' εταίρου, αν έδινα την παραμικρή σημασία στην γνώμη τους και στο τι ρόλο μου αποδίδουν τότε θα τους δικαιολογούσα την ύπαρξη (δίνοντας σημασία στην γνώμη τους), πράγμα που δεν το κάνω :-)

      Μακάρι να ξυπνήσουν περισσότεροι από 4 εκ των 234. Μακάρι!

      Διαγραφή
  13. Αδιάφορο μου είναι τι γνώμη έχουν αυτοί για μένα.
    Όμως αν παραβλέψουμε τα όσα υποστηρίζουν, τα οποία συνιστούν ένα πρόβλημα υπαρκτό, τότε μην μας κάνει εντύπωση αν κάποια μέρα μας έρθει κανένας σιδηρολοστός στο κεφάλι και κάνουμε ότι δεν ξέρουμε από που μας ήρθε.
    Το ότι τόσα χρόνια κάναμε ότι δεν βλέπαμε τον φασισμό, είναι ο λόγος που φτάσαμε εδώ σήμερα και πιο κάτω ακόμα αύριο.
    Βέβαια πως να καταλάβεις τον φασισμό όταν κι εσύ ο ίδιος μέσα σου είσαι ένας φασίστας εν κρυπτώ.

    Σκέφτομαι να πάρω τα βουνά, έχει καμιά καλή καλύβα εκεί πάνω να σας μαγειρεύω; δεν νομίζω ότι μπορώ να σας φανώ και πουθενά αλλού χρήσιμος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν σπίτια! υπάρχουν, και με λίγη δουλειά κατοικούνται :-) θα βοηθήσουμε όλοι! Και οι δυό μας μπορεί να ανοίξουμε και φούρνο γιατί το ψωμί του υπάρχοντος φούρνου στο κάτω χωριό δεν τρώγεται: βγαίνει πρωί-πρωί σαν να είναι ήδη τεσσάρων ημερών ξερό!

      Πολύ σωστό αυτό με τον σιδηρολοστό. Και η Μαργαρίτα έχει αρχίσει να μου λέει να προσέχω τι γράφω 'δω μέσα. Όταν μου τό 'λεγε πάντως έφευγε για υπηρεσία, και, κοιτάζοντας την ζώνη της με των 9 χιλιοστών, τις χειροπέδες και τον έχτρα γεμιστήρα αισθάνθηκα πιο ασφαλής :-) Εδώ ξέρεις, τα σπιτικά, μέχρι το 1943 ήταν υποχρεωμένα να έχουν και ένα μπούστο του Μουσολίνι στο σαλώνι. Ο μπαμπάς μας, 12 χρονών, εξαναγκάστηκε τελικά να φορέσει την στολή της νεολαίας και να βγει στον δρόμο να πάει σε μια κατασκήνωση του κόμματος. Ήταν 25 Ιουλίου 1943 και με το που έφτασε στην κατασκήνωση άρχισαν να τον προπηλακίζουν για φασίστα: είχε μόλις πέσει ο Μουσολίνι.

      Το ανθρώπινο πνεύμα και η συνείδηση πολίτου πρέπει να μας βοηθήσουν να διορθώσουμε τα υπαρκτά κακώς κείμενα χωρίς να τα συνδέουμε με τους ρατσιστές κλπ., που τα χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία -και να τους το επιτρέπουμε βοηθώντας τους έτσι να εκπληρώνουν τον σκοπό τους. Δεν είναι εύκολο. Κανείς δεν είπε ότι η δημοκρατία είναι εύκολη... Ο τύραννος πάντα θα βρει υπαρκτό λόγο και δικαιολογία για την τυραννία του (Αίσωπος).

      Αυτό που έγραψες: "πως να καταλάβεις τον φασισμό όταν κι εσύ ο ίδιος μέσα σου είσαι ένας φασίστας εν κρυπτώ" (και συμπληρώνω: όχι μόνο εν κρυπτώ, αλλά χωρίς καν να το συνειδητοποιείς) είναι και το σκεπτικό πίσω από αυτό που έχω γράψει σ' αυτό το μπλογκ ότι ο ρατσισμός είναι στο Ελληνικό DNA.

