Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Taxis









Κι έτσι, περιμένουμε τις εκλογές.

Οι προεκλογικώς εκφωνούμενοι λόγοι είναι απλοί:
"Η Ελλάδα δεν έπρεπε να είχε γίνει δεκτή στην ΕΕ" = "Ξαναψηφίστε με να τους πετάξω έξω!"
ή,
"Η Ελλάδα δεν έπρεπε να είχε γίνει δεκτή στην ΕΕ" = "Για το τι θα τραβήξετε με την Ελλάδα φταίει ο προκάτοχός μου που έβαλε την Ελλάδα μέσα και δεν έχω επιλογή παρά να τους δίνω μνημόνια και σεις να τα πληρώνετε."

Ανάλογα με το πως θα μεταφράσουν την εξίσωση μετά από το πρώτο συνθετικό οι Γερμανοί ψηφοφόροι, θα ψηφίσουνε την Μέρκελ για το άλφα, ή για το βήτα σκεπτικό. Αλλά, είτε με το ένα είτε με το άλλο, για την Ελλάδα δεν έχει και πολύ διαφορά. Το πεπρωμένο είναι προκαθορισμένο από εμάς τους ίδιους, μεταξύ αλεξάκη και ουρακοτάγκων --μπορεί βέβαια να παίξει το άλλο που άκουγα στο καράβι από τους οδηγούς των φορτηγών, ότι καλά τα πάει ο Σαμαράς...

Εμένα μ' αρέσει να αφουγκράζομαι την κενωνία όταν πίνει τις μπίρες της --ή όταν μοιράζεται ταξί, όπως το 1974-1984 που όλοι λέγανε ότι καλύτερα ήτανε με την δικτατορία. Πεπρωμένο της φυλής για το οποίο βέβαια πάντα φταίνε οι κακοί ξένοι που μας επιβουλεύουσι.

Πάντως δεν χρειάζεται να ανησυχούμε γιατί όπως φαίνεται κρίση δεν υπάρχει: έτσι λένε τουλάχιστον όλοι οι γνωστοί μας που επισκέφθηκαν την Ελλάδα φέτος --ότι κρίση δεν είδαν πουθενά. Και από Πάτρα μέχρι Φάληρο οι γονείς μας τώρα κοίταγαν τα μαγαζιά όλα γεμάτα, καφετέριες, ζαχαροπλαστεία και λοιπά, και λέγανε απορημένοι, μα χειρότερα φαίνονται οι δρόμοι στην Ιταλία: εδώ όλα γεμάτα ζωή και ανθρώπους είναι.

Άντε, πάω κάτω να καταθέσω την δήλωσή μου τώρα στο εξυπηρετικό και πρόθυμα ευγενικό προσωπικό της ΔΟΥ. Την Δευτέρα λέει τελειώνει η διορία και μετά θα μας κόψουνε τα πωσταλένε. Βέβαια, στην Ελλάδα, αν δεν σ' αρέσει ένας νόμος περιμένεις μια βδομάδα να αλλάξει. Αλλά θα πάω τώρα εγώ να ξεμπερδεύω. Taxis δεν τολμάω να μπω πια. Δεν έχω μπορέσει να καταλάβω πως να το κάνω να λειτουργήσει. Τι ξέρω εγώ; ένας προγραμματιστάκος κομπιούτερ και ιστοσελίδων είμαι στην χώρα με τις τσίχλες και τα χάμπουργκερ. Από taxis Ρωμαίικα τι να καταλάβω ο δόλιος (στην αρχή μάλιστα, όταν μου λέγανε για taxis εγώ απαντούσα ότι όχι ευχαριστώ, δεν χρειάζομαι ταξί γιατί έχουμε αυτοκίνητο --αργότερα έμαθα ότι το taxis ενδιαφέρεται ΚΑΙ για το αυτοκίνητό μου, και τώρα βγάζουμε Ιταλικές πινακίδες να μην τους ενοχλούμε τους ανθρώπους στην ΔΟΥ με αυτοκίνητο 19 ετών που λόγω κυβισμού αποδεικνύει τον βαθύ μου πλούτο).

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.