      Διαγραφή
  14. @ Τζων Μποη, εχεις καθε δικαιωμα κι εσυ και όλοι να θελεις να προσφερεις απο καθε αποψη το καλυτερο στο παιδι σου, οχι μονο στα θεματα παιδειας, αλλα και γενικα.
    Δεν εχω κανεναν λογο να υποστηριξω τα χαλια της δημοσιας εκπαιδευσης και των κρατικων νοσοκομειων, όμως η εμμονη με τα ιδιωτικα σχολεια δεν ειναι σημερινη, που λογω της κρισης όντως υπαρχουν πολλες δυσλειτουργιες στα δημοσια. Αντιθετα σημερα λογω ελλειψης χρηματων πολλοι αναγκαζονται να εγκαταλειψουν τα ιδιωτικα , κι ας λειτουργουν χειροτερα από ποτέ τα δημοσια.
    Αυτο που θεωρω ντροπη , αυτο που δεν ταιριαζει καθολου στη δικη μου σταση ζωης και φιλοσοφια, ειναι αυτο που εχω ακουσει πολλακις απο ανθρωπους που προτιμησαν τα ιδιωτικα,οτι δλδ τα προτιμουν για να κανουν τα παιδια τους τα καταλληλα κονε.
    Αυτο για μενα ειναι το απαραδεκτο!

    Προσωπικα ειχα την τυχη να παω σ'ενα απο τα πιο τελεια σχολεια του κοσμου, που φυσικα δε βρισκοταν στην Ελλάδα, αλλα στη "ναζιστικη" οπως πολλοι θελουν να ονομαζουν Γερμανια. Το παραξενο ειναι πως τοσα χρονια εκει δεν ενιωσα ποτε ουτε ιχνος ρατσισμου, τον οποιο ενιωσα ομως κατα την επιστροφη μου στην Ελλαδα, μια που το ξενο εδω δεν ηταν ποτε κατι ευκολα αφομοιώσιμο, ακομα κι αν ειχε ριζες ελληνικες και μιλουσε άψογα τη γλωσσα


    @ Δημητρη, δεν εξοστρακιζαν ακριβως τους δημοφιλεις...εξοστρακιζαν οσους επειδη εξαιτιας ΚΑΙ της δημοφιλιας τους μπορουσαν να γινουν επικινδυνοι και να κανουν καταχρηση εξουσιας
    Σημερα η καταχρηση εξουσιας ειτε εισαι δημοφιλης, ειτε οχι, ειναι μεσα στο προγραμμα....Εξοστρακισμος που τους χρειαζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βέβαια :-) σ' αυτόν τον τόπο κάποιος επικίνδυνος πάντα γίνεται δημοφιλής! Πάντως έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι, αν αντί να εξοστρακισθούν οι επικίνδυνοι φύγουν οι υπόλοιποι και τους αφήσουν μόνους τους, μπας και τελικά φύγουν λιγότεροι από όσοι μείνουν :-)

      Φυσικά ο καθένας πρέπει να προσφέρει στο παιδί του εκείνο που θεωρεί καλύτερο, αν δεν επηρεάζει δυσμενώς άλλους με την επιλογή του (αρνούμενος τους την παιδεία φερ' ειπείν). Στην προκειμένη περίπτωση η ψηφοφορία είναι άκυρη γιατί τα συνταγματικά δικαιώματα δεν δέχονται ψηφίσματα. Αλλά: πρώτον, το κράτος θα το "συζητήσει με τους γονείς" (Λάθος!) και δεύτερον: οι γονείς μιας σχετικά ευκατάστατης συνοικίας, με κάποια μόρφωση, δεν σκέφτηκαν ότι αυτό που κάνουν (η ψηφοφορία) είναι αντισυνταγματική, και παρανομούν μη στέλνοντας τα δικά τους παιδιά στο σχολείο. Κωλοχανείο!

      Διαγραφή
  15. Scarlett (τι λογοδοιάρoια με έχει πιάσει - και - σήμερα, ας όψεται μια ίωση που με κρατάει σπίτι...και δεν το ΄χω και καθόλου με τη φλυαρία, μα καθόλου όμως!).
    Στην Ελλάδα, που για να κάνεις κάτι πρέπει αν έχεις το κατάλληλο κονέ, απορώ γιατί σου φαίνεται απαράδεκτο κάποιος να προσπαθεί να εφοδιάσει το παιδί του με το κατάλληλο διαβατήριο για την επιτυχία.
    Όταν σε θέσεις κλειδιά υπάρχουν άνθρωποι σήμερα - που μπορεί αν έχουν πράγματι αξία και ικανότητες - αλλά προέρχονται κυρίως από συγκεκριμένο σχολείο των Αθηνών (Jim, you know), ή επίσης έχω συναντήσει ικανότατους ανθρώπους να χάνουν μια θέση σε κάποια συνέντευξη επειδή τους την "έφαγε" απόφοιτος από συγκεκριμένο λομπίστικο κολλέγιο των ΒΠ (δεν μπορεί να είναι όλοι σαίνια απο εκεί), τότε μη σε παραξενεύει το επιχείρημα του "κονέ".
    Βέβαια, στη ζωή προχωράει τελικά αυτός που αξίζει, αυτό το πιστεύω, θα ταλαιπωρηθεί ίσως, αλλά την πόρτα θα την βρει να την ανοίξει.
    Επειδή έχω σχέση με αρκετούς γονείς, μπορώ να σου πω παρα πολλούς και διαφορετικούς λόγους για τους οποίους ένας γονιός επιλέγει το ιδωτικό σχολείο, ακούς από τα πιο λογικά μέχρι και τα πιο εξωφρενικά. Ένα από τα πιο εξωφρενικά αφορά μια γνωστή μου, η οποία επιθυμεί για την κόρη της (η οποία σήμερα είναι 10 ετών) τον πλούσιο γαμπρό. Το καψερό το κορίτσι και η τρελή μάνα ψάχνουν από σήμερα, ανάμεσα στα άλλα 10χρονα ή μάλλον στους άλλους μπαμπαδες και μανάδες για τον ευκατάστατο γαμπρό (όταν της είπα ότι μπορεί τελικά να βρει τον φραγκάτο και να τα συμφωνίσουν και με τον άλλο γονιό, αλλά φαντάσου το παλικάρι να είναι gay, μου είπε ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα, ας κάνουν λευκό γάμο!!!). Από όλα λοιπόν έχει ο μπαξές.

    Δημήτρη, για τον φούρνο είμαι μέσα, άλλωστε το δικό μου ψωμί στο σπίτι ζημώνεται από τα χεράκια μου :)
    Φέτος δεν έχει γαλοπούλα-υπερθέαμα για το Halloween? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά! Περαστικά!
      Φτιάχνω κααάτι ψωμιά στο χέρι για ρέστα! Η κορωνίδα είναι το σπέσιαλ με μέλι, γάλα και Caraway seeds (δυόσμος; σαν το παλιό της Βάρκιζας;) και το άλλο με νερουλό γιαούρτι αντί για νερό στο αλεύρι. Έλα να τα πούμε!

      Μα... μα... Halloween ντυνόμαστε φαντάσματα και γυρνάμε να μαζέψουμε σοκολάτες και καραμέλες από τους γείτονες. Η γαλοπούλα extravaganza είναι για Thanksgiving!!! Τελευταία Πέμπτη του Νοεμβρίου! Φέτος πάντως πέφτει 22 Νοεμβρίου (για να μη χάσουμε μέρες από την αγοραστική σαιζόν των Χριστουγέννων που αρχίζει Παρασκευή πρωί μετά το Thanksgiving), και όπως κάθε χρόνο τα φτιάχνω όλα κάτω στην πόλη και έρχεται όλη η οικογένεια! Καμιά 18αριά άτομα. Αναμεινατε φωτογραφίες!

      Βέβαια, συζητήσιμα όλα όσα λες, αλλά, στο τέλος, ο κανόνας είναι κάνει κανείς να μην επηρεάζει δυσμενώς άλλον, κάνοντας εκείνο που θέλει για όποιον λόγο και να το θέλει. Οπότε, αρνούμενοι σε άλλους την μάθηση, και λοιπά... εγώ τσινάω.

      Υπέροχο το σκεπτικό της κυρίας για την κόρη της μια και με λευκό γάμο ηα καημένη δεν θα τραβάει αυτά που τράβηξε με τον δικό της άντρα ο οποίος επέμενε, υποθέτω, για τα συζυγικά του δικαιώματα μια-δυό φορές τον χρόνο -συνεχώς δηλαδή! Εδώ έπρεπε να βάλω ηχιτικά εφέ από σφυρίχτρες και φουγάρα...

      Διαγραφή

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.